Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 juli 2009, 13:57   #21
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder Bekijk bericht
maar ze moeten mij geen geloof komen opdringen, maar wie zo een geloof volgt, zit enkele eeuwen achter denk ik even
U zal Uw beklag moeten doen bij degenen die dat hier binnengehaald hebben, toelaten, stimuleren en zelfs met hand en tand verdedigen; de linkse politici & Cº!
Maar ik vrees dat U weinig tot geen gehoor zal krijgen, integendeel, 'men' zal U afschilderen als islamofoob, extreem-rechts, racist, fascist en tenslotte als nazi m.a.w. monddood maken.
De multi-KUL is nu eenmaal een feit en we zullen er ons bij moeten neerleggen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2009, 13:57   #22
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
misschien verkeerd, de straat ziet er best leuk uit en inderdaad, straat waar werken aan gang waren en die mogelijks door gebrek aan middelen is verloederd.
Wat een onsamenhangend gewauwel.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2009, 14:05   #23
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Omar Torrijos Bekijk bericht
Dit was vroeger DE winkelstraat van BXL: Rue Brabant: nu: spontaan Avenue Mohammed V.. Ligt parallel aan de Rue d'Arschot (hoerebuurt)

DAT MOET EEN MENS GEZIEN HEBBEN, geschift! Neem ticketje naar het Noord en stap buiten! Voila
Ik heb me vergist, het is inderdaad de Rue du Brabantstraat. De kerk die daar staat lijkt heel erg op de kerk op het einde van de Rue Verbiststraat, vooral als ze verborgen zit onder stellingen.

Ik heb gewoon niet goed gekeken, en te snel geoordeeld. Mijn excuses daarvoor.

Die foto is hoe dan ook genomen tijdens infrastructuurwerken, die wel degelijk voor verbetering zorgen. Dat is een wijk die dergelijke verbetering best wel kan gebruiken.

Als u de forummers hier de daver op het lijf wil jagen, zou u beter èlders in de Région de Bruxelles-Capitale fotootjes gaan maken.

Suggesties: Place Liedts-Liedtsplein, Rue Heyvaertstraat (daar heb ik ook nog gewoond), Place Lemmensplein, Chaussée de Gand-Steenweg op Gent, Rue Vanderstichelenstraat, ...

Dat is maar een heel kleine greep uit de talloze mogelijkheden.

De vraag is of u zich in uw dooie eentje met een fototoestel in de hand in die straten durft begeven.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 29 juli 2009 om 14:06.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2009, 14:07   #24
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Suggesties: Place Liedts-Liedtsplein, De vraag is of u zich in uw dooie eentje met een fototoestel in de hand in die straten durft begeven.
Pikant detail: de Place Liedts grenst net aan de Brabantstraat, aan de kant waar die foto hierboven is genomen.
Support the country you live in or live in the country you support.

Laatst gewijzigd door Libro : 29 juli 2009 om 14:07.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2009, 14:10   #25
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb me vergist, het is inderdaad de Rue du Brabantstraat. De kerk die daar staat lijkt heel erg op de kerk op het einde van de Rue Verbiststraat, vooral als ze verborgen zit onder stellingen.

Die foto is hoe dan ook genomen tijdens infrastructuurwerken, die wel degelijk voor verbetering zorgen. Dat is een wijk die dergelijke verbetering best wel kan gebruiken.

Als u de forummers hier de daver op het lijf wil jagen, zou u beter èlders in de Région de Bruxelles-Capitale fotootjes gaan maken.

Suggesties: Place Liedts-Liedtsplein, Rue Heyvaertstraat (daar heb ik ook nog gewoond), Place Lemmensplein, Chaussée de Gand-Steenweg op Gent, Rue Vanderstichelenstraat, ...

De vraag is of u zich in uw dooie eentje met een fototoestel in de hand in die straten durft begeven.
Bedankt voor de tip!
Oud 29 juli 2009, 14:10   #26
Another Jack
Banneling

Standaard

Ik vind persoonlijk sommige wijken in Anderlecht (rond Zuidstation en Slachthuis) veel onaangenamer dan Sint-Joost of Schaarbeek.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2009, 14:13   #27
BlueThunder
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
U zal Uw beklag moeten doen bij degenen die dat hier binnengehaald hebben, toelaten, stimuleren en zelfs met hand en tand verdedigen; de linkse politici & Cº!
neerleggen.
8 jaar paars en die creep van Verhofstadt bedoel je ?
BlueThunder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2009, 14:13   #28
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Pikant detail: de Place Liedts grenst net aan de Brabantstraat, aan de kant waar die foto hierboven is genomen.
Klopt, maar het is wel iets verder lopen naar het Noordstation, al kan je altijd de tram of de bus tot daar nemen.

Iin dezelfde buurt kan je ook de Rue de la Poste-Poststraat bezichtigen. De héle wijk levert sowieso boeiend reportage-materiaal, vooral tegen valavond.

Overigens vind ik de Rue d'Aerschot-Aarschotstraat ook wel interessant. De heren die daar voor de vitrines paraderen of aan 5 km/u door de straten tuffen zijn de moeite van het observeren waard. De meisjes achter de ramen zullen u daar ongetwijfeld zéér boeiende verhalen over kunnen vertellen.

Oud 29 juli 2009, 14:23   #29
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik vind persoonlijk sommige wijken in Anderlecht (rond Zuidstation en Slachthuis) veel onaangenamer dan Sint-Joost of Schaarbeek.
Daar kan ik je geen ongelijk in geven.

De Chaussée de Mons-Bergensteenweg en de zijstraatjes ervan zijn hallucinant.

Gelukkig woont daar nu ook kiesvee, zodat politici zich al eens het hoofd durven breken over wat ze kunnen doen om daar stemmen te rapen.

Stel je nu even voor dat je in zo'n wijk moet opgroeien, omdat het de enige plaats is waar je ouders een betaalbaar onderkomen vonden.

Oud 29 juli 2009, 15:18   #30
Omar Torrijos
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik heb al een paar keer geprobeerd om de vuile nest te fotograferen die daar elke avond achterblijft in de straten van "sluikafval"(=karton en rotten brol van de Mokroshops errond natuurlijk)...

Dat laatste is een goeie mop.. Heb het 1 keertje geprobeerd.. Geen halve minuut heb je om ongestoord iets te trekken, zelfs niet vanuit de wagen.. Why would you do if CNN doesn't even dare to come out without police protection?

Vanavond is kiekjesnaait voor mij
Omar Torrijos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2009, 15:20   #31
Omar Torrijos
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Dat is zo, voor individuen.. Toch slaat het hart van de onderwereld daar in Saint-Josse.. Bulgaarse maffia, Congolese huisjesmelkers, DHKPC!!, etc etc...
Oud 29 juli 2009, 15:35   #32
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
8 jaar paars en die creep van Verhofstadt bedoel je ?
Ach welnee - dit is niet een specifiek Belgisch probleem, maar heel Europa lijkt in hetzelfde bedje ziek te zijn.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2009, 15:50   #33
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is zo, voor individuen.. Toch slaat het hart van de onderwereld daar in Saint-Josse.. Bulgaarse maffia, Congolese huisjesmelkers, DHKPC!!, etc etc...
Crapuul zit over héél Bruxelles verspreid, tot in het Europees Parlement.

Maar ik denk niet dat het over veel meer dan 1% van de totale bevolking van het gebied gaat.

Dat is overigens geen reden om dat crapuul met rust te laten, begrijp me niet verkeerd.

Oud 29 juli 2009, 19:11   #34
Bertie
Parlementslid

Bertie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De meisjes achter de ramen zullen u daar ongetwijfeld zéér boeiende verhalen over kunnen vertellen.
Gratis?

Overigens vind ik dat Sint Joost een voordeel heeft tegenover Molenbeek en Anderlecht en de andere armere gemeenten vanwege zijn ligging (dichterbij de bobo's, dus goede toekomstvooruitzichten) vanuit Madou/kerkplein ben je in een mum van tijd (letterlijk binnen een minuut of drie) op het superchique plein "Ambiorix" vol met elite bourgeoisie en Euro-expats.

Laatst gewijzigd door Bertie : 29 juli 2009 om 19:14.
Bertie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2009, 19:25   #35
Bertie
Parlementslid

Bertie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Belgen en hun liefde voor bestraten met kasseien. Wanneer komt er nou een einde aan de marteling van gehandicapten/moeders met kinderwagen/vrouwen met hoge hakken?
Bertie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2009, 20:22   #36
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De toespraak van een imam tijdens de plaatselijke 21 juli-viering in Sint-Joost-ten-Node heeft voor enige commotie gezorgd. De imam had soera's, hoofdstukken uit de koran, geciteerd waarin het gaat over "het volk van de ontrouwen". Dat bericht de onafhankelijke journalist Mehmet Koksal op zijn website.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-viering.dhtml

ontrouwen ???

"Inderdaad, het volk van de ontrouwen gelooft niet, het is hen om het even of je hen verwittigt of niet: ze zullen nooit geloven. God heeft hun harten en oren verzegeld; en een zware sluier belet hen het zicht; en voor hen zal er een zware straf zijn."
Als er nu een soort gelovigen is die anderen geen lessen te spellen heeft over zware sluiers, dan in zijn het wel de imam's
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2009, 20:26   #37
Omar Torrijos
Banneling

Standaard

Een kleuterleidster moest van de islamlerares met de Imam gaan praten als ze problemen had met bepaalde ouders die niet betaalden of hun kinderen verwaarloosden...

Ga daarmee te biecht he!! Een unofficial shariarechtbankske quoi.. Geen haar op mijn hoofd dat daaraan zou denken om dat te doen..
Oud 30 juli 2009, 08:00   #38
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Een kleuterleidster moest van de islamlerares met de Imam gaan praten als ze problemen had met bepaalde ouders die niet betaalden of hun kinderen verwaarloosden...

Ga daarmee te biecht he!! Een unofficial shariarechtbankske quoi.. Geen haar op mijn hoofd dat daaraan zou denken om dat te doen..
Migrant eens kwaad naar je gekeken of zo ?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2009, 10:33   #39
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Migrant eens kwaad naar je gekeken of zo ?

Gaat die kleuterleidster ook met meneer pastoor praten als ze problemen heeft met kinderen?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2009, 10:44   #40
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Djimi, 1% van de "Groot Brusselse Bevolking" is wel 10 000 stuks crapul.

Als die het ooit in hun kopke krijgen samen te werken, dan kan zelfs het Belgische leger er geen zak meer aan verhelpen zonder veel colaterale schade aan te richten.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be