![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat apparaat werkt al een hele tijd niet meer, maar nu heeft het een nieuwe drempel overschreden: door gepakte criminelen te laten lopen produceert het nu zelf criminaliteit.
![]() |
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Oftewel, stel dat gij morgen een week lang voor rechter moogt spelen, wat zou ge doen met het crapuul dat oude madammen op een gewelddadige manier van hun sjakoch berooft?
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() We kunnen beginnen met al de buitenlanders zoals Adam G naar hun eigen land te storen, is toch niet onmogelijk binnen het momenteel kader? Zou al veel helpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Vlaamse criminelen in Vlaamse gevangenissen, Poolse criminelen in Poolse gevangenissen, Marokaanse criminelen in Marokaanse gevangenissen,.... Lijkt me de evidentie zelf zolang er de garantie is dat ze gestraft worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het soort dat in groep mensen op straat aanvalt zou niet meer vrij mogen rondlopen. Dat zou de basisregel moeten zijn. Over wat er daarna moet mee gebeuren, kunnen we een aparte draad opzetten.
De roots zijn daarbij irrelevant. Overigens meen ik dat men in landen als Marokko of Turkije (ik kan daar verhalen over vertellen) op een heel wat efficiëntere wijze met dat tuig omspringt. We zouden daar beter wat van leren. Ondermeer daarom hoop ik dat allochtonen en autochtonen weldra samen tegen de straatcriminaliteit kunnen opkomen.
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() Die van de Marokkaanse gevangenissen worden harder gestraft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() En? Ik had het over het feit hoe we zonder wetswijzigingen en extra gevangenissen toch de overbevolking konden verminderen. Hoe ze gestraft worden is dus niet relevant voor DIT onderwerp zolang ze gestraft worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Hij had simpelweg kunnen oordelen dat wegens plaatsgebrek de veroordeelde in één van de vele kelders van het FOD Justitie opgesloten moest worden onder toezicht van functionarissen van desbetreffende FOD. Maar aangezien dat stuk stront zelf een functionaris is ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want in België worden ze niet gestraft.
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 20 juni 2009 om 20:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
"Wetgeving toepassen" of "scheiding der machten" is juristengewauwel bedoeld om de eigen verantwoordelijkheid te ontlopen.
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ze dan de naam aub veranderen in wetgevingstoepassingsinstituut, want met recht, gerechtigheid of rechtvaardigheid heeft dit niets meer te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vrees dat het effect gaat zijn dat het madammeke met de sacoche dan gaat opgesloten worden.
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ha ja... maar het mènneke gaat er dan toch ook niet goe van zijn denk ik!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een min-18-jarige die betrapt wordt op het roken van een joint, wordt beschouwd als crimineel. Welk gevaar voor de openbare veiligheid is hij/zij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan. Maar dat is hier niet het geval.