![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Appelen en citroenen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spijtig? Ben benieuwd of dat hetgeen zou zijn indien het jou auto was of je kind ertussen geplet werd.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ben jij een verzuurde ouwe bomma of zo? Af en toe iets volstrekt onverantwoord is noodzakelijk voor de mentale gezondheid.
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is ver gekomen als we niet meer met de politie mogen lachen...
De meesten onder hen zijn trouwens bij de politie gegaan omdat ze te lomp en te lui waren om zelfs maar taxichauffeur te worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zegt dat je niet meer met de politie mag lachen?
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bullshit.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn er hier genoeg van die mensen. Ik heb hier zo eens verteld hoe ik dat zwaantje ondersteboven reed die mijn voorrang wou afpakken. Die dacht ik pak zijn voorrang af want ik ben flik en iedereen heeft schrik van mij. Het sloeg hem wat tegen want ik peerde hem gewoon tegen de kasseien met zijn smikkel. Hij botste van de grond omhoog los op mijn motorkap, met zijn handen greep hij zich vast aan de ruitenwissers. Ik die opgezet, hij lag daar precies te wuiven naar iedereen... Lol!
Schande! Het kot was te klein hier... ![]() Hij ging er voor zorgen dat ik lang in de gevangenis ging zitten, maar de rechter bekeek het zo niet, die moest zich inhouden op de zitting of hij had die flik gewoon uitgelachen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er is niemand gestorven en in het artikel staat niets over gewonden.
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja... Als ik morgen met 2,5 promille in de wagen stap en er sterft niemand dan is er ook niets aan de hand, zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit zegt genoeg over jou karakter. Ik wil wel eens zien indien ik vanwege voorrang met opzet iemand van jou familie, of jezelf omver rij...grappig? Dacht het niet. ![]() Nogmaals, wie zegt hier dat je niet mag LACHEN met flikken?
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan met een automatisch geweer in het wilde weg beginnen schieten en misschien niemand dodelijk raken. Is dat dan om te lachen en moet kunnen?
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een corrupte rotzak van een politieagentje probeert mijn voorrang af te snijden en ik ben de slechte? |
|
![]() |
![]() |