![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In de berichtgeving over Iran gaat het anders ook maar om kwantiteit.
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Heel juist. Schandelijk hoe bepaalde situaties waarvan de machtsverhouding overduidelijk is worden omgezet in een soort van 'gelijkspel'. Alsof de Palestijnen werkelijk militair op gelijke voet staan met Israël. Niet dat ik verwacht dat dergeijke misdaden (in mijn ogen is dat een misdaad) ooit zullen verminderen. Ook gevallen zoals Oost-Timor (waar de CIA meer dan een vuil handje in heeft) worden straal genegeerd.
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Misschien moet Iran dringend 'bevrijd' worden? Nochtans lijkt het me dat landen zoals Somalië of Oeganda daar meer nood aan hebben. Jammer voor hen dat ze niet beschikken over olie. De foto's en getuigenissen van de kinderen die dagelijks ontvoerd worden met als doel hen tot kindsoldaat te maken worden echter zelden vermeld. Ware dat nu een betoging in Iran...
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En laten we vooral heel blij zijn dat dat niet zo is. In tegenstelling tot de Joden zie ik pakweg Hamas onmiddelijk nucleaire wapens in een offensieve rol inzetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen strategisch genie me dunkt.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U hebt geen enkel inzicht in de ernst van de problematiek als u denkt dat godsdienstwaanzinnigen naar onze normen rationeel denken en handelen. Volgens hun eigen logica doen ze dat natuurlijk wel. Als er iemand zich belachelijk maakt bent u het wel door uw gebrek aan kennis en inzicht. Mensen die zich geen groter goed dan een dood als martelaar kunnen voorstellen redeneren helemaal niet zoals een seculiere westerling. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 23 juni 2009 om 23:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen enkele moslim fanatici is zo stom niet, dat zijn alléén diegenen die denken dat dit écht gaat gebeuren ,gebrainwasht als ze zijn door de zionistische propagandamachine... Citaat:
Omdat ik mij kan verplaatsen in hun inzichten én normen,iets wat U blijkbaar niet gegeven is.... Citaat:
De groeten.... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb toch geen last van de joden die hier aanwezig zijn, wat niet gezegd kan worden van sommige andere groepen.
De settlers waar u vermoedelijk naar refereert zijn eveneens godsdienstfanatici, maar ik ken er geen die ervan dromen dat hun kinderen een martelaarsdood tegemoet gaan. Besides; u antwoordt naast de kwestie. Mijn punt was dat enkel erg domme mensen westerse seculiere standaarden van logica projecteren op godsdienstfanatici. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 23 juni 2009 om 23:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nestor, iemand met jouw intelligentie zou toch beter moeten weten dan klakkeloos al die propaganda gelijk voor waar aan te nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 24 juni 2009 om 00:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Staatssecretaris
|
![]() Is er iemand op het forum die de taal van het filmpje verstaat en kan verifiëren dat de ondertitels correct zijn?
Als ze correct zijn. Dan is het spijtig dat mensen zo'n dingen zeggen. Maar ik ben er niet verbaasd over. Hitler is erg populair bij de Palestijnen en de Arabieren.