![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Werkt u? En draagt uw werk bij tot een al dan niet aanzienlijke verhoging van de levenskwaliteit in onze samenleving?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Nog meer rellen.
Lijkt me echt wel het gevolg van een maffia he. http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...derlecht.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naar mijn gevoel loopt hier in het geheel al meer dan genoeg een pak mis. Net niet genoeg opdat 'de mensen' wèrkelijk moegetergd in opstand zouden komen, maar méér dan voldoende opdat het 'ivoren-toren-crapuul' er een aardig appeltje voor de dorst mee bijeen kan graaien. De inheemse kleptokratie, aangevuld met een hele sliert bijzonder goed georganiseerde uitheemse kleptokraten (denk Citybank & C°, maar niet alléén die soort), heeft het hier wel fijntjes geregeld gekregen, me dunkt. Dat lijkt me ook logisch. Ze hebben sinds 1830 kunnen 'oefenen'. 2. Ik ken 'die filosofie' wel, heb me er altijd al door aangesproken gevoeld ("Malatesta" vond ik een mooie naam, en een 'chique type') maar snap het verband met complot-theorie niet goed. Kunt u die stelling even uitwerken? Dank bij voorbaat, djimi PS: wat vindt u van dit initiatief: www.opstand.net ?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opstand.net is niet iets wat ik zou steunen. Het is immers geen opstand, maar een verandering van een welbepaalde wijze van overheersing. Ik ben tegen overheersing; ik zie geen reden om overheersing te veranderen. Ik wens het 'uit te roeien'.
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 28 augustus 2009 om 11:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Dat is een duidelijk antwoord, en meer moest dat ook niet zijn, hé. Dank u voor de moeite die u zich getroostte, djimi
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een link leggen is nochtans niet zo moeilijk tussen 'de overheid is geïnfiltreerd door criminelen' en de theorie dat 'een overheid toch niet zo noodzakelijk is om een vreedzame samenleving te hebben'.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De geografie van Brussel, de inplanting van prostitutie, proxenetisme (bewijs: "recherche serveuse" staat er op de vitrine) & mensenhandel enerzijds, en het hoofdkwartier van de federale politie anderzijds, zegt eigenlijk reeds alles.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook de moderne sociologie analyseert de maffia als een proto-staat. Dit alles heeft weinig met anarchisme te maken.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn qua concept en organisatiestructuur geen verschillen tussen een staat (in laatste instantie) en een voldoende grote mafiaorganisatie. Dit is een sterk argument tegen het anarchisme als panacea: elke gecentraliseerde oplossing buiten de staat zal in essentie weinig van een staatsoplossing verschillen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ons zeggen dat ik als naïeve 'immigrant' vanuit het 'achterlijke' West-Vlaanderen, sinds mijn aankomst hier in Bruxelles mijn ogen en oren zo goed mogelijk de kost heb gegeven, maar blijkbaar is dat nog lang niet voldoende. Wat je daar zegt over de geografie, en dan vooral die van de omgeving van het Noord-station, zet mij (alwéér) aan het denken. Ik heb nog zo véél te leren. Boekenwijsheid bezit ik nauwelijks, maar hoop daar via dit forum geleidelijk aan wat aan te veranderen. Bent jij een 'ket'?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() djimi,
Immigranten zijn diegenen die de situatie in een land/stad het beste kunnen inschatten. Denk maar aan hoeveel grote leiders (licht of duister) inwijkelingen waren. Het geeft je een vers perspectief, men kan de zaken langs buitenaf bekijken. Een autochtoon kan dit moeilijker, zoals het moeilijk is om zichzelf in derde persoon in te beelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geloof je in de mogelijkheid een sliert Permanente Autonome Zones tot stand te brengen, die in onderling overleg steeds grotere gebieden kunnen 'omvatten'? Of verwacht je/vrees je dat er weinig anders opzit dan zich individueel te beperken tot de rol van zandkorrel in het raderwerk, stok in de wielen, kink in de kabel, ... ? Ben je nog pessimistischer en denk je dat er niets anders opzit dan af te tellen tot het ogenblik dat 'alles naar de haaien' gaat? ... Of interesseren dergelijke zaken jouw niet? Eigenlijk is dit gewoon een vraag naar jouw 'ideologie', niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() djimi,
Je sprak jezelf eens uit tegen To Mega Therion, maar tegelijk zie ik dat je een liefhebber bent van The Pedobear of the occulture. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal hier eens heel goed over nadenken. Ik heb het gevoel dat je hier iets heel belangrijk hebt gezegd. Je doet dat wel vaker, niet? Ik hoop nu dat m'n kop niet ontploft. Vindt je het overigens vervelend dat mijn voorkeur uitgaat naar 'licht'?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vond sommige fragmenten enorm boeiend, andere oersaai, maar ik kan moeilijk dingen onthouden, zodat ik je nu niet meer precies zou kunnen zeggen w�*t ik wanneer en waarom goed- of afkeurde. En vraag me vooral geen citaten. Gewoonlijk is het hier in de hersenpan maar een soep. Maar ze is wel lekker, hé hé. Ik verkies alleszins 888 boven 666, if you know what I mean.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 28 augustus 2009 om 22:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
40 jaar later zijn de afstammelingen van deze arme sloebers al wel zo ver dat ze weten dat je van eerlijk werken als ongeschoolde arbeider nooit rijk zult worden , en dat de opgelopen straffen voor misdaden allerhande in het niets verdwijnen vergeleken bij de risico's die ze voor dezelfde zaken moeten nemen in het verre " thuis" land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer gaan 'ze' ons laten vallen als een baksteen? Denkt u dat er een kans bestaat dat 'wij' dat nog gaan kunnen verhinderen? Of zijn 'we' al te ver heen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|