![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Men noemt dit politiek-correct denken én al de rest die er niet aan wil meewerken, zullen vervolgd worden op basis van de anti-racisme en anti-discriminatiewetten. Het feit dat men zegt dat men tegenstander is van het vreemdelingen(wan)beleid, is genoeg om als racist en extremist bestempeld te worden. Want iemand bestempelen als "vreemdeling" kan geinterpreteerd worden als discriminatie op basis van de nationaliteit. Komaan zeg, hoezo discriminatie?! Als ik van mening ben dat een land eerst zijn eigen onderdanen met de eigen nationaliteit dient te verzorgen, dan ben ik een racist? Wel veroordeel me dan maar snel, want ik zeg U allen onomwonden: België van en voor de Belgen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() die is goed
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. als ge het niet kunt zeggen is geweld de enige uitlaatklep 3. eigen volk eerst is een normale reflex : eigen kinderen en vrouw toch ook eerst 4. dat doen vreemdelingen toch ook eerst voor hun volk 5. Vlamingen zijn al lang flaminganten en racisten volgens de walen
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wij zijn (weeral) het eerste land dat zichzelf hopeloos belachelijk maakt met onrealistische wetten! Een voorgaande wet was de genocidewet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het wordt pas problematisch (en onwettelijk) wanneer men het woord naar de daad gaat omzetten! Lang leve het Angelsaksische voorbeeld in deze! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zolang we een programma uitwerken (en hopelijk ook ooit uitvoeren) waarin sociaal rechts een peiler is, kan het mij eerlijk gezegd weinig schelen wie dit mee realiseert. 't Is niet omdat mensen er eigenaardige ideeën op na houden, dat er niet met hen kan gewerkt worden naar een gemeenschappelijk programma. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Vreemdeling
|
![]() Kaiser ik lees daar bij u Boycot vlaams blok
dan stel ik nu de vraag is dat niet discriminerend tegenover ongeveer 20% van de vlaamse kiezers??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | ||
Parlementsvoorzitter