Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Hans Verreyt (Vlaams Blok) - 26 april tot 2 mei
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Hans Verreyt (Vlaams Blok) - 26 april tot 2 mei "Deze man is een bezige bij. Naast nationaal voorzitter van het Nationalistische Studentenvereniging is hij tevens lid van de raden van bestuur van zowel VBJ nationaal als van VBJ Antwerpen. Vorig jaar nog op een 10de opvolgersplaats maar dit jaar ee

Discussietools
Oud 3 mei 2004, 14:32   #21
Astenblieft mensen
Minister

Astenblieft mensen's schermafbeelding

Standaard

gaat weer over geld, loon, belastingen... arme knuppel...
Astenblieft mensen is offline  
Oud 3 mei 2004, 14:49   #22
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Astenblieft mensen
gaat weer over geld, loon, belastingen... arme knuppel...
Hoe denk je het anders te betalen?
Van de dauw kan men ook in België niet leven.
Bobke is offline  
Oud 3 mei 2004, 15:49   #23
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke

Mijn eigen bijdrage aan de RSZ tentoonspreiden zou moeilijk gaan maar om u een hint te geven, die bedraagt 38% van mijn loon.
Rekent u maar eens uit over 40 jaar.
Is inderdaad indrukwekkend, maar heeft NIKS maar dan ook NIENTE NADA te maken met wat jouw voorvaderen hier uit de grond hebben gestampt. Wil gewoon zeggen dat je voorbeeldig in de maatschappij hebt meegedraaid en je daarom ook recht hebt om te genieten van ons sociaal systeem. Net als iedereen die een zelfde bijdrage levert. Waar die ook vandaan komen. Dat die mensen eerst moeten worden geintergreerd en dat dat ook geld kost, tja. Die mensen hebben nu eenmaal niet het geluk gehad hier geboren te zijn. Daar ging het net om.

Citaat:
Om terug te komen op de vagina van mijn moeder:
Vindt je dat ik, omdat ik in een arm gezin ter wereld kwam, nu ook recht heb op het kapitaal van mijn rijke buurman?
Als ons sociaal systeem dat voorziet en u daarin bent geintegreerd: jazeker. Maar daar trekt u het weer uit uw eigen context. Het ging hier niet over je buurman, maar over je voorvaderen. Maakt niet uit eigenlijk, zelfde problematiek.
nou nou is offline  
Oud 3 mei 2004, 17:01   #24
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke

Mijn eigen bijdrage aan de RSZ tentoonspreiden zou moeilijk gaan maar om u een hint te geven, die bedraagt 38% van mijn loon.
Rekent u maar eens uit over 40 jaar.
Is inderdaad indrukwekkend, maar heeft NIKS maar dan ook NIENTE NADA te maken met wat jouw voorvaderen hier uit de grond hebben gestampt. Wil gewoon zeggen dat je voorbeeldig in de maatschappij hebt meegedraaid en je daarom ook recht hebt om te genieten van ons sociaal systeem. Net als iedereen die een zelfde bijdrage levert. Waar die ook vandaan komen. Dat die mensen eerst moeten worden geintergreerd en dat dat ook geld kost, tja. Die mensen hebben nu eenmaal niet het geluk gehad hier geboren te zijn. Daar ging het net om.

Citaat:
Om terug te komen op de vagina van mijn moeder:
Vindt je dat ik, omdat ik in een arm gezin ter wereld kwam, nu ook recht heb op het kapitaal van mijn rijke buurman?
Als ons sociaal systeem dat voorziet en u daarin bent geintegreerd: jazeker. Maar daar trekt u het weer uit uw eigen context. Het ging hier niet over je buurman, maar over je voorvaderen. Maakt niet uit eigenlijk, zelfde problematiek.
Mijn voorvaderen hebben hier waarschijnlijk weinig uit de grond gestampt.
Anders zou ik in geen arm gezin geboren zijn.
Ook al is mijn rijke buurman van vreemde afkomst, ik heb geen enkel recht op wat hij heeft opgebouwd. Ik zie niet in waarom iedereen het recht zou moeten hebben om hier te komen wonen en van onze rechten kan gebruik maken.
Degenen die hier wel toegelaten worden hebben natuurlijk wel dezelfde rechten plichten.
Ze moeten dan ook kunnen meedraaien in de maatschappij en dus geïntegreerd zijn.
Bobke is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be