![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
What the bleep do we know ben ik alleszinds geen fan van maar er zit een kern van waarheid in. Maar het is mainstream spiritualiteit met dat typische opgeblazen Amerikaans gedoe. Leer de boodschapper van de concepten te onderscheiden. Jij haalt er What the Bleep bij, ik niet. Citaat:
Nu het zegt meer over jou dat jij mij in dit vakje steek.... "iemand die dit gelooft moet toch schizofreen zijn"... zie je de bekrompenheid daar niet van in?
Laatst gewijzigd door Donderdag : 23 augustus 2009 om 12:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Ik geef u de bewijzen, ge neemt ze niet aan, misschien omdat ik niet genoeg brul ofzo. Luister een uur naar de show, dan weet ge al genoeg. Das gewoon mensenkennis.
U geloofd nu ineens dan de offiele versie van de mainstream media? Als het u goed uitkomt ofwa? Was het geen complot van de elite hem een kogel door de kop te jagen om allerhande redenen? Dus houd de vergelijking zeker steek dat de elite, mannen die de waarheid aan het licht wil brengen zelfs op klaarlichte dag kan ombrengen, precies, zelfs de president. Maar Jones met zen megafoon, ho maar. Ze kunnen hem makkelijk een hartstilstand doen krijgen zodat alles natuurlijk lijkt, tis tenslotte de elite, toch? Het zou geen effect creeren. Precies of er zouden dan riots ofzo komen voor die boerenkinkel. Dat zou ook in hun plan werken, toch? Martial law. En antwoord nu eens op de essentiele vragen: Wat is de waarheid en ware agenda? Vertel en toon aan met bewijzen. Right. On a sidenote: ik was eens lid van het ironisch genoeg genoemde prisonplanet forum. Na welgeteld 3 posts was ik gebannen zonder enige uitleg of wat dan ook. Tging over kweet de naam niet meer van de maatschappij. Enfin, twas een commercial van een it bedrijf dat betere beveiliging en evolutie etc verkocht. Dat de digitale en bestaande wereld 1 kan worden. Ze quoten daar blair en kweet ni wie om aan te tonen dat de evolutie nodig is. Allez, sterke commercial, tis en blijft een product, wat verwacht je anders. Natuurlijk word dat gebombardeerd tot een nwo bedrijf. Ik bedoel wtf, das gewoon een commercial en nog voor ik het allemaal goed en wel kon proberen uitleggen werd er van uit gegaan door de betaalde nazis die daar de leiding hebben dat ik het niet eens met hen was en daarom geband. Waarheid mijn gat, man. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burgemeester
|
![]() Huib Kraaijeveld en Albert Toby hebben in een aantal tv programma's van verschillende zenders verborgen beelden ontdekt. O.a. in programma's van KETNET, MTV en SBS6. Verborgen beelden die verwarring oproepen zoals 'everything you know is wrong', 'answer authority, you know' en 'love = hate'.
In het BRT-kinderprogramma Ketnet zitten dagelijks subliminale boodschappen verwerkt rondom het Disney Festival. Daar staan hele series plaatjes in universele symbooltaal: o.a. afbeeldingen van wasvoorschriften gevolgd door een poppetje in een ronddraaiende wasmachine - de grafische vormgeving van het begrip Brainwash, ofwel: Hersenspoeling. De doodskop en brandende sigaret geef ik zonder commentaar. http://www.stichtingbom.org/forum/viewtopic.php?t=443 "........De programmadirecteur van SBS Broadcasting wilde het eerst niet geloven en dus liet hij hun video's uit het archief pakken en na analyse waren de technici en de directeur verbijsterd omdat zij het op de originelen ook tegenkwamen. ............" Deze boodschap is niet minder schokkend, maar maakt de dubbele moraal duidelijk die we via de media krijgen voorgeschoteld. Een Palestijn, Irakees of vermeende Al Qaida-strijder die een bom tot ontploffing brengt, wordt een terrorist genoemd. Als daarentegen Afghanistan of Irak wordt platgebombardeerd, luidt de boodschap dat het dient ter verdediging van onze vrijheid (omdraaiing: defensie=aanvallen). Bommen zaaien dood en verderf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Plaats dit eens in context beste, waar stuur je op aan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Burgemeester
|
![]() Je hebt met deze beelden het bewijs dat er moedwillig ingewerkt wordt op jouw en mijn onderbewuste, met de bedoeling om auto-destructief gedrag te bevorderen. Dit gebeurt zonder dat de medewerkers van (in dit aangetoonde geval) een TV zender en zelfs de directeur het weten.
Hoe vrij zijn jouw gedachtes? Jij denk dat je over je eigen bepaling van standpunten autonoom beslist? Als er al met bijna onzichtbare beelden word ingewerkt op heel de bevolking kan je er zeker van zijn dat ditzelfde zich met zichtbare beelden en teksten afspeelt. Dat heet propaganda. Op het moment van de bevrijding van de duitse bevolking van de nazis... in totaal gebombardeerde steden in duitsland dachten de duitse burgers dat de amerikaanse geallieerde troepen HUN vijand waren en kwamen vermoorden... toen ze de stad binnen liepen. Ze vluchten als zombies weg... voor hun bevrijders. Dat was onder het effect van de nazi propaganda... Denk niet dat het nu veel beter is hoor wat betreft de vrije gedachtes... De machthebbers hebben nog altijd veel geld en mogelijkheden om jouw gedrag zonder dat je het door hebt te veranderen. Er werken maar liefst 70 ex generaals in de media in de VS als oorlogsadviseurs... als nieuwslezers .... rechtstreeks betaald door het Pentagon. Bij elke oorlog hoort een propaganda campagne. Dat heeft de New York Times onderzocht en gepubliceerd. Laatst gewijzigd door Valentine Julien : 23 augustus 2009 om 11:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Ja, daar ben ik mij allemaal van bewust.
Vroeg me enkel af wat dit met het topic te maken heeft. Snap niet waar je naartoe wil. Heb je op AJ, dat die je naar een depressief level wil brengen of wou je mij wakker schudden ofzo? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Burgemeester
|
![]() Onze vriend AJ vecht tegen dit flat earth syndroom .Hij heeft wel degelijk een punt met de bewering dat er een informatie oorlog woedt onder de mensen. Je kan dat alleen maar beamen als je dit soort subliminale manipulaties ontdekt.
Wat is er nog mis denk ik dan? je deelt nog al wat hartelijke complimenten uit aan de mensen om je heen (Alex J) en op dit forum en in de eerste plaats ook aan jezelf. ![]() Heb je die naam wel niet verdient? Ik denk het eigenlijk niet. Je gedraagt je er nu soms wel naar, Voel je je daar wel goed bij ? ![]() ik ga ermee stoppen De wereld om je heen is een reflectie van je zelf-beeld...dat geld voor iedereen schijnbaar. Ik probeer er toch iets moois van te maken...en dat begint met een positieve naam... Je zet jezelf toch ook graag in de kijker met iets positiefs? Of niet dan? wat mij betreft "samen sterk" hoor! ik ga mezelf positief aanmoedigen Laatst gewijzigd door Valentine Julien : 23 augustus 2009 om 17:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Alex jones, is dat niet de bedenker van ontploffende thermiet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Alsook
Haat = liefde. Zonder echte haat te kennen, kunt ge geen liefde kennen. VoTE -FREEDOM is a MYTH Ze zeggen het in uw face, wake up!!! KNOW FUTURE -> know history -> essentieel You want TRUTH but you need LIES / MONEY is the ROOT of ALL FREEDOM Alles heeft een dualiteit. Tis hoe get het zelf invult, really. Ze zeggen ook dingen in uw face. Geld is idd de wortel van vrijheid, door het te verwijderen. De keuze ligt in uzelf Je mist het kritieke punt, hij heeft goede punten. Daarboven verkondigd die ook heel veel disinfo zoals wel duidelijk is. Het ergste van al, is dat die u in een schrik effect wil houden. Als ge die dagelijks zou moeten aanhoren, wat er ongetwijfeld veel toen zou ge al getraumatiseerd moeten zijn. Alles is slecht, rot. Vechten tegen een onbekende vijand, sounds familiar? Hoe kunt ge in zon staat deftig denken? Laat staan dat ge kunt openstaan voor andere dingen, ge zijt op zoek in de hoop naar clues te kunnen vinden zodat ge zou kunnen overleven? Hoe ziek is dat? Blijf ver van die gast weg. Maar ge doet maar, als ge die staat en disinfo als positief ervaart |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() article: Global War and Dying Democracy: The Revolution of the Elites
Argentina! Let it not happen here OMG! 'We are God's partners in matters of life and death' Says Obama Nazi clinic offers parents the opportunity to choose the sex of their child Nazi Healthcare Plan includes Nazi Marketing Plan...FEAR FEAR FEAR Kan zo nog wel doorgaan met idote forumtopics ginds. Ik ga akkoord met dat laatste FEAR FEAR FEAR. Dat is het resultaat van teveel blootgesteld te worden aan AJ, ze kunnen nog geen deftige discussie meer voeren. Als hun melk zuur is, is het de NWO Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 23 augustus 2009 om 18:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Burgemeester
|
![]() Nu weet ik het dat is en voetballer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Bijna, de hooligan achter de hekken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Burgemeester
|
![]() dat is geen dualiteit
dat is met plan en voorbedachte rade mensen zot maken met tegenstrijdige begrippen. Dat is een bekende controle techniek via het onderbewuste. Als jij een kind regelmatig tegenstrijdige boodschappen geeft wordt het hypernerveus en agressief op den duur. Het roept angst op ook.Het maakt paranoia en schizofreen. Je kan het stoppen door niet meer naar TV te kijken. ik ga stoppen met TV kijken Leren zien hoe de technieken van de vijanden van jouw vrijheid in elkaar zitten is niet "bang" maken maar waarschuwen waardoor je juist wel weer zelf kunt beschikken over je eigen lijf en gedachtes. Nu ben je een speelbal van slinkse propaganda technieken. Waar AJ voor waarschuwt is dat jij niet meer over jezelf zult beschikken als de agenda van de machtselite waarheid wordt... ik ben beminnelijk Ik denk dat het kot te klein zou zijn.... ![]()
Zolang als de wereldelite op een oorlogseconomie draait weiger ik deelname aan financiering ervan. De european defense agency had niet opgericht mogen worden door de 27 ministers zonder de toestemming van de burgers!!!Burgers willen geen oorlogen! Stop met belasting betalen!! www.democratie.nu Zonder bindende referenda geen echte democratie. Laatst gewijzigd door Valentine Julien : 23 augustus 2009 om 23:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Wat is de agenda, vertel het me eens en bewijs het
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() DAt is hier al zoveel aan bod gekomen. De NWO werkt op vershillende maatschappelijke vlakken, en afhankelijk van hoever je wil gaan is het ook een spirituele samenzwering. Noteer wel dat Alex Jones daar niet over spreekt.
Als puur politieke samenzwering is het hun doel om een nieuwe wereld orde op te richten met één wereldregering waarbij alle landen ter wereld staan onder één wereld autoriteit. Men implementeert dit over vele decennia door stapsgewijs een verdere internationalisering door te voeren. BV de euro, de U.N , de North American Union die er zit aan te komen. Vrijhandelszones etc... Je kan dit niet zomaar in één twee drie bewijzen. Je moet zelf de data opzoeken en de informatie evalueren. Lees onder andere eens de beginpost van de NWO draad.
![]() |
![]() |
#39 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Die denkt dat hij zelf perfect zijn eigen taal kan. Je zou maar is een letter verkeerd zetten of missen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |