![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.cphpost.dk/news/crime/155...t-jackals.html Gezien de reputatie van gatesofvienna ben ik niet verwonderd dat die enthousiast de Hells' Angels citeren. Vermoedelijk iets van blogger "Fjordman". (die beweert in zijn blogs, Noor te zijn en zijn haatproza kwistig rondstrooit in de rechtse blogosfeer) Het soort mensen dat aan de basis ligt van het drama in Dresden. Laatst gewijzigd door filosoof : 7 juli 2009 om 21:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En de dader is natuurlijk onschuldig volgens u ![]() "Dat zal u wel dunken ja. Daar lig ik verder niet wakker van." Dat u zulke idiote en belachelijk conclusies trekt kan mij evenmin schelen. Gelukkig ben ik niet degene die met zulke wanideeën rondlopen... . "Wat hebben die met deze zaak te maken? Die heb ik toch helemaal niet genoemd? Maar goed, ook hun dood is een onrechtstreeks gevolg van jarenlang links wanbeleid op hetgebied van o.a. misdaad en strafrecht." Hiermee wou ik gewoon even aanhalen dat u conclusie meer dan belachelijk is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is gebeurt valt op geen enkele manier goed te praten maar gebeuren maar heel zelden, haatzaaierij of beeldvorming over islam hebben hier niets mee te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
maar als een moslim iets verkeerd doet is dat dan natuurlijk door de islam ideologie.
![]() |
![]() |
#26 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk dat 40 jaar terrorisme uit voornamelijk Islamofundamentalistische hoek wel een gevoel van onveiligheid heeft meegebracht en dat daardoor sommige mensen door het lint gaan. Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is net iets meer dan haatzaaierij denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
die vent heeft 8 minuten lang zijn gang kunnen gaan met die vrouw. en dzan heeft die binnnenstormende politie de man geschoten die zijn vrouw probeerde te redden. hij ligt nog altijd in kritieke toestand. zo'n flater (ramp) van het Duitse gerecht mag wel meer in het nieuws gebracht worden. denk maar aan een flater van het Belgische gerecht, hoeveel mediageile toestanden zijn er dan niet geweest? en die waren nog niety eens zo erg als deze.
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() http://www.guardian.co.uk/world/2009...b-murder-egypt
Citaat:
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 7 juli 2009 om 22:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het beleid faalt grandioos - dat kan niet ontkend worden - als er geen fikse ommezwaai komt, zie ik nog meer lui door het lint gaan - en NEE, NIET door rechtse 'haatzaaierij, dat is nonsens, maar door links falen en weigeren de problemen onder ogen te zien - en DAT er problemen zijn weet een kind! Maar ... daar heeft deze vrouw geen boodschap meer aan, ik treur om haar en wens haar nabestaanden veel sterkte!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 7 juli 2009 om 22:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Banneling
|
![]() Niks blind en al helemaal geen haat. Wél een gezonde afkeer van alles wat naar totalitaire islam riekt.
Citaat:
Citaat:
Uw fantasie slaat zoals gewoonlijk weer eens op hol. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U leest net als die filosoof-van-lik-mijn-vestje dingen die ik nergens gezegd heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
zoals ik al zei. volgens jullie is dat als een moslim iets verkeerd doet, is dat omdat in zijn "boekske" staat, maar als iemand iets doet tegen een moslim, is dat door het "falende" beleid. beide zijn zo verkeerd. het is de schuld van het individu zelf.
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() veiligheid in de rechtzaal? Parketwachters? het zijn beide die falen, politie en gerecht.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 7 juli 2009 om 23:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, niet 'misbruiken - maar wél een aanleiding om 'eindelijk' eens orde op zaken te gaan stellen en de linkse varkensstal uitmesten, te beginnen met hun falend 'immigratie'beleid' - als er tenminste van een 'beleid' kan gesproken worden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |