![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Roland Duchâtelet (Lijstduwer Eff. Europese verkiezingen): 35.618 voorkeurstemmen Nele Lijnen (5e plaats Eff. Vlaamse verkiezingen, provincie Limburg): 9.473 voorkeurstemmen. In haar eigen kanton behaalde zij zelfs meer stemmen dan de lijsttrekker. Elise Vermeiren (23e plaats Eff. Vlaamse verkiezingen, provincie Oost-Vlaanderen): 4.163 voorkeurstemmen. Isolde Hoop (6e plaats Opv. Vlaamse verkiezingen, provincie West-Vlaanderen): 2.509 voorkeurstemmen. Bea Hendrickx (7e plaats Eff. Vlaamse verkiezingen, provincie Antwerpen): 2.264 voorkeurstemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Ik vraag me af hoe ze die liberalisering van die markt gaan regelen, stel dat er zo'n 5 tal bedrijfjes zijn met allemaal andere artiesten onder zich dan kan je als je een fuif geeft aan vijf verschillende maatschappijen betalen en dan moet je dat ook nog correct berekenen, weten welke nummers je gespeelt hebt en onder welke maatschappij zij zitten ............
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat ik de SABAU ga oprichten. De Société Anonyme Belge des Architectes et des Urbanistes. Van zodra je in groep naar een huis of een stad kijkt, moet je geld betalen aan mijn organisatie. Ook al gaat het om creaties van architecten of stedenbouwkundigen die geen lid zijn van mijn organisatie, of zelfs van architecten die zich expliciet hebben uitgesproken tegen mijn lucratief handeltje.
Waarom? "Om de creatieviteit te belonen en bevorderen" luidt het aldus de statuten van mijn organisatie.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |