![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() islamietenhaters zwijgen beter, islamoFOBEN consulteren best een psychiater: een fobie is een psychische ziekte van obsessionele aard, een compulsieve gedragstoornis.
Laatst gewijzigd door filosoof : 29 juni 2009 om 15:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik geef een EXACTE beschrijving van de geplogenheden van de sharia banken. Misschien zijn ze NU nog niet van toepassing in Engeland, maar verleden jaar waren er ook nog maar twee familiebanken. Dus hoeveel jaar schat je voordat jij amper nog in Engeland binnendurft uit schrik van te moeten leren zweefvliegen van de hoogste minaret ? tien jaar?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je vergeet toevallig(? ) het belangrijkste stukje van een FOBIE: een fobie is totaal ONGEGRONDE angst
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 juni 2009 om 15:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Omdat een kerkelijk huwelijk, in België afgesloten, ook niet geldig is zonder burgerlijk huwelijk. Het burgerlijk huwelijk moet zelfs afgesloten worden voor het kerkelijk huwelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Of hoe die islamofoben keer op keer door de mand vallen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De verrijking sluipt voort:
Citaat:
http://www.pvv.nl/index.php?option=c...=2066&Itemid=1 ![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat een probleem? Zo ja, waarom?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is net omdat die kritiek gegrond is dat de professionele minimaliseerders en neurotische dhimmies het woord 'islamhaat' gaan misbruiken. Dat wijst op hun gebrek aan argumenten en tegenargumenten tout court. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
geen enkel religieus huwelijk kan hier in theorie worden afgesloten zonder eerst een burgerlijk huwelijk aan te gaan. Alleen lappen de islamieten dit gewoon met bosjes aan hun laarsjes! hoe zouden ze anders met madam twee en drie kunnen trouwen nietwaar?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest: informeer U misschien wat beter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Burgemeester
|
![]() Het moet nog altijd bekrachtigd worden door een Britse rechter. Indien het vonnis onrechtvaardig of onjuist is, kan deze beslissen er geen kracht van gewijsde aan te schenken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus het is ofwel barbaars, ofwel nutteloos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog eens voor alle duidelijkheid: dit topic gaat over de sharia-rechtbanken IN HET VERENIGD KONINKRIJK. Die rechtbanken, circetje, hebben slechts beperkte bevoegdheden en zijn sowieso ALTIJD ondergeschikt aan de gewone rechtbanken. Bovendien kunnen ze alleen uitspraken doen in gevallen waar BEIDE partijen zich akkoord verklaren met de beslechting van het geschil door de sharia-rechtbank. Wat is dus precies jouw probleem? Je bent geen moslim, dus is die sharia-rechtspraak voor jou niet van toepassing. Kom nog eens terug met je stemmingmakerij wanneer de sharia-rechtbanken in het Verenigd Koninkrijk op dezelfde hoogte (of hoger) geplaatst worden als de gewone rechtbanken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron?
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allez! voorbeeld: niet moslim meisje (jongetje gaat niet) huwt met moslim jongen. echtgenoot wil haar volgens shariarechtbank verstoten en/of madam twee drie en vier bijkopen. Hoe los je dat op als je als niet-moslim niets met die sharia rechtbank wil te maken hebben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn dan ook geen "rechtbanken" naar Westers recht. Ze zijn een soort van scheidsrechters in bepaalde geschillen en ze zijn sowieso altijd ondergeschikt aan de gewone rechtbanken. Nutteloos zijn ze dus niet. En in welke zin ze "barbaars" zouden zijn, moet nog aangetoond worden.
![]() |
![]() |