Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 augustus 2009, 11:55   #21
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Pieke's schermafbeelding

Standaard

altijd al geweten dat er iets louche was met samson. Ik bedoel, nen hond die praat, dat is toch niet normaal zenne
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2009, 11:55   #22
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Dit doet mij trouwens erg hard denken aan Dr Strangelove.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2009, 11:56   #23
Indigo-blues
Partijlid

Indigo-blues's schermafbeelding

Standaard

Is het erg om in iets te geloven dat niet waar is als je de rest met rust laat?
Het zou mij verwonderen moesten ze achter de schermen niet met dingen bezig zijn waarvan de meute het bestaan niet mag weten. En dan heb ik het niet zo zeer op de overheid maar ook op bedrijven die met overheidsgeld onderzoek uitvoeren.

Toch altijd leuk om daar eens over te fantaseren.
Oud 19 augustus 2009, 12:12   #24
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Indigo-blues Bekijk bericht
Is het erg om in iets te geloven dat niet waar is als je de rest met rust laat?
Het zou mij verwonderen moesten ze achter de schermen niet met dingen bezig zijn waarvan de meute het bestaan niet mag weten. En dan heb ik het niet zo zeer op de overheid maar ook op bedrijven die met overheidsgeld onderzoek uitvoeren.

Toch altijd leuk om daar eens over te fantaseren.
Op zich is het niet erg, ware het niet dat iedereen kinderen mag krijgen in onze maatschappij.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2009, 12:21   #25
nihao
Minister

nihao's schermafbeelding

Standaard

Mind control : bittere teleurstelling.
Want geef toe : nu het bestaan ervan is uitgelekt op dit forum, is het wel zonneklaar dat het niet naar behoren functioneert...
Oud 19 augustus 2009, 12:30   #26
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

en 't is nog maar een halve dag (extreem) warm.....

Alhoewel, mind control is van alle tijden, het heet ..xxx....(naam van uw vrouw invullen aub)
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2009, 12:31   #27
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nihao Bekijk bericht
Mind control : bittere teleurstelling.
Want geef toe : nu het bestaan ervan is uitgelekt op dit forum, is het wel zonneklaar dat het niet naar behoren functioneert...
Tding is gewoon...
We hebben allemaal een vrije wil. Maar wat is een vrije wil waardig als we van jongs af reclame zien, alles wat er rondom te krijgen is op materiële basislusten rust?

Dus als ze u van jongs af constant over en over beperkte mogelijkheden tonen die je zou willen.... Dan is uw vrije wil al een deel beperkt aan een al reeds voorgeschoteld gamma.

Enfin kan het slecht verwoorden nu, heb ni veel geslapen.
Oud 19 augustus 2009, 13:32   #28
studentje
Burger

studentje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oscar de Scaragos Bekijk bericht
Ik ken hun plannen niet maar ik heb wel gelezen dat ze 2/3 van de wereldbevolking willen elimineren. Dat gebeurt met conventionele, elektronische en chemische oorlogsvoering, massale vaccinatieprogramma's, rampen, ... De NWO heeft zogezegde 'UFO's', welke zeer sterk op de echte UFO's lijken zodat we het verschil nauwelijks kunnen zien. Deze kunnen holografische beelden projecteren in de lucht, bijvoorbeeld van Boeddha of Mohammed. Dit gecombineerd met mind control zal tot grote veranderingen leiden.
Dat ze de wereldbevolking willen elimineren...welk voordeel halen ze daaruit? Als 2/3 van de wereldbevolking sterft, vermoedelijk is er dan nog enkel chaos en geen orde. En als er chaos is, dan is er geen controle meer mogelijk en als er geen controle meer is, dan valt hun 'plan' toch volledig in duigen?!
studentje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2009, 13:47   #29
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Maar hoe kan je orde creëren zonder chaos?
Oud 19 augustus 2009, 14:05   #30
Starkad
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Ik vind zijn post wel iets hebben
Uiteraard dat er een complot gaande is dat boven ons petje stijgt mannen...

Zou je er werkelijk van staan kijken als wat Oscar postte waar zou zijn?
Ik zou het allesinds niet verrassend vinden.
Kijk, ik wil niemand belachelijk maken, of wat dan ook, maar:

Zie je de directe correlatie tussen jouw druggebruik en je conspiracygeloof?

De waarheid is veel minder sexy hoor. De mensen hebben veel te veel fantasie.
Starkad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2009, 14:07   #31
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkad Bekijk bericht
Kijk, ik wil niemand belachelijk maken, of wat dan ook, maar:

Zie je de directe correlatie tussen jouw druggebruik en je conspiracygeloof?

De waarheid is veel minder sexy hoor. De mensen hebben veel te veel fantasie.
Allez man, kben al kei lang nuchter (a)
Gene swans

Heeft hier overigens niets met drugs te maken he... Wat is DE waarheid dan volgens u Starkad... zeg het ons eens... jij lijkt ze in pacht te hebben, miljarden zoeken ze. Deel ze nu maar.
Oud 19 augustus 2009, 14:16   #32
Starkad
Banneling

Standaard

Citaat:
Allez man, kben al kei lang nuchter (a)
Gene swans

Heeft hier overigens niets met drugs te maken he... Wat is DE waarheid dan volgens u Starkad... zeg het ons eens... jij lijkt ze in pacht te hebben, miljarden zoeken ze. Deel ze nu maar.
Ach, wil je de waarheid? Lees wat Heidegger: Sein und Zeit, verhelderend.

Citaat:
De gedachten over mens-zijn als Dasein, als in-der-Welt-sein, als Mitmensch-sein, als sein-zum Tode, opvattingen over het Niets, over eigenlijk en oneigenlijk leven, over angst en dood, over geworpenheid en Sorge zijn tot op vandaag basisbegrippen in de wijsbegeerte.
Trouwens er is geen waarheid: er is uw, mijn en zijn waarheid.

Ben je nuchter? Misschien is dat wel het probleem. Je THC-receptoren schreeuwen om de volgende lurk. Steek maar een tute in je mond en je zult meteen zien dat je interesse in UFO'tjes verdwijnt.

Laatst gewijzigd door Starkad : 19 augustus 2009 om 14:18.
Starkad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2009, 14:53   #33
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Je zegt tegen mij, DE waarheid. DE waarheid is helemaal anders zeg je. Wel wat is dan DE waarheid. Wie zegt er dat er overigens dat ik dit als waarheid aanschouw (openingspost)? Ik zei enkel: zou je er van verschieten? Ik niet.

Dus ja... Wie bent U dan om dit hier te linken aan drugabuse ?
Ik zie daar gewoon logica van in, er is nu eenmaal een hogere macht bezig!
Er zijn nu eenmaal rijke machtsbeluste ventjes aan den top van een land, met een president ONDER hun in rank, en geheel het leger.
Sorry dat jij dat niet inziet, maar het bestaat.

Verder sta je niet open voor argumentatie, je blaat zoals een schaap.
De blinde kudde, maar ze blaten na en brengen niets nieuw.
Ik, ik sta gewoon open maar omhels niets als vaste waarheid... Ik leef op dualiteit.
Geen donker zonder licht en andersom.

Het is natuurlijk gemakkelijk nu jezelf boven mij te plaatsen omdat ik eens een occasionele joint blow en mijne kop openstel met psychedelica.

Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 19 augustus 2009 om 14:58. Reden: NIET GESLAPEN!!!!!!!!!!!! YOU KNOW THE ROUTINE
420yeahbaby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2009, 15:01   #34
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

ooit gehoord dat fluor in de tandpasta zit om ons goedgelovig en wat gedweeër te maken. Eens naar gezocht maar weinig substantieel gevonden...
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2009, 15:43   #35
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
ooit gehoord dat fluor in de tandpasta zit om ons goedgelovig en wat gedweeër te maken. Eens naar gezocht maar weinig substantieel gevonden...
Alsof daar fluor in tandpasta voor nodig zou zijn.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2009, 17:00   #36
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Alsof daar fluor in tandpasta voor nodig zou zijn.
weed zou deze werking nullificeren, hence van daaruit het verbod op marihuana eens fluor zijn intrede deed...?

Until its prohibition in 1937, extract of cannabis (marijuana) was one of the top three most prescribed medicines in the US.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2009, 17:32   #37
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkad Bekijk bericht
Trouwens er is geen waarheid: er is uw, mijn en zijn waarheid.
Dan zijn er wel waarheden. Miljarden zelfs.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2009, 18:29   #38
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Oh lalalaaaa wat hebben we hier weer. Eventjes alle fouten eruit halen.

Citaat:
Vooraleer ik mijn onthullingen omtrent MIND CONTROL zal maken, 2 belangrijke noten :

(1) De mens bestaat fysisch uit water. De hersenen bestaan voor 78% uit water. Wat de mens samenhoudt is ENERGIE. Volgens Einstein gaat energie nooit verloren, ze verandert slechts van vorm.
Fout. De eerste wet van de thermodynamica is niet door Einstein geformuleerd. Dat was Karl Friedrich Mohr in 1837.

Citaat:
De 'dood' is dus in feite een overgang naar een nieuwe energetische toestand. (2) Omdat wij energetische wezens zijn, kunnen wij met onze energie elkaar beïnvloeden. Voorbeelden hiervan zijn : TELEPATHIE, HELDERZIENDHEID en CONTACT MAKEN MET DE DODEN. Heel veel mensen hebben paranormale contacten maar verdringen deze als 'onwerkelijk', omdat dit hen zo is aangeleerd.
Energie is niet gelijk aan informatie.

Citaat:
Voormalig FBI-directeur E. HOOVER : "The individual is handicapped by coming face to face with a conspiracy so monstrous he cannot believe it exists."

President van de U.S.A. Woodrow Wilson (1930) : "Some of the biggest men in the United States, in the field of commerce and manufacture, are afraid of somebody, are afraid of something. They know that there is a power somewhere so organized, so subtle, so watchful, so interlocked, so complete, so pervasive, that they had better not speak above their breath when they speak in condemnation of it."

Dit was tientallen jaren geleden. Al. Waarvoor was men dan zo bang ? Wel, dat was voor de New World Order (NWO), de ILLUMINATI, de CIA en FBI, de Britse Geheime Dienst. Dus "zij" zijn diegenen die ons angst inboezemen. Dat is altijd zo geweest en zal wellicht altijd zo blijven. En zij worden gesteund door een deel van het leger en de politiediensten.
Dit deel hoort bij de rest van de NWO nonsens op dit forum.

Citaat:
Dit brengen ze in de praktijk met experimenten. Nieuwe UNLETHAL WEAPONS die al 40 jaar officieel bekend zijn : radiostraling, magnetronstraling, lasers etc. Ze vernietigen onze hersenen, onze gezondheid, onze omgeving.
Dat mag u dan eens duidelijk proberen te onderbouwen.
Radiogolven, magnetronstraling, laserlicht, gammastralen, rontgenstralen, zonlicht, etc zijn allen electromagnetische stralen. En allen zijn schadelijk vanaf een bepaalde dosis.

Citaat:
Het gevaar van deze wapens is dat ze iedereen 'letterlijk kunnen besturen' ! IEDEREEN ! Men heeft experimenten uitgevoerd in gevangenissen en psychiatrische instellingen. Dit gebeurt nog steeds, zonder dat zij dit weten.
Mind Control = Bullshit.
Ik heb over zulke experimenten gelezen (psychofarmaca, hypnose, microgolven, electroshocks, etc). Allemaal waren zij een mislukking. Trouwens indien zogenaamde 'mind control' zou werken zouden er geen psychiatrische instellingen meer zijn. Men hoeft dan gewoon een psychiatrische patient te 'herprogrammeren' en de volgende dag kan hij de instelling 'genezen' verlaten.
Een tweede aspect dat mind control door electromagnetische straling of drugs onmogelijk maakt is de informatie bottleneck.
Het is immers onmogelijk om complexe informatie door middel van electromagnetische straling, drugs of andere middelen over te brengen op een mens buiten de zintuiglijke waarneming.
Als je een beetje van informatietheorie kent wordt dat zeer duidelijk.
Het zou hetzelfde zijn als een pilletje nemen of voor een zendantenne gaan zitten en je hebt een boek gelezen.
Het enige dat we kunnen doen met zulke methoden is basale emoties oproepen: http://en.wikipedia.org/wiki/Mind_machine

Citaat:
Tegenwoordig bestaan er elektromagnetische wapens die ze op je hersenen kunnen richten.
Ja er bestaat ook zoiets als een kanon en een kanonskogel die ze op je hersenen kunnen richten. Het ene is iets effectiever dan het andere om een mens op andere gedachten te brengen of om zeep te helpen.

Citaat:
En net zoals je vingerafdruk uniek is, is de frequentie van je hersengolven ook uniek. Deze worden geregistreerd in supercomputers. Op dit moment kunnen deze supercomputers 1.64 petaflops per seconden aan ! Onze hersenen werken op slechts 5000 bits per seconde >> we zijn dus geen partij voor deze supercomputers. Houd er tevens rekening mee dat informatie die gepubliceerd wordt meestal 50 JAAR OUD is ! Dus wat zijn de werkelijke getallen dan ?
'Hersengolven' worden veroorzaakt door de activiteit van de hersenen en het stromen van electrische ladingen in onze hersenen.
De 'hersengolven' van mensen hebben geen 'unieke' frequentie. De golven hun frequentie is afhankelijk van de activiteit die de hersenen op dat moment uitvoeren.

Citaat:
Reeds in 1801 werd de eerste MIND CONTROL machine uitgevonden ! En in Ohio was er een dokter die, in 1874! reeds, onderzoek verichtte naar verbindingen tussen hersenen en elektroden.
Dus deze technologie is 2 eeuwen oud. Nu wordt dit naar buiten gebracht als 'nieuw'. Alle informatie uit militair-wetenschappelijke kringen die men ons geeft is minstens 50 jaar gedateerd. Academisch onderzoek loopt meestal 2 generaties achter. Al in 1952 plaatste de CIA elektroden in de hersenen en tanden van mensen om ze te volgen (PROJECT MOONSTRUCK).
Great, In 1932 experimenteerde Mark Oliphant met nucleaire fusie. Hoe komt het dat we nog steeds geen werkende fusiereactor hebben?
En dat van die 50 jaar voorlopen is een overblijfsel van Koude Oorlog propaganda.
Zowel de Russen als de Amerikanen waren als de dood voor een militair voordeel van de andere kant waardoor ze dikwijls desinformatie (onder de vorm van roddels) over hun superieure militaire technologie de wereld instuurden.

Citaat:
Het lijkt op de film 'The MATRIX' en dit is geen toeval ! Hollywood wordt GEBRUIKT om zaken naar buiten te brengen die WAAR zijn. En daarna kunnen ze zeggen dat het 'maar een gewone film was'. Neem 'Independence Day' wat erg leek op 9/11. Hollywood staat volledig onder hun controle en wordt door hen gebruikt.
Hollywood is de grootste verspreider van leugens, onwaarheden en slechte fysica.

Citaat:
Hoe werkt MIND CONTROL nu in de praktijk ? Wel dit gebeurt via chemtrails. Je hebt ze vast en zeker al opgemerkt. Het stof dwarrelt naar beneden, je ademt het in. Dit leidt tot een stijging van het aantal ziekenhuisgevallen. Maar tegelijkertijd wordt je ook geïmplanteerd met microchips. Want dit stof is ook metaal, al is het in poedervorm. Dus uiteindelijk wil men de hele bevolking controleren en besturen. Ze willen de mensen onder volledige controle zodat hun EIGEN WIL ongewenst bestuurd kan worden.
Zie boven. Mind Control = Bullshit.

Citaat:
We zijn BIOLOGISCHE ROBOTTEN aan het worden. Een microchip kan geïmplanteerd worden via een ogenschijnlijk simpele handdruk. Ik heb mensen gezien bij wie een microchip zat geïmplanteerd in de ogen of in de oren. Er zijn apparaten die piepen in hun nabijheid en dit is angstwekkend.
RFID = Bullshit van de tin foil hats.

Mja de rest is hetzelfde verhaal. Paranoïde bullshit

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 19 augustus 2009 om 18:33.
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2009, 18:36   #39
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar hoe kan je orde creëren zonder chaos?
Zonder de nacht verliest de dag zijn waarde.

Verder zie:

http://en.wikipedia.org/wiki/Entropy...r_and_disorder)

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2009, 18:41   #40
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
And what do I get?

Citaat:
Wikipedia does not have an article with this exact name. Please search for Entropy (order and disorder in Wikipedia to check for alternative titles or spellings.

* Start the Entropy (order and disorder article or add a request for it.
* Search for "Entropy (order and disorder" in existing articles.
* Look for pages within Wikipedia that link to this title.

Other reasons this message may be displayed:

* If a page was recently created here, it may not yet be visible because of a delay in updating the database; wait a few minutes and try the purge function.
* Titles on Wikipedia are case sensitive except for the first character; please check alternate capitalizations and consider adding a redirect here to the correct title.
* If the page has been deleted, check the deletion log, and see Why was my page deleted?.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be