![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Ja klopt, we moeten die resultaten eerst afwachten, in de hoop dat er dan duidelijkheid komt in die zaak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hij heeft enkele maanden nog maar net bijna 1 mio tickets verkocht op enkele uren (weer een record eraan). Dat gevolgd door een nieuwe CD met goede collabos en je haalt weer massa's geld binnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Over Joe moet ik je 100% gelijk geven, die man lijkt gevoelloos behalve voor de dollars. Paris,... Tja wat kan je erover zeggen? Ik hoop dat het haar goed gedaan heeft. Al heel je leven van die verhalen over je vader horen, dan krijg je eindeiljk eens de kans om iets publiekelijk te zeggen over hem als persoon en dan doe je dat gewoon denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementslid
|
![]() Ik vond het ook goed... vooral vanwege de Christelijke aard (een gospel-nummer van het Andrae Crouch-koor aan het begin, het Jesus lied van Lionel Richie en ook het expliciet Christelijke einde van de ceremonie) vooraf was ik bang voor een anti-Christelijke jehovah's getuigen-dominantie maar dat gebeurde gelukkig niet. Blijkbaar is het familie (met name Katherine Jackson) niet echt jehovah's getuigen fundamentalist?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik dacht dat er net een aantal Jacksons Moslims waren geworden.
![]() |
#26 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Alleen Jermaine Jackson is een moslim. Laatst gewijzigd door Bertie : 11 juli 2009 om 11:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jermain is zeker moslim, de rest van de familie weet ik niet zo en rond Michael is het altijd nogal onduidelijk geweest. Vond vooral tijdens de ceremonie het moment mooi waarop Man in the mirror werd gespeeld zonder zijn stem en er een spotlight op de micro stond zonder zanger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Alléén Jermaine Jackson?
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz...s-Mikaeel.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() De herdenkingsceremonie was ook te veel afro-american. De enige niet-zwarten waren Brooke Shields en John Mayer. (what the hell kwam die daar dan nog doen ?). Daar heb ik mij echt zitten in zenuwachtig maken. Michael had wereldwijd fans en de ene na de andere black kwam zijn respect betuigen en zeuren over hoe belangrijk hij wel niet was als mens.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daarstraks nog mijn kamer aan het opruimen stonden ook nog van die artikels 'Michael Jackson wil de ruimte in', 'Michael Jackson laat zich klonen'. Nog niet zolang geleden 'Michael Jackson geeft licht in het donker'. En de mensen slikken het maar allemaal, want ah ja het is Michael Jackson wel hé. Laatst gewijzigd door Kay_ : 11 juli 2009 om 16:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat Brits zangertje was ook niet afro-amerikaans. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ach Filo heeft in MJ topics echt niets beters te doen als dit soort artikels van kwaliteitspers op te zoeken. In andere topics zit hij ook altijd de rechtstaat te verdedigen en zijn geloof in zaken als 'onschuldig tot het tegendeel bewezen is' te verdedigen. Maar voor MJ geldt dat voor hem niet, hypocrisie ten top. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Gouverneur
|
![]() Nou, het blijft best wel een linke boel allemaal. Ik lees dat het wachten is op de uitkomst van een tweede autopsie, terwijl ik 2 of 3 dagen geleden nog las dat MJ al gecremeerd was.
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() Er zijn geruchten dat hij maandag al gecremeerd werd maar dat is niet bevestigd. Andere bronnen beweren dan weer dat de familie wacht tot de autopsie van de hersenen klaar is om hem dan te begraven. Er doen heel wat verhaaltjes de ronde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() Michael heeft al minstens 4 liedjes tegen paparazzi uitgebracht, wsl uit verveling ?
Laatst gewijzigd door kameleon : 12 juli 2009 om 15:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() Story of his life, mensen gaan maar af op wat de kranten schrijven ipv de feiten. En op de duur wordt er zoveel geschreven dat je niet meer weet wat te geloven....
|
![]() |
![]() |