![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() "Dank zij" Mie kan elke Vlaamse 25+er elk jaar 25 Euro ophoesten voor die zogenaamde zorgverzekering.
Bah Mie, betalen we nog niet genoeg aan die rotstaat?
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Was dat toen niet dat ze de vogeldans ten beste gaf? bwoark nu niet dat de rest van groen er beter uitziet. Laatst gewijzigd door born2bewild : 22 augustus 2009 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Tinne Vanderstraeten zou ik ook gedacht hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() dat zou mooi zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Ik respecteer Mieke Vogels wel. Haar politieke ideekes en verwezenlijkingen (nouja) zijn de mijne absoluut niet, maar't is niet de oerdomme gans waarvoor we haar maar wat graag verslijten. Ze heeft al bij al toch maar één en ander weten uitbouwen.
"Hoe we onze partij politiek willen positioneren en hoe we onze partij verder willen uitbouwen, beslissen we dus samen op 3 oktober. " Volledig weg zal ze dus wel niet zijn, en een stevige vinger zal ook wel in de pap blijven... of dat zoals stevaert zal zijn is iets anders.
www.vlaamsbelang.org Laatst gewijzigd door dominatrix : 22 augustus 2009 om 14:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik verheug mij dat Mieke als eerste het goede voorbeeld geeft.
Laat de anderen het niet nog zwaarder maken voor onze jeugd door nog meer gebrek aan visie. Plaats voor de jeugd, het is nu hun wereld. Martens, Eyskens, Dehaene en Breyne (inderdaad ook gouverneurs) en deze van andere partijen, au vestiaire, maak plaats voor de volgende generaties die bepaalde mensen en partijen altijd maar blijven onderschatten. Terwijl dat zij veel sterker en efficient zijn dan bepaalde (arrogante) ouderen. Wij hebben genoeg gezien, gehad en niet gehad van de oude rakkers. Plaats voor de jeugd, het is nu hun wereld. Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 22 augustus 2009 om 17:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat ze de één of andere onbenul nemen zodat de partij, die ons al veel geld gekost heeft zonder dat het milieu er beter van werd, ophoudt met bestaan.
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben al blij met een goede mix van beide. Voor mij kan ervaring en jeugd perfect samengaan.
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze is wel verkozen hoor.
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dan ook bij de VU in de leer geweest.
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Anciaux ook
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom begrijp in niet wat Steas daar doet, is eigenlijk een Vlaamsnationalist. Hij is ooit bij de VU verkozen voor Europa.
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Kleine vergissing, dat was Vera Dua. Niet dat het veel uitmaakt hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat klopt. Uitzonderingen bevestigen nog altijd de regel.
![]() |
#36 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Mijn mening is niet enkel afhankelijk van wat er in de Standaard/Morgen staat, doch lijkt me een vrij betrouwbare indicator, gezien het feit dat geen van beide echt pro-Groen! genoemd kan worden Maar ik ben benieuwd: op wat baseer jij je mening? Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Zou in ieder geval geen slechte optie zijn, zien of ze kandidaat is
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2) het zal u misschien verbazen, maar er zijn andere -belangrijkere- dingen dan de nationale kwestie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke? Alles in dit land staat en valt bij het communitaire , los dit eerst op en we komen een heel stuk verder.
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Iedereen moet bewijzen wat hij waard is. En wanneer dat dit niet gebeurd kan men dat zien aan de resultaten. Resultaten zijn vandaag onder nul, een ramp voor gans een bevolking die misschien gaan eindigen zonder pensioen, dankzij.. En wie heeft ondertussen het federaal systeem verrijkt? Wie? Gedaan met de hypocrisie! Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 22 augustus 2009 om 18:19. |
|
![]() |
![]() |