Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 december 2002, 11:00   #21
Communist
Lokaal Raadslid

Stuur een bericht via MSN naar Communist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdFundum
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GC
Heel wat mensen hebben net enige sympathie gekregen voor Abou Jahjah toen ze zagen hoe die op schandalige wijze door het establishment werd aangepakt...
ok...
en hoeveel niet-islamitische mensen

Greetz
AdFundum

Ik ben Belg (voor de achterlijke nationalisten onder jullie: Vlaming) en ik steun Abou JahJah. Hij komt op voor de rechten van de allochtonen. Hij komt op tegen het kapitalisme, dat ervoor zorgt dat mensen naar hier komen, omdat wij het zuiden uitbuiten.

"Als de onrechtvaardigheid gewaarborgd wordt door de wet, dan is het tijd dat het volk, die grote rechtspleger, opstaat en met een stamp van de voet heel die boel van modder en onrechtvaardigheid omverwerpt!"
Priester Adolf Daens,
Een Christelijke Communist
Communist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2002, 11:18   #22
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Communist
Citaat:
Citaat:
Heel wat mensen hebben net enige sympathie gekregen voor Abou Jahjah toen ze zagen hoe die op schandalige wijze door het establishment werd aangepakt...
ok...

Greetz
AdFundum

Ik ben Belg (voor de achterlijke nationalisten onder jullie: Vlaming) en ik steun Abou JahJah. Hij komt op voor de rechten van de allochtonen. Hij komt op tegen het kapitalisme, dat ervoor zorgt dat mensen naar hier komen, omdat wij het zuiden uitbuiten.
Als we naar Guy Verhofstadt moesten luisteren bengelde Abou Jahjah al aan de galg.

Niet dat ik het AEL in het hart draag. Voor wat ik er vanaf weet, is het een klein Arabisch broertje van het Blok: al even oerconservatief, rechtsnationalistisch, populistisch en homofoob. Bovendien met het geweld dat hun akties hebben meegebracht, geven ze ook nog eens het slechtst mogelijke signaal naar de bevolking en de overige gematigde migranten toe.

Maar ik kan me best vinden in de ANALYSE van JahJah over de migrantenproblematiek en de tweederangspositie die België hen heeft toebedeeld. De verdienste is echter wèl dat JahJah de migranten terug een stukje ARAB PRIDE heeft gegeven, en dat ga je nog maar moeilijk terug kunnen afnemen.

Overigens lijkt iedereen (de media incluis) de citaten van Jahjah verkeerd te willen interpreteren, en zeker naar de geest ervan. Wanneer Jahjah zegt dat 'moslims niet moeten integreren', bedoelt hij letterlijk 'niet assimileren'. Jahjah ijvert voor het behoud van tradities en cultuur (zijn goed demokratisch recht!) en wat hem betreft zijn de streektaal beheersen en de rechten en plichten van het land respecteren, een voldoende bewijs van integratie, een stelling waar ik het 100% mee eens ben.
Oud 25 december 2002, 14:15   #23
Rogier
Banneling

Rogier's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Rogier Stuur een bericht via Instant Messenger naar Rogier
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door torvicx
Piano je zou je eens OOK de vraag moeten stellen van wie Jahjah bang is .
Of is hij een psychopaat die voor niets of niemand terugdeinst ??????
De psychopaat bestaat niet, maar er bestaat wel zoiets als een psychopatische persoonlijkheids structuur. Deze wordt gekenmerkt door het al of niet aanwezig zijn van een twintigtal kenmerken. De meeste psychopaten zijn niet van het type dat met een bijl en dergelijke rondloopt. Het tegendeel is waar, meestal weten ze heel handig in te spelen op de mogelijkheden die de maatschappij hen aanbied. Ze weten zeer goed hoe ze het spel moeten spelen en kennen de regeltjes. Het onderscheid met meer sociaale mensen is daar in gelegen dat ze zichzelf als het middelpunt van de wered beschouwen en daar naar handelen. Een echte psychopaat is volstrekt onbetrouwbaar. Meestal komt men daar te laat achter. Wat uw stelling betreft, meneer Jahjah vertoond inderdaad bepaalde kenmerken die doen denken aan een psychopatische persoonlijkheids structuur. Persoonlijk geloof ik dat hij een agnost is en zijn kennis met betrekking tot de Islam enkel gebruikt om rond zichzelf een beweging op te bouwen. Het is een handige handelaar in politiek ongenoegen die er helemaal geen rekening mee houdt dat zijn optreden nadelig kan zijn voor de mensen waarvoor hij opkomt. Het is vooral een ik figuur.

De kenmerken, in het kort.
  • Gladde prater/oppervlakkige charme.
    Sterk opgeblazen gevoel van eigenwaarde.
    Pathologisch liegen.
    Gebrek aan berouw of schuldgevoel.
    Geen verantwoordelijkheid nemen voor het eigen gedrag.
    List en bedrog/manipulerend gedrag.
    Ontbreken aan emotionele diepgang.
    Kil/gebrek aan empathie.
    Prikkelhongerig/neiging tot verveling.
    Parasitaire levensstijl.
    Gebrekkige beheersing van gedrag.
    Impulsiviteit.
    Onverantwoordelijk gedrag.
    Gedragsproblemen op jonge leeftijd.
    Ontbreken van realistische doelen op de lange termijn.
    Jeugdcriminaliteit.
    Schending van voorwaardelijke invrijheidsstelling.

Drie resterende kenmerken betreffen:
    Seksuele losbandigheid,
    een verleden met veel huwelijken en/of samenwoonrelaties,
    een strafblad met veel verschillende soorten delicten.

Hier kan men dat nalezen.
http://www.mishandeling.nl/docu/checklist.php

Kenners van het leven van Jahjah kunnen daar heel wat in terugvinden. Veel van zijn aanhangers denken dat hij de juiste dingen zegt. Veel mogelijke oplossingen weet hij echter niet aan te bieden. Voor men dat doorheeft is de zaak reeds grondig verpest.

mvg. Rogier
Rogier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2002, 14:21   #24
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rogier
Citaat:
De psychopaat bestaat niet, maar er bestaat wel zoiets als een psychopatische persoonlijkheids structuur.
Ik vind iemand er persoonlijk onderuit halen altijd gemakkelijk en goedkoop, het overkomt mezelf wel alle dagen (zie bv. topic van Zorro: "De nieuwe forum-racist: The Piano").

Mij interesseert de persoon Abou Jahjah niet of nauwelijks, maar ik heb zijn boodschap wel begrepen!
Oud 25 december 2002, 14:36   #25
Rogier
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Rogier Stuur een bericht via Instant Messenger naar Rogier
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Citaat:
De psychopaat bestaat niet, maar er bestaat wel zoiets als een psychopatische persoonlijkheids structuur.
Ik vind iemand er persoonlijk onderuit halen altijd gemakkelijk en goedkoop, het overkomt mezelf wel alle dagen (zie bv. topic van Zorro: "De nieuwe forum-racist: The Piano").

Mij interesseert de persoon Abou Jahjah niet of nauwelijks, maar ik heb zijn boodschap wel begrepen!
Er bestaan veel manieren om die boodschap te begrijpen. Het is ook merkwaardig dat er vaak naar het C.V. van een persoon gekeken wordt. Waarom zou dat in dit geval niet toegelaten zijn. Op een bepaalde manier kunnen een aantal zaken zeer duidelijk worden en vooral voorspelbaar. Een van de kenmerken van de mens en waarschijnlijk het belangrijkste kenmerk is juist dat hij tracht zijn lot te voorzien, en zijn toekomst te voorspellen. En vergis U niet in de politiek wordt daar rekening mee gehouden. Waarom zou men er hier dan geen rekening mee mogen houden. Er wordt hier zelfs naar zaken verwezen van meer dan een halve eeuw geleden en ook door The Piano.

mvg. Rogier
Oud 25 december 2002, 14:41   #26
Luddo
Minister

Standaard

De hamvraag is nog steeds: "Wie is bang van Virginia Woolf?"
Oud 25 december 2002, 14:45   #27
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Er bestaan veel manieren om die boodschap te begrijpen. Het is ook merkwaardig dat er vaak naar het C.V. van een persoon gekeken wordt. Waarom zou dat in dit geval niet toegelaten zijn.
Tjah, als jij belangrijker vindt welke maat van schoenen iemand heeft, ipv wat hij te zeggen heeft, dan doe je maar hé, maar dan denk ik dat je beter op de vogelmarkt in Antwerpen je ding kan doen

Fotokiekje van de Vogelmarkt in Antwerpen
Oud 25 december 2002, 16:08   #28
AdFundum
Vreemdeling

AdFundum's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
ok...

Greetz
AdFundum

maar jongen toch, alé, schitterend, kben blij da ge toch zo zinnige dingen kunt zeggen (zie vet)...
volgens mij ligt uw IQ nie veel boven de gemiddelde temperatuur van de Zuid-pool...

IK ben iemand die voor ieders meening openstaat en ik ben trouwens GEINTERESSEERD in ieders meening.
en eerlijk gezegd volgens mij is de bedoeling van een forum je "gedachtengoed" delen met de mensen, maar volgensmij is het enige wat jij kan gewoon ff tegendraads doen, mensen uitschijten en "Fuck you" roepen op alles wat rond jou gebeurd.

Dank u voor uw schitterende bijdrage in dit forum.

AdFundum
Oud 25 december 2002, 16:24   #29
Mr. T
Vreemdeling

Standaard

het is opmerkelijk dat ad fundum erin slaagt een correct debateur en xenofoob in één lichaam te vervoegen... bij dat unieke gevoel voor humor van giseren...

en...

JahJah is en JahJah blijft...

hij heeft (net als zovelen) niets te verliezen, maar is er wel in geslaagd zich een stem aan te meten...
en laat ons hopen dat pol. correct en incorrect Vlaanderen faalt er een stokje voor te steken

(een gouden les: het is niet uw wanhoop, maar uw hoop die u ten onder zal drijven!)
Mr. T is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2002, 16:40   #30
Turkse Nederlander
Minister-President

Turkse Nederlander's schermafbeelding

Standaard

De komst van JahJah heeft enorm veel paniek in Vlaanderen gezaaid. Dit komt volgens mij omdat ze zelf weten dat JahJah gelijk heeft. Allochtonen moeten van de Vlamingen gewoon hun bek houden en doen wat ze gezegd worden. Allochtonen hebben gelijke rechten maar als ze die rechten opeisen raken de Vlamingen in paniek.
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2002, 16:46   #31
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turk4Ever
De komst van JahJah heeft enorm veel paniek in Vlaanderen gezaaid. Dit komt volgens mij omdat ze zelf weten dat JahJah gelijk heeft. Allochtonen moeten van de Vlamingen gewoon hun bek houden en doen wat ze gezegd worden. Allochtonen hebben gelijke rechten maar als ze die rechten opeisen raken de Vlamingen in paniek.
Ik denk dat ik eender in paniek zou geraken wanneer ze hun plichten zouden vervullen. Onmiddellijk liep ik dan naar de eerste beste psychiater om mijn waarnemingsvermogen te laten uittesten.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2002, 16:50   #32
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Over een drogredenering gesproken...

Het optreden van Jahjah is eigenlijk een goede zaak gebleken: velen hebben hun ogen geopend en zijn ontwaakt uit hun multiculturele slaap waarin ze zichzelf hadden gesust. Niet alleen komt hierdoor tot uiting dat de integratie van moslimimmigranten volkomen mislukt is (enkele goedgestemde zielen niet te na gesproken), en daarenboven wordt duidelijk dat het beleid volledig gefaald heeft.

Deze mensen willen geen "gelijke" rechten; ze willen "rechten" volgens hun opvattingen. Immers, ze vergeten dat ze in een land wonen dat er andere waarden en normen op na houdt dan hun land waar ze (of hun ouders) vandaan kwamen.

Jahjah en anderen vergeten ook dat ze jarenlang positief gediscrimineerd werden, dat de overheid hen op allerlei vlakken tegemoet kwam (en komt). Veel meer rechten hadden ze dan de inheemse bevolking. Nu is de kruik gebarsten. Geen paniekvoetbal onder de Vlamingen, wel is nu het groeiende bewustzijn versneld dat deze migranten een etterbuil zijn in ons maatschappelijk landschap.

Allochtonen kunnen burgers van dit land worden, maar dan moeten ze ophouden zichzelf apart te gaan plaatsen. Ze moeten in staat zijn de psychologische grens te overbruggen die ze zelf tussen hen en de Vlamingen hebben opgericht. Zoniet is er maar één oplossing: terug naar het land van herkomst.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2002, 17:04   #33
AdFundum
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
wel, ge kunt rechten gebruiken en ge kunt ze misbruiken...
Oud 25 december 2002, 18:55   #34
Communist
Lokaal Raadslid

Stuur een bericht via MSN naar Communist
Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
ok...

Greetz
AdFundum

maar jongen toch, alé, schitterend, kben blij da ge toch zo zinnige dingen kunt zeggen (zie vet)...
volgens mij ligt uw IQ nie veel boven de gemiddelde temperatuur van de Zuid-pool...

IK ben iemand die voor ieders meening openstaat en ik ben trouwens GEINTERESSEERD in ieders meening.
en eerlijk gezegd volgens mij is de bedoeling van een forum je "gedachtengoed" delen met de mensen, maar volgensmij is het enige wat jij kan gewoon ff tegendraads doen, mensen uitschijten en "Fuck you" roepen op alles wat rond jou gebeurd.

Dank u voor uw schitterende bijdrage in dit forum.

AdFundum

Als je dan toch in ieders mening geinteresseert bent, hier is de mijne: De migranten komen op voor hun rechten, die hun onthouden worden, zoals het recht om te stemmen. Het is ook een feit dat er bij de migranten een veel hogere werkloosheid is ( zie knack van vorige week). Dit is in tegenstelling tot wat de fascisten van het blok beweren niet de schuld van de migranten zelf, maar van de werkgevers die weigeren om migranten werk te geven. Abou JahJah combineert de strijd voor gelijke rechten met de strijd tegen het kapitalisme. Want zoals Malcom X zei: Er is geen kapitalisme zonder racisme.

"Als de onrechtvaardigheid gewaarborgd wordt door de wet, dan is het tijd dat het volk, die grote rechtspleger, opstaat en met een stamp van de voet heel die boel van modder en onrechtvaardigheid omverwerpt!"
Priester Adolf Daens,
Een Christelijke Communist
Communist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2002, 19:25   #35
AdFundum
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Als je dan toch in ieders mening geinteresseert bent, hier is de mijne: De migranten komen op voor hun rechten, die hun onthouden worden, zoals het recht om te stemmen. Het is ook een feit dat er bij de migranten een veel hogere werkloosheid is ( zie knack van vorige week). Dit is in tegenstelling tot wat de fascisten van het blok beweren niet de schuld van de migranten zelf, maar van de werkgevers die weigeren om migranten werk te geven. Abou JahJah combineert de strijd voor gelijke rechten met de strijd tegen het kapitalisme. Want zoals Malcom X zei: Er is geen kapitalisme zonder racisme.
wel laten we zeggen dat je het volgens mij ofwel net iets te naïf/ideologisch bekijkt

ook in niet-kapitalistische landen is er racisme, nee?!

jahjah wordt door u als redder geschetst, als je jouw tekst leest zou je jahjah in gedachten bijna vleugeltjes geven. wel, je moet s naar jahjah (en feitelijk gewoon de volledige AEL) hun mening vragen inzake Israël ik denk dat je achting voor Jahjah en companen een stuk zal zakken. jahjah wordt gewoon razend bij het horen dat iemand Israel als staat herkent. En als je wat ik nu zeg onzin vindt moet je s naar de straffe taal kijken die op de site van het AEL staat. hij is momenteel ofline, ik hoop dat ze hem inhoudelijk niet veranderen want twas echt wel straf wat erop stond hoor.

ik weet ook wel dat mensen op kleur/godsdienst geweigerd worden. maar hoe komt het dat het toch steeds de marokanen/turken/... zijn die het meest klagen, heb nog maar zelden italianen/spanjaarden/... horen klagen.
-Laten we ook zeggen dat sommigen liever een lui lekker leven leiden, stempelen en nog wa zwartwerk bijdoen (dus vandaar deels de hoge werkloosheidscijfers)
-ook zijn er weinig turken/marokanen die de taal "perfect" beheersen. wat een probleem vormt bij het school lopen -> minder hoge diplomas -> minder kans op werk->...

greetz
AdFundum
Oud 25 december 2002, 19:31   #36
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je dan toch in ieders mening geinteresseert bent, hier is de mijne: De migranten komen op voor hun rechten, die hun onthouden worden, zoals het recht om te stemmen.
Niemand "onthoudt" hen het recht te stemmen. Stemmen is volgens de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens een burgerrecht (in de verklaring wordt "zijn land" gebruikt), m.a.w. slechts iemand die burgerrechten geniet kan het bestuur van zijn land meebepalen. Stemrecht is immers geen fundamenteel mensenrecht, maar een afgeleid recht, een burgerrecht.

Ieder land is nu vrij en soeverein te bepalen op welke wijze zij het burgerrecht aan haar inwoners verleent. Een inwijkeling kan daarbij steeds de staat verzoeken burger te worden van een land en aldus het afgeleide stemrecht verkrijgen. Het is aan de vreemdeling om de eerste stap te zetten, niet aan de staat. Doet de inwijkeling geen moeite om burger te worden dan kan men het de staat ook niet ten kwade duiden dat die geen afgeleide rechten aan de niet-burger verleent.

Citaat:
Het is ook een feit dat er bij de migranten een veel hogere werkloosheid is ( zie knack van vorige week). Dit is in tegenstelling tot wat de fascisten van het blok beweren niet de schuld van de migranten zelf, maar van de werkgevers die weigeren om migranten werk te geven.
Larie natuurlijk. Enerzijds hoort men hier voortdurend dat de industrie migranten nodig heeft om aan de vraag van de werkgevers naar mankracht te voldoen, en anderzijds beweert men hier tegelijkertijd (uit diezelfde monden trouwens) dat de werkgevers migranten niet in dienst nemen. Welk een tegenstelling!

Neen, de schuld ligt grotendeels bij de migranten zelf, doordat zij niet hebben deelgenomen aan het normale vormingsproces dat hun wordt aangeboden in het onderwijs (spijbelen, onwettig en langdurig afwezigheid is heel frequent onder de migranten - als onderwijzer kan ik dit alleen maar bevestigen) en velen onder hen dus ongeschikt zijn voor de arbeidsmarkt. Daarenboven tonen vele Magrebijnse migranten zich niet bereid onze filosofie op de werkvloer aan te nemen. Zodoende maken ze het zelf onmogelijk te functioneren in een bedrijf.

Citaat:
Abou JahJah combineert de strijd voor gelijke rechten met de strijd tegen het kapitalisme. Want zoals Malcom X zei: Er is geen kapitalisme zonder racisme.
Strijd tegen kapitalisme? Waar en wanneer heeft Jahjah dergelijke uitspraken gedaan? Of projecteer u gewoon uw opvattingen op zijn persoontje?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2002, 20:00   #37
torvicx
Provinciaal Statenlid

torvicx's schermafbeelding

Standaard

Piano u bent een demagoog ; psychologie handelt niet over de maat van schoenen. Dat zou juist het niveau kunnen worden waar wij vervallen wanneer we geen psychologie-kennis meer gebruiken.
Wat een persoon zegt en wie die persoon is, is toch een interssante link om te onderzoeken.
Ik vind de bijdrage van Rogier uitermate nuttig. En die van u beginnen meer en meer leemten te vertonen wat me plezier doet....
Negeer het nu maar als een zuur besje.

En de rest van de zever ; communisten hebben hun kans gehad ze mogen nu zwijgen.....

http://agnostic.org
torvicx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2002, 23:43   #38
Rogier
Banneling

Standaard

Citaat:
Tjah, als jij belangrijker vindt welke maat van schoenen iemand heeft, ipv wat hij te zeggen heeft, dan doe je maar hé, maar dan denk ik dat je beter op de vogelmarkt in Antwerpen je ding kan doen

Mr. The Piano,

Een bespreking bestaat uit een stelling, het aanbrengen van argumenten om de stelling tegen te spreken en tenslotte het poneren van besluiten. These, anti-these en synthese.

Op andere plaatsen o.a. in de Morgen hebben beter onderlegde mensen reeds de levensloop van meneer Jahjah nagetrokken. In deze ben ik geen voorloper maar meer een waarnemer. De geschiedenis is vol van figuren zoals meneer Jahjah.

Een vroegere voorzitter van de britse conservatieven is uiteindelijk ontmaskerd als psychopaat. Op zich is dat geen misdaad, maar de man had wel een aantal zaken opgezet en een hele reeks mensen bedrogen. Met veel moeite wist men tenslotte zijn ware aard aan te tonen en hem te veroordelen. Het gekke aan de zaak is dat men toen ook niet wilde inzien dat er iets biezonders aan de hand was.

Zonder veel omhaal wil ik stellen dat meneer Jahjah alleen nuttig is bij het geloofwaardig maken van het Vlaams Blok. Al die stellingen van het Vlaams Blok, die jarenlang met veel moeite werden bestreden, worden door meneer Jahjah geloofwaardig gemaakt. Vroeger was men er op bedacht om niet met het Vllaams Blok in veband gebracht te worden, nu is men er ook op bedacht om niet met de verkeerde allochtoon gezien te worden.

Wat die man doet is gewoon onverantwoord naar de allochtone gemeenschap toe. Wanneer er koppen geteld worden dan kan hij bijna onmogelijk voldoende stemmen behalen om een mandaat te bekomen. Op dat ogenblik is het normaal dat men zich vragen stelt naar het waarom.

De mens is nieuwgierig en op zoek naar verklaringen. Het staat je vrij om een betere benadering te bedenken. De beste manier om mijn stelling te weerleggen is dat te doen aan de hand van duidelijke argumenten. Mogelijk komen we dan echt te weten wat er echt aan de hand is.

mvg. Rogier [size=6]Beste Wensen and Happy new year.[/size]
PS. Mooi prentje (Vogelmarkt) heb je er nog meer?
Oud 17 januari 2003, 23:38   #39
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Ten eerste ik ben niet bang voor die chacha
Het is een waar godsgeschenk ,allah heeft zich deze keer goed van zijn taak gekweten. 8)
Ten tweede communist geen schrik, gij zijt nen echten belg zenne.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2003, 16:57   #40
judith
Vreemdeling

Stuur een bericht via MSN naar judith
Standaard

weet ge wat ik vind van jahjah? hij zit hier sebiet elke belg uit temaken voor racist maar wie is hier eigenlijk de racist? hij!
ik vind dat hij belachelijke toeren doet, en om mij hiervan te overtuigen dat het niet waar is moet wel ne hele goei uitleg geven
judith is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be