![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees wat er staat hé, 't is in het Nederlands, dus ZELFS jij moet het kunnen begrijpen ![]() ![]() ![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Pathetisch!
Ge begrijpt blijkbaar uw eigen gelul al niet meer... Tijd voor de psychiatrie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Kijk, ik wil u één gratis consult toestaan, om u te helpen.
Kom, vertel eens ne keer, wanneer zijn uw problemen begonnen, hoe oud waart ge toen? Vertel alles maar rustig aan Attila... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() De kern van de zaak is dat gij nen enorme zeveraar zijt. Slaapverwekkend gewoon...
O ja, en nog iets, ik geef een vat bier aan iedereen op dit forum, op voorwaarde dat jullie het uitdrinken op de gezondheid van het Vlaams Blok. Want we zijn hier en we blijven hier. Tot spijt van wie het benijdt. Het regime heeft op 21 april een pistool tegen het eigen hoofd gezet. Nu nog wachten wanneer het de trekker overhaalt... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |