![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of 'snertrepubliekje' nu doelt op Vlaanderen of op België, het maakt niet uit, het is alleszins geen goed argument om een discussie te spijzen zonder 'haatboodschappen'.
![]() |
![]() |
#23 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Nou, tsjonge, wat een comeback.
Laatst gewijzigd door Fetai : 27 augustus 2009 om 08:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
in Vlaanderen bestaan er zo geen kranten hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Een beetje zoals de oproep om alle N-VA'ers op zee te verdrinken? Zo iets bedoel je?
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() of moord en brand roepen als Vlaanderen zijn bevoegdheden wilt uitoefenen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Neen, hij zit nog altijd!
![]()
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Les extrèmes se touchent. Blijkbaar ook in het hoofd en in de redeneerkunst van Zeno. We zouden hem kunnen beschouwen als een soort Dr. Jekyl en Mister Hyde. Op de effe dagen is Brussel een mooie stad, op de oneffe dagen een verloederde stad.
Laatst gewijzigd door system : 27 augustus 2009 om 09:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het volstaat de titels te lezen, maar de echte haat druipt uit de inhoud.
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat gebeurt nochtans. Voor Watergate was Nixon een toffe peer die 49 van de 50 staten achter zich kreeg, achter Watergate kon hij niet snel genoeg de biezen pakken. Misschien is die Zeno eens naar Brussel geweest intussen.
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Zou jij nu nog op Nixon stemmen?
(goed, ik weet dat deze vraag in Wallonië anders zal beantwoord worden, waar men al generaties lang blijft stemmen op openlijk corrupte politici zoals de nest PS'ers rond Charleroi en Luik)
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kijk eens aan, BWarrior heeft het zowaar op mij gemunt! En ik vertegenwoordig in hoogsteigen persoon 'de Flaminganten'! Wat een eer!
![]() Bruno, ben jij dat? Of de elfendertigste account van Hans? Blijkbaar de hele nacht gezocht naar een oud citaat van mij... dat je je blijkbaar nog herinnerde. Wie ben jij dus, mysterieuse BWarrior? Het middel om niet meer met oude uitspraken geconfronteerd te worden is natuurlijk een andere nick aannemen hé... Het is inderdaad zo dat ik mijn beeld van Brussel de laatste jaren volledig heb moeten bijstellen. Reden: ik werk nu in Brussel (zij het niet voor lang meer). Ik ken Brussel nu véél beter dan X aantal jaren geleden, en wat ik zie bevalt mij niet. Er is heus wat verbeterd t.o.v. 10 jaar geleden, maar ik zie nog steeds veel verpaupering in het centrum van de stad. Ook de buurt waar ik werk is vuil en onderkomen. Praktisch al mijn collega's op het werk zijn het hiermee eens. Laatst gewijzigd door Zeno! : 27 augustus 2009 om 09:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Om de haverklap doken ze op onder nieuwe namen, die zelfs met elkaar in discussie gingen! Uiteraard waren ze het altijd volmondig eens met elkaar ![]() BWarrior is er dus ook zo eentje. Is er geen mod die dit eens kan uitzoeken? Laatst gewijzigd door Zeno! : 27 augustus 2009 om 10:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tot voor kort kwam ik dagelijks in Brussel (tja, ik woon er nu eenmaal naast...), en ik vind het de lelijkste stad die ik ooit gezien heb. Jammer maar helaas. En Bwarrior is Hans volgens mij. Bruno is...anders.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht ook eerst dat het Bruno was, maar die zou meer op de man spelen en er de nazi's bij betrekken, denk ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nog meer ironie: Het B-strijdertje heeft een kuil gegraven en is zelf erin gevallen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hier nog een foto van het clubje
![]() Helemaal rechts zie je Ruben Dauphin De Cottenjé d'Udekem d'Acoz. Hij ligt intussen in ruzie met de Grote Leider, Hans, die met de beige broek. Het heeft zelfs de nationale media gehaald --> http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgi/a...rtij-BUB.dhtml Laatst gewijzigd door Zeno! : 27 augustus 2009 om 10:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() Jakkes!
|
![]() |
![]() |