![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Waarmee ik het niet wil opnemen voor Blokbuster, die organisatie lijkt me niet echt productief id strijd tegen radicaal-rechts |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Altijd maar zagen...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tel daarbij ook nog een beetje de 'zachte dwang' die er ongetwijfeld bij zo'n actie uitgaat om dat propagandamateriaal aan te nemen. Niemand wil toch ook maar enigzins onterecht laten uitschijnen dat hij wel eens een Blokker zou kunnen zijn, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() Wat een ongeloofelijk gezever!
Blokbuster is een campange tegen één enkele partij. Kijk, ik deel niet de mening van het vb maar voor mij is het een partij zoals Groen!: ongeloofelijk domme standpunten en ik zou er nooit op stemmen, maar ze zijn nu eenmaal eerlijk (!) verkozen door de bevolking. Is dat nu zo moeilijk te aanvaarden? En Blokbuster kun je nu toch moeilijk vergelijken met Wereldwinkel en dergelijke, ook al is het allemaal één zooi links achterlijk gezwans. Als ik ooit die pipo's tegen kom, ga ik toch een goed mijn 'gedacht' zeggen! Ik ben ze namelijk nog nooit tegengekomen op een festival. (Mischien maar goed ook) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Communisme is, net als het kapitalisme een economisch systeem.
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Niemand zal jou beletten verder te lopen als je Blokbusters tegenkomt. Maar niemand gaf jou het recht namens alle andere bezoekers te beslissen wat ze van de Blokbustercampagnes vinden.
![]() |
#27 |
|
![]() 't Is dat er zonder Blokbuster veel in huis zou komen van de anti-NSV betoging.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 24 augustus 2009 om 21:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ps: blokbuster is toch LSP, neen? Laatst gewijzigd door toccata : 24 augustus 2009 om 21:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zal er zoals gewoonlijk ook niet te zeer over hebben nagedacht. Zo'n festival dat zich richt op jongeren heeft geen reden om daar partijpropaganda te tolereren van extremistische partijtjes. Als ze dat al beginnen toe te staan, dan gaat er nog veel meer extremistisch gedoe op afkomen. Ik geef Chokri 100% gelijk in deze.
Zou je het trouwens ook zo onbegrijpelijk vinden mochten de jongerenafdeling van het VB er geweerd worden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Waar was Blokbuster op het concert van Identity Project zaterdag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Bekijk trouwens het logo en de site van Blokbuster: dat zegt toch genoeg!Overal 'Tegen Nazi's', 'Geen Racisme', bla bla bla en dan een hoop posts over het VB en geen enkele andere partij. Als dat nog niet duidelijk is. Jij hebt het niet zo voor rechts en dat is jouw mening en daar mag je voor uit komen. Maar ik walg van SP-A, Groen!, PVDA, PS, ... en ik verafschuw alles wat rood is. En dat is mijn mening en daar heb ik recht op. Maar ik ga die partijen en politieke strekkingen toch niet verbieden om deel te nemen aan het politieke spel. Dommen mensen mogen ook hun mening uiten. Ik ga toch niet op straat rondlopen en roepen dat het allemaal vuile communisten zijn (vooral dan zo vlak voor de verkiezingen). Neen, ik deel hun mening niet, maar ze hebben even veel rechten als ik. Het VB is een radicale partij en je deelt hun mening niet (doe ik trouwens ook niet altijd), maar naar mijn gevoel (en dat is ook weer maar mijn mening) zeggen of doen ze niets verkeerd. PVDA is ook een extreme partij en hun ideologie leunt tegen het communisme, maar zij doen niets verkeerd (naar mijn beschijden mening toch). Het enige jammere voor die linkse rakkers is dat het VB wel veel stemmen haalt, de PVDA en andere minder. Dat ik jammer voor die linkse rakkers, maar ze moeten er mee leven. Mischien dat ooit de rode partijen in dit land aan de macht komen (bij God, laten we hopen van niet!). Dan zullen alle rechtse rakkers en VB stemmers daar ook moeten mee leren leven. Als iemand jou mening niet deelt, dan is het daarom nog geen racist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Gouverneur
|
![]() Trotskisme, stalinisme, marxisme, communisme = 1 pot nat, allen een misdrijf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Is een anti-racisme-boodschap partijpropaganda? Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Voor degenen die willen weten hoe het zaterdag afgelopen is.
"Donderdag werden militanten die campagne voerden voor het anti-fascistische Blokbuster bedreigd door de organisatoren en politie van Pukkelpop. Er werd hen gezegd dat ze zouden worden opgepakt. Hierop werd besloten om zaterdag met een grotere groep aan Pukkelpop te staan. Na een beperkte poging tot intimidatie werden we verder met rust gelaten waardoor we effectief campagne konden voeren. Daarbij kregen we heel veel goede reacties van jongeren die ons willen steunen en/of meewerken." http://www.blokbuster.be/site/bb/htd...p?storyid=1017 Maar op Maanrock Mechelen "Zaterdag en zondag trokken militanten van Blokbuster naar Maanrock in Mechelen om er steun te verwerven voor de vele anti-racistische campagnes, acties en betogingen die jaarlijks door Blokbuster worden georganiseerd. Zaterdag konden onze leden ongestoord hun gang gaan, maar zondag stootte een groep van een 10-tal Blokbusters op de overijverige commissaris Lode Bogaerts uit Antwerpen." http://www.blokbuster.be/site/bb/htd...p?storyid=1019 Het is de moeite om het hele verhaal te lezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Toen het VB een verboden betoging tegen de islam organiseerden werden ze toch ook hardhandig aangepakt en gearresteerd? Toen heb ik jou of Blokbuster niet horen klagen .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | ||