![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik heb daar nooit veel van gemerkt. Wel van Vlamingen die zich dat inbeelden omdat zijzelf stiekem OPKIJKEN naar Nederland, en dan de Nederlanders hun eigen minderwaardigheidscomplex kwalijk nemen.
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#23 | ||
|
Minister
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Minister-President
|
Het zijn niet zozeer de daden van Dutroux waar ik me altijd over heb verwonderd. Pedofielen vind je overal. Het hoongelach werd bij mij vooral veroorzaakt door de manier waarop de Belgen met de zaak omgingen. Het duurde jaren voordat Dutroux eindelijk voor de rechter verscheen, er waren vermoedens van pedo-netwerken en betrokkenheid tot in de hoogste kringen(mensen zoals Lippens) en vervolgens kon Dutroux nog ontsnappen ook.
|
|
|
|
|
|
#25 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zoveel buitensporig geweld en zoveel complottheorieën daarover. Van betrokkenheid van de Rijkswacht totaan het Belgische leger. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Banneling
|
http://deredactie.be/permalink/1.2690564
Bij ons wordt de pedofiel al na een jaar en half van tussen de kinderen gehaald. |
|
|
|