![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Effe,wacht effe,ligt compleet plat nu. Het laatste nieuws hoe je het draait of keert is en blijft in eerste plaats een krant of een gazet zoals ze bij ons zeggen. Al hetgeen er online opgezet word staat evenzeer in de gazet ook,het enige verschil is je online alles sneller en up to date hebt en in de gazet de dag nadien te lezen krijgt,het is en blijft een krant/gazet,daarvoor staat het laatste nieuws en de morgen en de standaard en noem maar op. Op eender welke fora net zoals hier ook staat het nu net stampvol van de artikels van het laatste nieuws en alle andere.....Als de mods deze hier zouden verwijderen dan mogen ze 80% hier meteen opkuisen,begin maar eens.Dus stop met muggeziften,we weten allemaal ondertussen wel al waarom je alweer zo belachelijk loopt te doen,het gaat over je allochtone krapuul vrienden die je alweer wil beschermen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Medium betekent overdrager. Een krant is een overdrager van informatie,dus een krant is een medium ![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() D�*t staat er niet hé liefje. Je moet ALLES lezen wat er staat! Ik schreef dat de website van het Laatste Nieuws geen krant is. Zie je het verschi zo'n beetje? Of moeten er wat tekeningetjes aan te pas komen? Dat kan ook hoor:
![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarmee ik alleen wil zeggen dat je - ofwel van het onderwerp wil afwijken - je per se je gelijk wil halen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet waar het forumreglement naar verwijst. Daarom is er in het eerste geval ook sprake van "overnemen" en in het tweede geval van "kopiëren".
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 28 augustus 2009 om 16:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
denk je nu echt dat de auteurs van hln of andere media hiervan wakker liggen? ![]() Integendeel meer reclameinkomsten voor hun ![]()
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 28 augustus 2009 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat denk ik niet; dat weet ik wel zeker. Dat is overigens ook de reden waarom dat in het forumreglement werd opgenomen.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geeft men ook strafpunten wegens opzettelijk off-topic gaan ???
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De meeste van deze bendeleden zijn trouwens van vreemde origine. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Simpel als bonjour. Laatst gewijzigd door Depth of Field : 28 augustus 2009 om 18:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk eens in het forumreglement.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() maar misschien zie jij daar naar uit ![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik al zei: ik weet wel ZEKER dat er in het verleden problemen zijn geweest met het kopiëren van teksten van andere media naar dit forum. Ze zullen daar ongetwijfeld hun redenen voor gehad hebben, denk je ook niet?
![]() |
![]() |