![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, ok dan...toch nog niet akkoord...deze mensen zullen extra km moeten rijden om hun wiel terug op te pompen of naar de garagist te brengen...extra verbruik...
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() De vliegtuigmaatschappijen en vliegtuigconstructeurs zijn zelf al langer op zoek naar milieuvriendelijkere oplossingen.
Overigens vertrekt binnen afzienbare tijd een lid van de familie de Gerlache met een prototype-vliegtuig dat 100% op zonne-energie werkt voor een non-stop vlucht rond de wereld. Nachtelijk halfrond inbegrepen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kunt politiek en maatschappelijk ijveren, en vb. voor zwaar vervuilende auto's een takske voorzien in het raam van 'de vervuiler betaalt'.
Dat takske kan al wat zwaarder zijn, maar let toch maar op, want sommige beroepen hebben zo'n auto's nodig (veeartsen, bouwvakkers, tuinonderhoud ...) zodat die dingen ook verhaald moeten worden op de klanten ... werkgelegenheid belasten ... bla bla ... Als je tornt aan het basisprinsipe dat je met je poten van andermans dingen blijft, dan krijg je daar de weerbots van. (en ik zou een volledig platgelopen band niet meer vertrouwen ... zelfs al heb ik het tijdig gezien en er niet mee gereden ...)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 5 augustus 2009 om 17:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Banden kunnen ook gevuld worden met stikstof.
Anyway, ze reageren hier steeds tegen "vervuilende" 4x4 wagens, maar anderzijds laten ze dan wel al die oliebrandende 2 takt brommers vrolijk met rust ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Misschien laten de politici deze met enige rust, maar de constructeurs stappen er wel gaandeweg vanaf. Op een paar brommerkes, grasmaaiers en kettingzagen na is 't ver gedaan met de 2-takt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al erger ik mij wèl aan die SUV's hier in 't stad, ik vind die actie ook niet zo'n goed idee, en blijkbaar zag ik over het hoofd dat die leeggelopen banden tòch kapot gaan, maar dan door het gewicht van de wagen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn ook heel wat mensen die dergelijke wagen gebruiken om aanhangwagens te slepen. Die zie ik dat nog niet dien met een 2 PK. Of de wetgeving zou moeten veranderen. Het rare is dat dikwijls dat soort activisten hun mond vol hebben van het milieu maar dat ze de eerste zijn om voor wat te gaan skiën een vliegtuigticketje kopen, of om eens te gaan winkelen in Londen enz. Laatst gewijzigd door Garry : 5 augustus 2009 om 23:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tuig opzouten.
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() hopelijk komt de dag er niet dat één van die vandalen die zich onledig houden met voertuigen te beschadigen in het ziekenhuis liggen te wachten op een of ander produkt dat met zo'n suv dient vervoerd te worden..... want dan zal het kot te klein zijn.... een mensenleven in gevaar brengen door niet op tijd te kunnen leveren ! ook al sta je met een stel kapotte banden (ja laten leeglopen van een band op zo'n voertuig = band kapot & in de vuilbak door druk van gewicht voertuig)......... dan zal er wel onmiddellijk een of andere "hippie"-pro-deo advocaat klaarstaan om ervoor te zorgen dat er mag afgedokt worden en dat er een grote foto op de voorpagina van de kranten komt !
Als ze die nozems bij de lurven vatten mogen ze alvast de faktuur betalen en zo'n bandje kost al gauw 150 eurookes ! ![]()
![]() |
#35 |
Minister
|
![]() Is het zeker dat dit een echte linksdraaiende groep anti's is? Dat over die sticker met nummer van hulpdiensten laat mij denken: een stel jongeren die een bijverdienste hebben gevonden door klandizie te scheppen voor een paar bedrijven? Beginnende kapitalisten dus?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() Je reacties stelden al niet veel voor, maar de laatste tijd doe je niet eens moeite meer he?
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() ja this duidelijk dat het weer uit de "Groene" hoek komt.
Dan gaan ze zich weer afvragen hoe het komt dat mensen genoeg hebben van het groene aanmanend vingertje. Den eerste groenen die een vinger uitsteekt naar mijn auto, mag een trap tegen zijn ballen verwachten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Schepen
|
![]() Groot gelijk. De meeste van die mensen met een zware wagen betalen niet eens veel autobelasting omdat ze ingeschreven staan als wagen zonder passagiersstoel. Natuurlijk hebben ze bijna allemaal wel achterbanken. Walgelijk gewoon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En reken maar dat die controle zeer strikt is. Ik ervaar het zelf met mijn breakwagen (geen SUV). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |