![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Kom dat tegen, klinkt bijna als waarheidsgetrouwe journalistiek...
![]() |
![]() |
#24 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Twas denk ik eerder De Wever die het 'wel leuk vond klinken', waarop hij z'n lederhosen aantrok, een zwart snorreke schilderde en begon te jodelen...
![]() |
![]() |
#25 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Een Aha-erlebniss gehad?
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar dat heb je met dokwerkers: eerlijk en direct. Ik geef je wel dat mee dat in Gent het Vlaams Belang de enige partij was die bij die mannen op bezoek is geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Dedeckers gestuntel was bijna aandoenlijk. Bijna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Filip Dewinter komt hier erg sterk, geloofwaardig en vooral menselijk over. Het is geen hautaine dikkenek zoals velen. Hij durft ook de confrontatie met de dokwerkers. Hier ziet hij in dat de koers van de afgelopen jaren fout zat.
Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 16 juni 2009 om 20:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Burgemeester
|
![]() Wat is nu eigenlijk het verhaal van die dokwerkers ?? Heb ik iets gemist ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() dubbel
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 17 juni 2009 om 10:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() komt er nog iets anders dan zever uit uw mond?
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() "parels voor de zwijnen"
...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vond wel lachen hoe Dewinter overschakelde tussen AN, Antwerps en West Vlaams. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Ik heb juist die reportage gezien en volgens mij ging het om verantwoordelijken van de vakorganisaties.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Burger
|
![]() heeft iemand dat ooit ontkent? (maar natuurlijk, het o zo populaire kopstuk Verstrepen is er ook nog!)
OT: Ik vond dit een zeer geslaagde reportage, toont de politiek hoe ze echt is. En zoals iedereen vind ik dus ook dat Dedecker eigenlijk niet capabel is (al kan dat de ontzettende druk zijn), en hij zegt het ook zelf. Maar dit laat hem dan ook weer een stuk eerlijker en menselijker overkomen. Laatst gewijzigd door Arnforpresident : 20 juni 2009 om 11:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Staatssecretaris
|
![]() Zopas gekeken.
Citaat: Zou het niet veel interessanter zijn een reportage te maken over de campagne van Peeters: de afspraken met Van Rompuy, de telefoontjes uit Laken, de waarschuwingen van de oude krokodillen, de etentjes met journalisten, de ukazes van het ACW, de vermaningen van de mensen die het werkelijk voor het zeggen hebben? Inderdaad. Zo heb ik het ook ervaren. Bovendien weinig flatterend en zeer tendentieus. Vooral JMDD kwam er niet goed uit. De enige die in het straatje van de programmamakers paste was BDW. Hopelijk blijft de N-VA in de Vlaamse regering bij de les. Zeer goed dat BDW wellicht geen minister wordt. Ik blijf het jammer vinden dat de drie Ds niet goed met elkaar overweg kunnen. FDW heeft gelijk als hij hamert op een grote Vlaamse coalitie.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |