![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Omdat ik op dit forum vertoef?? Nee, ik ben geïnteresseer in politiek, gewoon om over te praten.. Nu is het zo dat je daarmee niet echt hoge ogen gooit bij de normale mensen met dit "gezaag". Daarom begin ik er ook niet over bij hen, of bij m'n vriendin. Maar tegen totale verstotelingen zoals gijzelf, graag!!! Laatst gewijzigd door Omar Torrijos : 2 augustus 2009 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 4. Omdat ze verdorie gewoon hun zin doen als ze er niemand mee lastig vallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Schepen
|
![]() Hmm... Een accountje aanmaken, da's nog niks. Er zijn wel anderen die nog veel meer doen om de idioot te kunnen uithangen dan uw nederige dienaar...
Ik vind het gewoon amusant om ernaar te kijken. Stel bv., er is iemand die een gezond been wil afzagen omdat hij zo geboren zou zijn dat hij per se twee linkerbenen wil, of anders is hij ongelukkig en zichzelf van kant zal maken. Ok, neemt hij een heel mooi linkerbeentje met bloemmetjes, zet het in plaats van zijn oude rerchterbeen waaraan niks mankeerde, en hoeps, springt die blij met zijn twee dezelfde benekes. Ik gun hem dat pleziertje. Maar het vrolijkste begint pas wanneer die begint te verkondigen dat het nu helemaal hetzelfde is, een linkerbeen plus een rechterbeen, of twee linkerbenen, want hij zo allemaal aanpassingen heeft uitgevoerd aan die van hem zodat hij precies even goed kan lopen als die met twee verschillende benen. En vooral omdat hij een papiertje heeft waarop staat dat zijn linkerbenen gelijkgesteld worden aan twee gewone benen. ![]() Was ik nu een nuchter en praktisch iemand, zou ik zeggen: wat voor zulke aanpassingen en gelijkstellingen hebben als je gewoon uit zichzelf al alles hebt om te kunnen lopen? Geluukig ben een vrolijk man, dus ik lach maar wat... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die vergelijking loopt immers volledig mank ( vanwege de twee linkerbenen ? ). Het verschil, of beter de overeenkomst, is hier immers niet meer dan een persoonlijke keuze ( zelfs die vrijheid heb je om niet te moeten kiezen ) tussen twee aangereikte alternatieven, zegge : frambozen en/of chocolade of zelfs geen één van beide |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
4. Ook in homoland zijn alle lagen van de reguliere bevolking vertegenwoordigd, van slim tot compleet idioot.
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik maak me niettemin sterk dat anale seks bij koppels van twee vrouwen nochtans eerder uitzonderlijk is en dat pijpen er bijvoorbeeld helemaal niet aan te pas komt... Anderzijds lijkt het me aannemelijk dat ook bij man-vrouw koppels wel eens een potje anale seks tot de mogelijkheden behoort. Waarom stel je je geen vragen omtrent hun pedagogische kwaliteiten, terwijl je dat wel doet bij homoseksuele koppels? Zou het niet kunnen dat die pedagogische kwaliteiten los staan van wat er zich in de slaapkamer van de opvoeders afspeelt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen: dit is zeker geen praktisch en geen logistiek probleem (opvoedkundige kwaliteiten van een homokoppel, ik betwijfel die niet), geen kwestie van iemands goede bedoelingen en heroische inspanningen in de zin: 'ik kan dat kind even goed opvoeden zonder man en nog beter!' en zelfs geen emotionele kwestie: 'ik hou van dit kind evenveel als een hetero.' De enige vraag is en blijft het onsterfelijke: 'What's the point of all this?' Het is, u mag lachen, een filosofisch probleem, voor mij dan. Er zouden geen fictieve constructies van menselijke relaties gecreerd mogen worden waar het totaal overbodig is. Fictie van gezin, fictie van familie. Dit is en twee linkerbenen willen hebben, en willen voetballen op wereldniveau... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Zie je Raf, enkel omdat onze maatschappij het individuele verheft en de maatschappelijke omkadering minder relevant maakt, kunnen relaties ontstaan die daar eigenlijk niet in passen, zijn precies onstaan om de bepaalde individuen te behagen, maar aan het maatschappelijke weefsel wreemd zijn, het verstoren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |