![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je niet altijd zo wou opvallen zou je misschien nog langer dan een dag een dubbelnick kunnen houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() Als in een maatschappij homoseksualiteit en lesbische seksualiteit worden geaccepteerd en "worden beoefend" dan is het einde rit voor die maatschappij. Tegenwoordig is het al zover gekomen dat homo's andere mannen beginnen te verkrachten (las daar een bericht over gelukkig niet in ons land) en dat homo's nu beginnen te zeggen dat homoseksualiteit beter is dan heteroseksualiteit .. . We zijn bijna aan het einde van de rit volgens romeinen hoofdstuk 1 in de bijbel als er niks verandert. Het tegendeel lijkt waar te zijn tegenwoordig promoot men homoseksualiteit.
Laatst gewijzigd door dirk001 : 1 september 2009 om 19:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door bgf324 : 1 september 2009 om 19:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Of pak nu die fransosen uit den ouden tijd met hun blonde pruiken en roze kostuums ![]() Geeft toe dat ons jeanetten wat deftiger zijn. Nee , wat mij betreft is het nu een rustige tijd .
![]() |