Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 augustus 2009, 02:36   #21
Zoethout002
Schepen

Zoethout002's schermafbeelding

Standaard

Australië is uitgegroeid tot een groot en vrij land en dat moet ook zo blijven, al die inteelt baardapen kunnen lekker hun leven verpesten in hun eigen landen.
Oud 24 augustus 2009, 03:34   #22
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zoethout002 Bekijk bericht
Australië is uitgegroeid tot een groot en vrij land en dat moet ook zo blijven, al die inteelt baardapen kunnen lekker hun leven verpesten in hun eigen landen.
Australië vrij? Haha.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2009, 23:55   #23
Zoethout002
Schepen

Zoethout002's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Australië vrij? Haha.
Inplaats van de domme rijke verwende anarchist te zijn kan je ook met argumenten komen.
Oud 25 augustus 2009, 00:39   #24
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NOEKIE Bekijk bericht
In onze gevangenissen bulkt het van de moslims. Doet uw ogen open. Zoek de Natuurlijke Belgen en de Nieuwe belgen, uw oogskes zullen opengaan.
Had mevrouw Lizin (wit) (inrijden op een persoon) niet vast moeten zitten?
Karel de Gught (wit) (voorkennis)?
Didier Bellens (wit) (Diefstal)?

etc etc

Terwijl jij je druk maakt over Allah, wordt het land leeggestolen.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2009, 00:42   #25
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Wat een lompe veralgemening!
Elke bevolkingsgroep telt criminelen in zijn rangen, er bestaat geen Engelenvolkje.
Nee hoor...

De Vlamingen:

5.500.000 witte Vlamingen, waarvan er slechts 1100 vastzitten (inclusief voorarrest)

Als we van die 1100 de voorarresten, de pedo's, de witte diefjes, de mishandelaars, overvallers, en moordenaars aftrekken......

Dan ben ik met jou benieuwd hoeveel fraudeurs, uitzuigers, en andere sujetten die druk doende zijn het land aan de bovenkant leeg te stelen, vast zitten in Belgie.
1?
Oud 25 augustus 2009, 00:45   #26
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Nee hoor...

De Vlamingen:

5.500.000 witte Vlamingen, waarvan er slechts 1100 vastzitten (inclusief voorarrest)

Als we van die 1100 de voorarresten, de pedo's, de witte diefjes, de mishandelaars, overvallers, en moordenaars aftrekken......

Dan ben ik met jou benieuwd hoeveel fraudeurs, uitzuigers, en andere sujetten die druk doende zijn het land aan de bovenkant leeg te stelen, vast zitten in Belgie.
1?
Zouden we van die 5.500.000 ook niet de baby's, kinderen, minderjarigen, gehandicapten, mindervaliden, bejaarden, mensen in bejaardentehuizen, zieken, dementen - kortom iedereen die fysiek of mentaal niet in staat is een misdaad te plegen - aftrekken Eberhard, jouw cijfers kloppen niet!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2009, 08:55   #27
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Zouden we van die 5.500.000 ook niet de baby's, kinderen, minderjarigen, gehandicapten, mindervaliden, bejaarden, mensen in bejaardentehuizen, zieken, dementen - kortom iedereen die fysiek of mentaal niet in staat is een misdaad te plegen - aftrekken Eberhard, jouw cijfers kloppen niet!
Wat klopt hier niet?

1?

Maar misschien heb jij een lijstje voor ons met witte politieke criminelen die vast zitten?
Oud 25 augustus 2009, 09:43   #28
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Wat klopt hier niet?

1?

Maar misschien heb jij een lijstje voor ons met witte politieke criminelen die vast zitten?
Deze redenering post je keer op keer, wat wil je ermee zeggen?
Dat Belgen zelf criminelen zijn die niet worden opgesloten en anderen wel, kortom discriminatie?

Laatst gewijzigd door alice : 25 augustus 2009 om 09:45.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2009, 09:48   #29
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carolus66 Bekijk bericht
australië is een land met een ruggegraat dat totaal geen uitstaans heeft met PC....!
behalve als het over de behandeling/verdrijven/vermoorden van de aboriginals gaat.

dan poco with cherry on top !
.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2009, 09:51   #30
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
behalve als het over de behandeling/verdrijven/vermoorden van de aboriginals gaat.

dan poco with cherry on top !
Tja, wat een redenering!
Zijn bijvoorbeeld de Arabieren niet tot twee keer toe Marokko binnengevallen?
En haalden ook zij niet Afrika leeg via slavenhandel? Denk je nu echt dat enkel blanken hieraan schuldig waren, leegroven en moorden?
Komaan zeg, hoelang krijgen we die onzin nog te slikken!

Laatst gewijzigd door alice : 25 augustus 2009 om 09:52.
Oud 25 augustus 2009, 09:53   #31
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Tja, wat een redenering!
En haalden ook zij niet Afrika leeg via slavenhandel? Denk je nu echt dat enkel blanken hieraan schuldig waren, leegroven en moorden?
Ik vermoed net zolang dat geinsinueerd wordt dat de aussies niet poco zijn.
dat zijn ze dus wél; alleen hebben zij een ander taboe.
.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2009, 09:57   #32
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
Ik vermoed net zolang dat geinsinueerd wordt dat de aussies niet poco zijn.
dat zijn ze dus wél; alleen hebben zij een ander taboe.
Vertel!
Oud 25 augustus 2009, 09:57   #33
Mass13
Partijlid

Mass13's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja, wat een redenering!
Neen maar de hele westerse wereld is opgebouwd uit bovenvermelde zaken, is trouwens nog steeds bezig...
Oud 25 augustus 2009, 10:00   #34
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mass13 Bekijk bericht
Neen maar de hele westerse wereld is opgebouwd uit bovenvermelde zaken, is trouwens nog steeds bezig...
En dat is ergens anders??
Nee dus, ga eens kijken wie mekaar afmaakt in Afrika, waar werknemers van buitenlandse origine worden uitgebuit, waar vrouwen geen onderwijs krijgen,en de bevolking vaak wordt overgelaten aan honger en armoede!
In het Westen ???
Amarika reken ik even onder derde wereld land!
Oud 25 augustus 2009, 10:05   #35
Mass13
Partijlid

Standaard

Citaat:
En dat is ergens anders??
Nee dus, ga eens kijken wie mekaar afmaakt in Afrika, waar werknemers van buitenlandse origine worden uitgebuit, waar vrouwen geen onderwijs krijgen,en de bevolking vaak wordt overgelaten aan honger en armoede!
In het Westen ???
Amarika reken ik even onder derde wereld land!
Ja kan jij de achterliggende oorzaken analyseren waarom pakweg 2 stammen in Afrika elkaar afmaken?

Wie de uitbuiting van die werknemers in stand houdt? Hoe het komt dat die vrouwen geen onderwijs krijgen etc. etc.

Ja inderdaad wij leven hier in het westen in luxe en comfort maar we vergeten meestal bewust dat dat op de rug is van anderen, dat het westen (of het grootkapitaal) die schrijnende toestanden in stand houdt.

Walgelijke hypocriete reacties soms, misschien is het onwetendheid...
Oud 25 augustus 2009, 10:11   #36
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja kan jij de achterliggende oorzaken analyseren waarom pakweg 2 stammen in Afrika elkaar afmaken?

Wie de uitbuiting van die werknemers in stand houdt? Hoe het komt dat die vrouwen geen onderwijs krijgen etc. etc.

Ja inderdaad wij leven hier in het westen in luxe en comfort maar we vergeten meestal bewust dat dat op de rug is van anderen, dat het westen (of het grootkapitaal) die schrijnende toestanden in stand houdt.

Walgelijke hypocriete reacties soms, misschien is het onwetendheid...
Sorry maar mij ga je geen schuldgevoel aanpraten op basis van mijn kleur, vergeet dit maar!
Ik kan je uitleggen waarom in het Westen pakweg twee stammen mekaar niet te lijf gaan, vrouwen onderwijs krijgen en werknemers rechten hebben, dat heet beschaving, die volledig ontbrekt in vele andere landen, genoeg verklaring zo?
Oud 25 augustus 2009, 10:18   #37
Mass13
Partijlid

Standaard

Citaat:
Sorry maar mij ga je geen schuldgevoel aanpraten op basis van mijn kleur, vergeet dit maar!
Ik kan je uitleggen waarom in het Westen pakweg twee stammen mekaar niet te lijf gaan, vrouwen onderwijs krijgen en werknemers rechten hebben, dat heet beschaving, die volledig ontbrekt in vele andere landen, genoeg verklaring zo?
Ik probeer je nergens een schuldgevoel aan te praten, ik laat je gewoon wat objectiviteit zien, wees niet zo snel op je tenen getrapt

Beschaving? Het westen houdt die mate van analfabetisme en armoede net in stand in die vele andere landen zoals jij ze noemt

Het superioriteitsgevoel druipt er voor de rest niet af hoor
Oud 25 augustus 2009, 10:39   #38
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik probeer je nergens een schuldgevoel aan te praten, ik laat je gewoon wat objectiviteit zien, wees niet zo snel op je tenen getrapt

Beschaving? Het westen houdt die mate van analfabetisme en armoede net in stand in die vele andere landen zoals jij ze noemt

Het superioriteitsgevoel druipt er voor de rest niet af hoor
Nee, dat doen de leiders van die landen, of zijn wij er verantwoordelijk voor dat de Taliban onderwijs voor vrouwen verbiedt?
Zijn wij verantwoordelijk voor stammenoorlogen die al eeuwenlang in Afrika de boel verzieken?
Noemt u me eens een land buiten West Europa wat zoveel zorg draagt voor burgers?
Waar is gratis onderwijs voor iedereen ongeacht geslacht, gezondheidszorg, pensioen, kindergeld, huisvesting gegarandeerd voor iedere burger?
In Marokko en Turkije bestaat dit enkel voor een gedeelte van de ambtenarij, daarom komen mensen in drommen hier naartoe, de gemiddelde mens buiten West Europa heeft amper zekerheden, en die zekerheden op een menswaardig bestaan heet beschaving, nergens anders ter wereld vindt je dit!
Oud 25 augustus 2009, 10:57   #39
Mass13
Partijlid

Standaard

Citaat:
Nee, dat doen de leiders van die landen, of zijn wij er verantwoordelijk voor dat de Taliban onderwijs voor vrouwen verbiedt?
Zijn wij verantwoordelijk voor stammenoorlogen die al eeuwenlang in Afrika de boel verzieken?
Noemt u me eens een land buiten West Europa wat zoveel zorg draagt voor burgers?
Waar is gratis onderwijs voor iedereen ongeacht geslacht, gezondheidszorg, pensioen, kindergeld, huisvesting gegarandeerd voor iedere burger?
In Marokko en Turkije bestaat dit enkel voor een gedeelte van de ambtenarij, daarom komen mensen in drommen hier naartoe, de gemiddelde mens buiten West Europa heeft amper zekerheden, en die zekerheden op een menswaardig bestaan heet beschaving, nergens anders ter wereld vindt je dit!
Wie zet die leiders daar?
Eerst oorlogje stoken tegen de Russen via Afganistan, dan de moujahedien laten vallen jah...
Heb jij de kaart van Afrika al eens van dichtbij bekeken?
Dat de mensen in drommen hier naartoe komen is niet meer dan normaal, die situatie creëert het westen zelf.

Blijkbaar wil je niet zien dat West Europa dit allemaal kan op de rug van...

Stik jij dan maar in je simplistische arrogante superioriteitsgevoel, mij niet gelaten hoor

P.S.: De uitgang “-t” van de vervoeging valt weg bij inversie als het onderwerp (subject) het pronomen is van de tweede persoon, nl. “je”.

Een nieuwe Belg die jou de Nederlandse taal aanleert, dit krijg je dan èh
Oud 25 augustus 2009, 11:14   #40
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wie zet die leiders daar?
Eerst oorlogje stoken tegen de Russen via Afganistan, dan de moujahedien laten vallen jah...
Heb jij de kaart van Afrika al eens van dichtbij bekeken?
Dat de mensen in drommen hier naartoe komen is niet meer dan normaal, die situatie creëert het westen zelf.

Blijkbaar wil je niet zien dat West Europa dit allemaal kan op de rug van...

Stik jij dan maar in je simplistische arrogante superioriteitsgevoel, mij niet gelaten hoor

P.S.: De uitgang “-t” van de vervoeging valt weg bij inversie als het onderwerp (subject) het pronomen is van de tweede persoon, nl. “je”.

Een nieuwe Belg die jou de Nederlandse taal aanleert, dit krijg je dan èh
Sorry maar die haring bakt dus niet, wie verantwoordelijk is voor welvaart en armoede zijn leiders van landen zelf, niet het Westen, en dat die mensen in drommen komen ligt aan aan de dictaturen in landen die nauwelijks zorg dragen voor burgers, laat staan ooit van plan zijn welvaart te delen,zoals hier gebeurt.
Daarom komen mensen ,omdat hier een bestaan door de staat gegarandeerd wordt, wel wat beter dan "zakaat" nietwaar?
Religie is het middel om mensen dom te houden, uitgerekend het Westen heeft zich van dat juk al eeuwen bevrijdt, nu de rest van de wereld nog!
Trouwens, als je het hier niet bevalt, wat hindert je om te vertrekken naar een land wat dan wel jou overtuigingen deelt?
Waarom blijven al die nieuwe mopperaars, die zo graag een geweten willen schoppen eigenlijk hier??
Juist ja, vanwege de voordelen, en maar klagen en zagen!
Als je zoveel kritiek hebt en die "witten" overal de schuld van wilt geven, waarom ben je hier dan?
Omdat je waarschijnlijk ergens anders geen nagel hebt om aan je gat te krabben?
De rest van de wereld kan beter een voorbeeld nemen aan West Europa, en werk maken van mensenrechten, onderwijs, gezondheidszorg inplaats van toe te kijken hoe een aantal gelukkigen zichzelf verrijkt op de kap van de bevolking!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be