![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u ook allergisch aan Brusselmans? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
37 | 50,00% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
34 | 45,95% |
alleen op mijn genitaliën |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,05% |
Aantal stemmers: 74. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Brusselmans is niet alleen een getalenteerd schrijver, hij heeft - soms - een aanstekelijk gevoel voor humor in zijn schrijfsels, humor die verder gaat dan zijn soms idiote scheldproza.
Sommige romans zijn zeker de moeite, zoals "Het oude nieuws van deze tijden" en "De kus in de nacht". Verder ken ik geen enkele schrijver die zo geslaagde romantitels heeft als Herman Brusselmans. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kus in de nacht (door mij, niet door Herman) 't Was nacht, hij nam haar in zijn armen en kuste haar volle lippen, haar rozerode wangen gloeiden en hij streelde haar bruine lokken. Overdag mochten ze elkaar niet ontmoeten maar zodra de maan aan de hemel verscheen, genoten ze met angst en beven van hun teder geheim, de kus in de nacht. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Ik wil Marie van de koster wel eens achterwaarts in de poes naaien.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door bgf324 : 30 juli 2009 om 23:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik hou liever het deksel helemaal op de pot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kan je anders zo'n streng (maar imho gerechtvaardigd) oordeel over hem vellen? Je gaat toch niet af op 'van horen zeggen'?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() pffff.
Ik heb de eer en het genoegen gehad de heer Brusselmans tweemaal te interviewen. Laten we zeggen dat hij zeer bewust is van zijn eigen persoonlijkheid en hoe die moet overkomen. M.a.w. hij speelt een rol. Ook in zijn boeken, maar dat geldt voor vele auteurs. Vermakelijk, zo kan ik zijn boeken wel omschrijven. Ik heb ze niet allemaal gelezen en dat is zeker mijn ambitie niet. Bij enkele van zijn latere boeken heb ik inderdaad het gevoel dat het op automatische piloot is geschreven. Bij sommige columns denk ik : shit, ik wou dat ik ook zo inhoudsloos kon zeveren en er telkens mee weg geraak (ik probeer het al een tijdje op dit forum) maar soms denk ik ook bij sommige van zijn schrijfsels: 'waauw'. Hij kan schitterende dingen schrijven maar het doet het te weinig (of hij daar het talent voor ontbreekt, dat laat ik in het midden). (edit) Er zijn vele vele betere boeken dan die van B, maar ik kan zijn boeken wel appreciëren. Schrijfstijl, humor, soms wat rauwe tragiek, ...
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence. Laatst gewijzigd door backfire : 31 juli 2009 om 10:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() HB is een self-marketeer die in de kijker loopt zolang hij leeft.
Zijn "oeuvre" heeft geen schijn van kans om hem 1 jaar te overleven. Te klasseren bij de bederflijke voedingswaren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zie geen problemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedorven bedoelt u waarschijnlijk.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het mannetje en z'n bal zijn voer voor een cult. Zeer zeker eerder camp dan kitsch, maar in elk geval zo zwijns dat de parels zéér schaars kunnen worden gehouden en beide toch nog een aardige duit opbrengen. Het gat in de markt dat hij ontdekt heeft, diende blijkbaar gevuld. En dat fenomeen zal ook anderen geen windeieren leggen, vrees ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar toch zal ik mijn gedacht zeggen, (of wat had ge gedacht ??): er ontbreekt een opsie, namelijk ik ben allergisch aan die mens, niet alleen aan mijn genitaliën, maar vooral aan mijn gat. (niet dat het me stoort, die allergie, want ik luk er zeer goed in om hem, en dus de negatieve gevolgen van de allergie, te ontwijken)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ach kom�*�*�*�*n. De hele mediawereld barst van de saaie figuren, dan ben ik blij met een Brusselmans...
http://www.youtube.com/watch?v=F0lYyw5PME4 |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementslid
|
![]() Die mens kan ervan leven, dat is al heel wat. Hij is dan ook lid van de cultuursekte humo-stubru-woestijnvis met Mortier als goeroe en genoeg volgelingen om zijn boeken te kopen.
Ik vind zijn schrijfsels puberaal zonder meer.
![]() |
#37 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
zet je vijf minuten aan tafel met een paar 3-6 jarigen en je hebt exact hetzelfde materiaal als je in z'n boeken aantreft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen last van Brusselmans. Ik lees, leen of koop zijn stationsgezeik niet, ik lees Humo niet en als hij op radio 1 komt dan zet ik de radio af en geniet van de stilte.
*completely Zen* |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |