Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 april 2004, 20:37   #21
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Neen toch niet Neruda,

Wij zijn tegenstanders van de multiKUL, zoals ze momenteel door het establishment aan ons wordt opgedrongen.
Echter, aangezien het feit dat men daar tegenstander van is, dadelijk gecatalogeerd wordt als zijnde racist of extreem-rechts, kiezen wij ervoor om er geen uitspraken over te doen, totdat die anti-racismewet en het CGKR herleid worden tot hun ware bedoeling, namelijk het bestrijden van flagrant racisme.

Daar zullen we dan ook voor ijveren!
Dat is de ware zin van racisme rudy en daar sluit in mij bij aan !

Een persoonlijke aanval op een individu waarbij beledigingen geuit worden op basis van zijn uiterlijk of zijn mening of zijn geloof... dat is racisme.
Momenteel maakt men elke discussie omtrent migranten- en integratieproblematiek totaal onmogelijjk, tenzij onder diegenen die de ogen sluiten voor de realiteiten van het gevoerde (non)-beleid van de afgelopen 40 jaar.

Men noemt dit politiek-correct denken én al de rest die er niet aan wil meewerken, zullen vervolgd worden op basis van de anti-racisme en anti-discriminatiewetten.

Het feit dat men zegt dat men tegenstander is van het vreemdelingen(wan)beleid, is genoeg om als racist en extremist bestempeld te worden.
Want iemand bestempelen als "vreemdeling" kan geinterpreteerd worden als discriminatie op basis van de nationaliteit.

Komaan zeg, hoezo discriminatie?! Als ik van mening ben dat een land eerst zijn eigen onderdanen met de eigen nationaliteit dient te verzorgen, dan ben ik een racist?

Wel veroordeel me dan maar snel, want ik zeg U allen onomwonden: België van en voor de Belgen!

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2004, 06:21   #22
zarathustra
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser
Aardse leven niets beteken voor ons , wanneer één van ons sterven, er dag nadien al 10 nieuwe strijders verwekt... en jullie niet meer normaal kunnen voortplanten hahahahahahahaha
hang u dan op he

die is goed
Oud 26 april 2004, 06:27   #23
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Citaat:

Een persoonlijke aanval op een individu waarbij beledigingen geuit worden op basis van zijn uiterlijk of zijn mening of zijn geloof... dat is racisme.
Momenteel maakt men elke discussie omtrent migranten- en integratieproblematiek totaal onmogelijjk, tenzij onder diegenen die de ogen sluiten voor de realiteiten van het gevoerde (non)-beleid van de afgelopen 40 jaar.

Men noemt dit politiek-correct denken én al de rest die er niet aan wil meewerken, zullen vervolgd worden op basis van de anti-racisme en anti-discriminatiewetten.

Het feit dat men zegt dat men tegenstander is van het vreemdelingen(wan)beleid, is genoeg om als racist en extremist bestempeld te worden.
Want iemand bestempelen als "vreemdeling" kan geinterpreteerd worden als discriminatie op basis van de nationaliteit.

Komaan zeg, hoezo discriminatie?! Als ik van mening ben dat een land eerst zijn eigen onderdanen met de eigen nationaliteit dient te verzorgen, dan ben ik een racist?

Wel veroordeel me dan maar snel, want ik zeg U allen onomwonden: België van en voor de Belgen!
1. nu komt er pure censuur
2. als ge het niet kunt zeggen is geweld de enige uitlaatklep
3. eigen volk eerst is een normale reflex : eigen kinderen en vrouw toch ook eerst
4. dat doen vreemdelingen toch ook eerst voor hun volk
5. Vlamingen zijn al lang flaminganten en racisten volgens de walen
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2004, 11:50   #24
FrontNieuwBelgie
Vreemdeling

FrontNieuwBelgie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel raar dat U dat nu pas ziet, beste Peter.
Deze persmededeling is reeds 24 dagen oud.
En ik denk niet dat er één racistische stelling in de persmededeling staat, of U moest mij, via de wet, het tegendeel kunnen bewijzen?
Jullie werken wel samen met het F.N van onze wonderdokter Daniel Féret, een man die een senator in de wetstraat heeft zitten die er pure nazistische en revisionistische stellingen op na houdt: "Michel Delacroix". Wat vindt u daar eigenlijk van Rudy??,
Oud 26 april 2004, 12:02   #25
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Citaat:

met alle permissie,maar je zit ernaast.. Een vreemdeling heeft nooit dezelfde rechten als een Belgisch staatsburger.. Discriminatie op basis van nationaliteit is bullshit.. Dat is de evidentie zelve. Je doet het voorkomen of iedere vreemdeling automatisch dezelfde rechten heeft als een Belg..
Oud 26 april 2004, 12:31   #26
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot
met alle permissie,maar je zit ernaast.. Een vreemdeling heeft nooit dezelfde rechten als een Belgisch staatsburger.. Discriminatie op basis van nationaliteit is bullshit.. Dat is de evidentie zelve. Je doet het voorkomen of iedere vreemdeling automatisch dezelfde rechten heeft als een Belg..
Wel, dan is België (en elk ander land) volgens onze anti-discriminatiewet bezig met discriminatie want: "...men mag niemand discrimineren op basis van geloof, huidskleur, NATIONALITEIT, seksuele voorkeur, POLITIEKE voorkeur..."

Wij zijn (weeral) het eerste land dat zichzelf hopeloos belachelijk maakt met onrealistische wetten!
Een voorgaande wet was de genocidewet...

Oud 26 april 2004, 12:33   #27
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FrontNieuwBelgie
Jullie werken wel samen met het F.N van onze wonderdokter Daniel Féret, een man die een senator in de wetstraat heeft zitten die er pure nazistische en revisionistische stellingen op na houdt: "Michel Delacroix". Wat vindt u daar eigenlijk van Rudy??,
Ik vind daar niks op tegen omdat ik van mening ben dat ieder er een eigen mening op mag na houden.
Het wordt pas problematisch (en onwettelijk) wanneer men het woord naar de daad gaat omzetten! Lang leve het Angelsaksische voorbeeld in deze!

Oud 26 april 2004, 12:35   #28
FrontNieuwBelgie
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik vind daar niks op tegen omdat ik van mening ben dat ieder er een eigen mening op mag na houden.
Het wordt pas problematisch (en onwettelijk) wanneer men het woord naar de daad gaat omzetten! Lang leve het Angelsaksische voorbeeld in deze!
Akkoord maar jullie werken wel samen met een partij die pure nazi's in ze'n rangen heeft. Hoe kunnen jullie dan nog spreken over een sociaal-rechts alternatief???
Oud 26 april 2004, 12:41   #29
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:

Akkoord maar jullie werken wel samen met een partij die pure nazi's in ze'n rangen heeft. Hoe kunnen jullie dan nog spreken over een sociaal-rechts alternatief???
Wat heeft het één met het ander te maken?

Zolang we een programma uitwerken (en hopelijk ook ooit uitvoeren) waarin sociaal rechts een peiler is, kan het mij eerlijk gezegd weinig schelen wie dit mee realiseert.

't Is niet omdat mensen er eigenaardige ideeën op na houden, dat er niet met hen kan gewerkt worden naar een gemeenschappelijk programma.

Oud 26 april 2004, 12:48   #30
Woody
Vreemdeling

Stuur een bericht via MSN naar Woody
Standaard

Kaiser ik lees daar bij u Boycot vlaams blok
dan stel ik nu de vraag is dat niet discriminerend tegenover ongeveer 20% van de vlaamse kiezers???
Woody is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2004, 12:54   #31
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Citaat:
Wel, dan is België (en elk ander land) volgens onze anti-discriminatiewet bezig met discriminatie want: "...men mag niemand discrimineren op basis van geloof, huidskleur, NATIONALITEIT, seksuele voorkeur, POLITIEKE voorkeur..."

Wij zijn (weeral) het eerste land dat zichzelf hopeloos belachelijk maakt met onrealistische wetten!
je bent in de war.. Het is niet omdat een vreemdeling van andere nationaliteit niet dezelfde rechten heeft dat er automatisch sprake is van discriminatie.. Die twee niet door elkaar halen aub..
Oud 26 april 2004, 13:04   #32
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:

je bent in de war.. Het is niet omdat een vreemdeling van andere nationaliteit niet dezelfde rechten heeft dat er automatisch sprake is van discriminatie.. Die twee niet door elkaar halen aub..
Als we de Belgische anti-discriminatiewet even strikt volgen als de rechter in Gent die heeft gevolgd in zijn Blok-arrest, dan is dit juridisch gezien klaarblijkelijke discriminatie...

Oud 26 april 2004, 13:50   #33
pope
Gouverneur

pope's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Citaat:
Blokscheten weinig besef wat er gaande is in Europa en zelfs Bush heeft de controle kwijt. 8) ons moslims krijgen ze niet kapot
Er sterven nochtans meer moslims per dag eender welk ander volk hoor, het grappige van al is dat het ook nog door eigen handen gebeurt.
Voor een volk dat vlugger kweekt dan de ratten is dit jammer genoeg géén probleem

A patriot must always be ready to defend his country against his government.
---Edward Abbey---
pope is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2004, 15:13   #34
FrontNieuwBelgie
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
OP EEN DAG ZAL de sharia hier van toepassing zijn en ik zou maar stoppen met islam te belasteren, want overnemen en heersen gaan we toch, of dat dat je nu leuk vinden of niet.
Bent u een echte allochtoon of een provocateur of beiden??? In ieder geval zal hier bij mijn weten nooit de Sharia heersen of tenzij na een grote burgeroorlog die dan waarschijnlijk ook géén lang leven zal beschoren zijn.
Oud 26 april 2004, 15:17   #35
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Citaat:
OP EEN DAG ZAL de sharia hier van toepassing zijn en ik zou maar stoppen met islam te belasteren, want overnemen en heersen gaan we toch, of dat dat je nu leuk vinden of niet.
Bent u een echte allochtoon of een provocateur of beiden??? In ieder geval zal hier bij mijn weten nooit de Sharia heersen of tenzij na een grote burgeroorlog die dan waarschijnlijk ook géén lang leven zal beschoren zijn.
provocateur, dus verspil je energie niet

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be