![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De nieuwe Kadafi, die massadestructiewapens en terrorisme afzweert, heeft zijn scherpe tong echter niet afgezworen.
in Rome 2006: Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 augustus 2009 om 17:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mijn taalgebruik was er inderdaad over. Note to self: blijf van het forum weg tot na de morgenkoffie. Laatst gewijzigd door longhorn : 23 augustus 2009 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verwacht van iemand die een stelling deponeert dat hij of zij op de reacties ingaat.
Je kunt echt niet iedereen beantwoorden, maar uit goed fatsoen vind dat je zeker moet reageren op postings die de moeite waard zijn om te reageren Dan nog liever een die-hard Nazi of Stalinist die zijn of haar mening we verdedigd. Een famflettist(e) voegt weinig toe aan een discussie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() schandalig dat die kerel vrijgelaten is !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/William_C._Rogers_III http://en.wikipedia.org/wiki/Iran_Air_Flight_655 http://www.iranchamber.com/history/a..._flight655.php Reinhold, Robert (October 25, 1988). "Crew of Cruiser That Downed Iranian Airliner Gets a Warm Homecoming". The New York Times. Enkele citaten: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Aan boord van de Iraanse lijnvlucht 655 waren 290 passagiers, waaronder 66 kinderen. In 1996 betaalde de VS 61 miljoen dollar voor de 248 Iraniërs op de vlucht, 300000 dollar voor elke werkende persoon, 150000 voor elke niet werkende persoon. Voor Lockerbie vroeg en kreeg de VS 10 miljoen dollar voor elke passagier. Gevraagd over het neerhalen van de lijnvlucht in 1988 antwoorde president Bush: Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 augustus 2009 om 22:34. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 24 augustus 2009 om 00:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 24 augustus 2009 om 00:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mischien kunnen we de gebeurtenissen in Libië ook eens door een andere bril bekijken. Mensen lijken verbazend goed op elkaar eens je de redenen van hun gedrag begint te analyseren. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 24 augustus 2009 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vergelijk trouwens het gemiddelde inkomen van de gemiddelde Iraanse keutelboer met dat van de gemiddelde US citizen, en de rekening is snel gemaakt.
Laatst gewijzigd door Dajjal : 24 augustus 2009 om 19:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Burger
|
![]() 61 miljoen dollar tov. 2700 miljoen..?
Heeft mijn inziens niet veel te maken met inflatie. Jouw redenering gaat trouwens omgekeerd ook op, die Iraanse keutelboeren zouden dan gezamenlijk 2700 miljoen dollar moeten ophoesten terwijl hun inkomen volgens jou veel lager ligt, ten opzichte van het rijkere Amerika dat een pak minder moet betalen. Niet echt in verhouding dan lijkt me zo.
![]() |
#32 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er de voorbije dagen een aantal artikels over gelezen en hoe meer ik erover lees, hoe meer ik de indruk krijg dat het bewijsmateriaal tegen hem wel héél dunnetjes was. Maar ja, er moest een veroordeling zijn hé, onder publieke (en daardoor ook politieke) druk. Het zou de totale afgang betekend hebben als, na jaren van onderzoek en gelobby om het tot een proces te laten komen, het proces resulteerde in de vrijspraak van beide beklaagden. Hans Köchler, VN-waarnemer bij het proces, stelde dat er van een eerlijke en onpartijdige rechtsgang geen sprake was geweest. Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 25 augustus 2009 om 03:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() gelovigen van de vrede eren hun massamoordenaars
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jammer dat die Amerikaanse raketaanval op hem destijds mislukte. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() "uiteraard" zijt gij weer flink uit uw nek aan het lullen zonder over de bewijzen te beschikken.
Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een vriendin van mij, haar moeder was eigenaar van een winkel. Deze moeder is bij een roofoverval met een mes vermoord door een asliel zoeker. Zij gebruikt precies dezelfde argumenten om asielzoekers te haten, ZIJ hebben mijn moeder vermoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() dubbel
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter