![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen dokter die zal aarzelen om een weekje rust voor te schrijven. Dit belooft voor het najaar. Het ziekteverzuim zal enorm zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ware het niet dat vaccinaties hun nut al lang bewezen hebben. of het nu nodgi is om heel Europa in te enten bij een vrij onschuldig griepke laat ik ff in het midden. soit, ik krijg jaarlijks wel iets dat dat op verkoudheid, lichte of zware griep lijkt. zal dit jaar niet anders zijn. Hopelijk krijg ik in die week ongelooflijk veel zin in Tabasco want dan weet ik tenminste dat Tequila het ideale medicijn is. ziezo, en na een paar dagen zijn we terug gezond |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Per jaar sterven in de wereld tienduizenden mensen aan de gewone griep. Meestal mensen die 1 of 3 maand later zouden sterven. "Early harvesting" noemt men dat in medische kingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Iedereen lult ook maar wat op zo'n forum, hé? Nog een domme mop ertussen en dat ietwat ongemakkelijke gevoel en het besef dat ge het ook niet weet is weer eventjes weg sé! hèèè-hèèèè...*zucht* Tot...
een relnicht bij de gazet der kazakkendraaiers weer komt aanzetten met grote cijfers en de neuronen in je breintje dat verhaaltje wild beginnen te verbinden met al die conspiracy crap, opgeklopte berichtgevingen en total and utter crap posts op een forum |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Als er zo een samenzwering is in de farma-industrie, waarvan we eigenlijk niet zo verbaasd zouden moeten opkijken, zou het best kunnen dat er joden in het bestuur zitten. Zoals overal waar veel geld te vinden is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hei gun, ik heb die crap al ontkracht in de NWO-draad. Daar bleef een reactie uit. Waarom herhaal je ze hier nog eens?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. Laatst gewijzigd door Pieke : 9 augustus 2009 om 21:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Het is uiteraard richtingloos gebrabbel, dat wel, maar tòch, het komt diep vanuit het hart. Laat het een voorbeeld zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omwille van het bestaande systeem kan niet automatisch verondersteld worden dat volksgezondheid de prioriteit is bij verplichte vaccinaties. Ik zou niet graag hebben dat het mij overkwam. Spijtig voor de Grieken als het waar is. Hopelijk gedragen ze zich niet als weerloze schapen.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 9 augustus 2009 om 23:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het zuidelijk halfrond, waar het nu koud seizoen is, valt het allemaal wel mee met de 'varkensgriep'. Ik merk geen grote verschillen met andere jaren, mischien dat 1 op een paar honderd een mondmasker draagt in de La Paz (nochthans kan je je niet door het centrum begeven zonder je weer dicht bij andere mensen te begeven omwille van de drukte), maar dat kan evengoed aan de uitzonderlijke mediaaandacht liggen. Er zijn berichten van doden. Die komen systematisch in de krant. Bij een andere griep gebeurd dat niet.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 9 augustus 2009 om 23:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() het wordt op dit moment getest
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |