![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is idd moeilijk om er nog iets menselijks in te ontdekken.
![]() Het is geen diversiteit, wat ze ons hier willen aanpraten, maar net een kudde ... ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Misschien beter dat we onze F16's terugtrekken...
Een duidelijk signaal geven dat we geen oorlog moeten maken in Afghanistan, noch Irak. Maar dat er andere landen zijn wiens bevolking SMEEKT om vrijheid. Maar deze worden gewoon verzwegen in de media, ik hoor amper iet van Iran. Ik kom net van youtube en ben echt niet goed van wat ik daar allemaal zag. Waarom doen we hier niets tegen??? Tijd om eens logisch te gaan denken en ons vragen te stellen bij het systeem. FUCK THE SYSTEM!!!!!! Ik ben echt razend dat we onze tijd verspillen in oorlogen dat kattenpis zijn vergeleken met Iran.
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het gaat mij niet om ze naar daar te sturen.
Het mij erom om het signaal te geven dat Amerika er alleen voor staat. Niet om nieuwe oorlog te maken, maar om het signaal te geven: "Als Amerika the world dominator wil uithangen, moeten ze ook de verantwoordelijkheid op nemen Iran aan te gaan... en niet wachten tot het escaleert" wat het al doet. Het Afghaanse volk is geen prioriteit als ik het vergelijk met andere landen. Noch was Irak dat maar bon... Als ze dan toch schrik hadden dat Iran zich zou vestigen in Irak en daar terreur zou zaaien om uit te spreiden over de wereld, hadden ze maar van de eerste keer Iran moeten binnenvallen. Maar weet ge wa? ZE DURVEN NIET! Veel show in de media en boe en bah, maar owee als er ene roept dat hem iets zou platnuken.... daar staren ze zich blind op.
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Islam is aan de basis van veel leed in de wereld. Wij zullen er hier niet van bespaard worden, vrees ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik denk dat executie voor de misdaden dat 99% van die meisjes hebben "gepleegd" niet valt onder "normaal juridisch en wettelijk gedrag in de niet religie gedomineerde landen". Om daar dan nog eens een verkrachting, al dan niet in groep, over te gooien, is echt wel te gortig. En voor de meisjes is het een groffe straf bovenop alles, want na de verkrachting gaan ze zeker naar de hel. Als ze maagd waren tijdens de executie, en volgens de Koran onschuldig aan misdaad waarvoor ze veroordeeld zijn door mannen, hadden ze tenminste nog een kansje op de hemel. Tuurlijk, dan gaan we ervan uit dat het moslima's zijn.
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Snappen die lui niet, dat mocht er een god bestaan, ze die god constant beledigen met hun barbaarse achterlijkheid, welke god vraagt zulke straffen te voltrekken?!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, zoals ik al zei:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kallikles, het waren niet de aanvoerders van het regime die die vrouwen verkrachtten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het waren zij die er het bevel toe gaven, en die dit vuile werk lieten opknappen door hun paramilitaire milities.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |