![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat de gevangenissen betreft: moesten ze de mensen kunnen doen geloven dat die gangsters echt binnen blijven, zouden ze er minder problemen mee hebben natuurlijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementslid
|
![]() Wolle Bolle Gijs zou beter ne keer op studiereis gaan naar het koninkrijk Marokko, hij kan er nog iets leren, t'zal dan mss tot hem doordringen dat de cellen in onze prisons véél te proper en te luxueus zijn én slecht beveiligd én te dun bevolkt... ginder achter zetten ze de "doetjes" met ne man of twintig - dertig in één cel die amper ietske groter is dan de luxeverblijfjes �* la 5-sterrenhotelkamers-in-onze-prisonnekes waar maar nen gast of twee-drie inzit..... ze moeten nog véél leren de tjeven !
![]()
Per 20 november 2009 verlaat ik dit politiek kloteland FOREVER - treur niet k'zal t'niet missen ! Laatst gewijzigd door ICE-MAN : 20 augustus 2009 om 20:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik verneem uit De Morgen, dat de heer Stefaan De Clerck, huidig Belgisch minister van justitie en echtgenoot van mevrouw Mine De Jaegere, een zelfverklaard 'linkse' advocate uit Kortrijk (zie De Humo van deze week), 'even op vakantie vertrokken' is.
Het Belgische Volk wenst de heer De Clerck en zijn Mine een prettig verlof en kan alleen maar hopen dat de heer De Clerck noch Mine vergat om de Blackberry batterijlader in te pakken. PS. Linkse Kortrikzanen die bovendien dan nog De Jaegere heten? Den Umoos eindredacteur was verleden week ook 'even op vakantie vertrokken' zo te zien. http://www.youtube.com/watch?v=bxrHP..._embedded#t=16 (zie ook het bericht http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=837)
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 20 augustus 2009 om 21:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() hoe dikwijls peinst ge dat nog te posten?
't maakt uw dag he, zo'n humo interview. We verstaan dat. Laatst gewijzigd door born2bewild : 20 augustus 2009 om 21:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Yep, vooral omdat het me pas na enkele minuten te binnen schoot: Marie-Dominique.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De netten en kabels zijn besteld. Een onderzoek naar Rechter De Tandt werd opgestart. De man heeft meer gedaan op 1 maand tijd dan Onkelinx in 8 jaar. Gun hem dus maar wat congé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Hij kon moeilijk anders hé, maar congé no way. En Onkelinx m'n maag draait nog als ik aan dat mens denk.
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Stefaan ! Stééf�*�*�*n !!! Terugkomeuuu !!!!
Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 21 augustus 2009 om 08:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dus ? Die mens mag geen verlof nemen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stefaan moet toch niet persoonlijk zelf de gevangenissen gaan bouwen zeker ?
Vanuit de positie van Stefaan declercq geredeneerd hoe kun je nu de gevanginssen beter beveiligen ??? Gezien al onze gebouwen duivekoten zijn, moeten ze daar gewoon eens met wat frisse gedachten op een andere manier over nadenken. Feitelijk moet je ze niet beter beveiligen, je moet de voorwerpen beter beveiligen. Dus je begint met alle voorwerpen in de gevangenis (de gevangene zelf dus) volledig traceerbaar te maken. Hoe kun je nu iets beter traceren door gewoon een radiofrequente chip of een gsm bvb intrathoracaal in te planten... Maw het voorwerp mag zich bewegen waar het wil, je kunt het volgen.... en eenmaal dat principe uitgewerkt moet je u absoluut geen zorgen meer maken. Laat ze maar lopen , je hebt ze toch terug een half uurtje later... |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() "Belaggelijke opmerking van uwentwege."
'Die mens' mag zeer zekers verlof nemen. Hoe komt u erbij dat 'die mens' geen verlof zou mogen nemen? "Ik doe mij job. Ik doe wat ik moet. Ik bedoel. Ik heb zes maanden de tijd. Omdat nu per toeval een aantal mensen ontsnappen en de rechterlijke macht op apegapen ligt, maakt u zo'n belaggelijke opmerking. Ik vind dit dus biezonder onhepast." http://www.youtube.com/watch?v=bxrHP..._embedded#t=16
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 21 augustus 2009 om 11:08. |
![]() |
![]() |