![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door schaker : 7 juli 2009 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Wie komt er uit de bus?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() laat ze maar moosken, ze kunnen maar dieper zakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anciaux, Freya en Vandenbroucke met Freya als vice-minister president tot grote frustratie van Vandenbrouke dat ie absoluut niet zal weten te verbergen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige van die 4 die een brein heeft, buitenspel zetten. Dat zou slim zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 3 waarvan één Vandenbroucke. Nu ik zie dat de SP.a hard haar best doet om één bijkomende post binnen te halen wat met doet vermoeden dat Vandenbroucke tijdens de onderhandelingen de bocht is uitgegevaan en niet langer één van die drie was waarop ie er mee heeft gedreigd om de spaarpot van de SP.a in de fik te steken waardoor Gennez een bijkomende post wilde binnenhalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Laat het niet waar zijn he!? ![]() Clown n°1 al zeker van zijn postje? Damn, als er nu één is wiens smoel ik echt gehoopt had niet meer te moeten zien...
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Bert Anciaux zou zelfs zijn familie verkopen voor een postje.
Ging dien mens ni stoppen me politiek als het resultaat slecht was? Hij raakte niet verkozen. Dat is toch slecht resultaat? Toch zit hij zichzelf weer te prostitueren voor dat postje van minister bij Caroline. Na VU, VU-ID,spirit en Vl Pro zal Bertje nu ook de sp.a de nek omwringen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() In -als ik het goed voorheb- de Knack stond dat zijn 72.000 voorkeurstemmen een monsterscore waren?
Is dat zo? dat is toch niet overdreven veel voor een minister die zoveel controverse oproept? Of zie ik het verkeerd? |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ten tweede: zijn aantal is inderdaad niet veel. Hij stond 16de in het Nederlandstalig kiescollege. Als je weet dat de grote mannen als Verhofstadt en Dehaene boven de 200 000 uitstijgen, dan weet je dat Anciaux maar klein bier is en absoluut niet gesmaakt wordt door het volk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Parlementslid
|
![]() zou het niet kunnen dat Hansi-Ho eigenlijk géén man is maar een vrouw ????
en dat hij het steeds goed voor de buitenwereld verborgen heeft gehouden, maar de intimi die weten dat hij eigenlijk een vrouw is en een ferm hete doos, die met alle andere ministers aanpapt en ofschoon ze er niet uitziet en afschuwelijk lelijk is volledig naakt...... den één of den anderen truuk kent die haar in staat stelt om geweldig te n**ken en de rest van de ministers een super orgasme te bezorgen...... gezien ze dus eigelijk al de ganse schare hoofd-politiekerkes letterlijk en figuurlijk bij hun klossen gehad heeft, en uit schrik voor één of ander groot schandaal..... is iedere andere politieker zelfs over de partijgrenzen heen verplicht zijn mond te houden en Hansie-Ho een ministerpostje te gunnen... of zou er een andere reden zijn waarom ze den bleiter steeds meezeulen ??? ![]() ![]() ![]()
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zal waarschijnlijk de enige zijn die het hardop durft zeggen en schrijven: Anciaux was een redelijk goeie Minister. Ik geef de voorkeur aan hem boven Pascal Smet.
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zoeken bij de SP.A nog iemand die op hetzelfde niveau als Bert en Freya kan acteren, Frank is te goed bevonden voor een volkse partij gelijk de SP.A. Wie kent er nog een geschikte paljas? Misschien die van GAIA als extra-parlementair (ze hebben zo al ne keer iets uitgehaald met Bruno Tuybens)?
En bij de NV-A is Sophie de Wit rijzende ster: jong, uit de Antwerpse zuidrand (waar NV-A de grootste partij is) en vrouw. Waar ze schrijnend te kort aan hebben binnen de NV-A. Bart kondigde toch een verrassing aan?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ik had nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen: laat Bert Anciaux alsjeblieft minister worden!
Je mag van hem zeggen wat je wil, maar liever hem dan dat de positie van de Smetstrekking ('Vaste Commissie voor Taaltoezicht? Nergens voor nodig') nog versterkt wordt.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn letterlijke 'verdeel en heers'-politiek was sterk gezien van hem, niemand durfde in het wereldje tegen zijn kar rijden. (never bite the hand that feeds you...) Als meestertacticus kan ik hem apprecieren, maar laten we er nu ook geen heilige van maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent (waarschijnlijk de enige die het hardop durft zeggen en schrijven) een fan van Kate Ryan ??
|
![]() |
![]() |