![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() En over de miljoenen mensen die dagelijks sterven geen woord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, de namen van de Romeinse soldaten leren we ook niet in de geschiedenisles.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
ik weet niet echt wat ik moet zeggen. lincoln was de enige mens op dit forum die ik ook in de echte wereld kende. nu ja, wat is kennen? ik ben één keer bij hem thuis op bezoek geweest, een paar jaar geleden. hij was toen al vrij ziek, herinner ik mij. ik had met hem al redelijk wat meningsverschillen gehad, maar toen ik hem in het echt zag, merkte ik dat we heel veel gemeenschappelijk hadden. lincoln was een vrome moslim, die een leven leidde waarin hij, ondanks zijn lichamelijke zwakheid, toch zowel god als zijn naaste diende. bovenal deed hij dat met een glimlach. toen hij met me praatte, was ieder woord van hem een getuigenis van de vreugde waar alle echte gelovigen deel aan hebben. ik heb de laatste paar jaar een paar keer gedacht dat ik nog eens bij hem langs moest gaan. om de een of andere reden is het er nooit meer van gekomen. lincoln wist dat hij waarschijnlijk niet lang ging leven, hij besefte maar al te goed dat niet de lengte van het leven telt, maar de diepte. ik zal voor je bidden, lincoln. ik hoop dat god, die oneindig barmhartig is, je al je fouten en tekorten vergeeft. ik hoop dat hij jou toelaat in die schitterende tuinen waarover hij in de qur'aan spreekt. vrede, redwasp
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Al bij al zeg ik niet dat het voor de familie en vrienden van die bekendheden nu minder makkelijk zal zijn. |
|
![]() |
![]() |