Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 september 2009, 13:06   #21
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Clouseau, wie of wat is dat misschien?
De populairste Vlaamse groep van de afgelopen twee decennia.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 13:08   #22
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
De populairste Vlaamse groep van de afgelopen twee decennia.
zijn zij dat van "er is een beum in de reum"?
Oud 1 september 2009, 13:08   #23
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Clouseau, wie of wat is dat misschien?
Naam: pinkpanthersellers.jpg
Bekeken: 479
Grootte: 22,1 KB
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 13:09   #24
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
zijn zij dat van "er is een beum in de reum"?
Weet ik veel.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 13:09   #25
Shadowke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

België staat nu duidelijk op het punt te scheiden als het regime zelfs Clouseau moet optrommelen om het land bijeen te houden.

de laatste stuiptrekkingen van een onland!
Shadowke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 13:09   #26
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
positief als zelfs een band als Clouseau alles uit de kast moet halen om België te redden. dat zegt genoeg over hoe dicht we bij een scheiding staan.

voor de rest vind ik het nog altijd een goede band, punt.
Ze uiten gewoon hun meningen over België, meer niet, en ik denk niet dat het verboden is. Net als Willy Sommers al duidelijk gezegd heeft dat hij Vlaams-Nationalist is, zeggen Koen en Kris dat ze voor België zijn.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 13:12   #27
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Mij niet gelaten hoor.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 13:17   #28
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht

SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 13:21   #29
nihao
Minister

nihao's schermafbeelding

Standaard

Ikwist dat dit kopje niet kon kloppen, want dit gaat zelfs Belgian Asociality te ver.
(By the way : de DVD is uit !)
Oud 1 september 2009, 13:23   #30
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Idioten die denken dat ze "sociaal verantwoord" bezig zijn. Van hetzelfde slag mensen die één middag Oxfam-reclame maken op de Meir maken en denken dat zij daarmee het verschil hebben gemaakt. Stoer, héél stoer...

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 13:31   #31
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Idioten die denken dat ze "sociaal verantwoord" bezig zijn. Van hetzelfde slag mensen die één middag Oxfam-reclame maken op de Meir maken en denken dat zij daarmee het verschil hebben gemaakt. Stoer, héél stoer...
Die worden daar dik voor betaald hoor.

Als Clouseau hier veel winst op maakt zegt dat genoeg over de populariteit van België hé.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 13:32   #32
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
Die worden daar dik voor betaald hoor.

Als Clouseau hier veel winst op maakt zegt dat genoeg over de populariteit van België hé.
Lees mijn opmerking in post #7.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 13:34   #33
Sammael
Gouverneur

Standaard

Weet ge, bij mij heeft zoiets een averechts effect.

Van mij mag België gerust blijven bestaan, ik ben niet zo voor dat separatisme en nationalisme. Ik erger mij vooral aan de stupiditeit van politiekers en onze abominabele, zeg maar gerust absurde, belachelijk ingewikkelde en inefficiënte staatsstructuur. En dat is aan beide zijden van de taalgrens zo; zowel in Vlaanderen, Wallonië als Brussel zijn het vooral debielen of opportunisten die het voor het zeggen hebben (en die dan nog elke keer opnieuw verkozen raken ook).

Maar waar ik niet tegen kan, is dat men mij het Belg zijn door de strot wil duwen.

De mening van een stel kwelende commercanten raakt mijn kouwe kleren niet. Ik heb altijd van Clouseau gehouden, maar dit vind ik persoonlijk een afknapper.

Ik denk wel voor mezelf, dank u wel. Ga uw mening ergens anders opdringen, ik hoef ze niet constant door m'n strot geramd te krijgen via radio en tv. Ik duim alvast dat dit nummer géén hit wordt.

Wereldverbeterende artiesten Een bende hypocrieten die hopen centen te verdienen/overheidssteun in de vorm van hetzij subsidies, hetzij wetgevend iniatief te krijgen door zich uit te geven voor "verdraagzaam" en "bezorgd om het land".

Zever.

Laatst gewijzigd door Sammael : 1 september 2009 om 13:36.
Sammael is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 13:36   #34
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shadowke Bekijk bericht
België staat nu duidelijk op het punt te scheiden als het regime zelfs Clouseau moet optrommelen om het land bijeen te houden.

de laatste stuiptrekkingen van een onland!
Typische flamingantische "logica" :

een Vlaams artiest die zich out als Vlaamsnationalistisch, doet dat autonoom. Een Vlaams artiest die zich out als Belgisch-gezind, wordt gestuurd door "het regime".

Laatst gewijzigd door Pietje : 1 september 2009 om 13:38.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 13:50   #35
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andres21 Bekijk bericht

Van mij mag België gerust blijven bestaan, ik ben niet zo voor dat separatisme en nationalisme. Ik erger mij vooral aan de stupiditeit van politiekers en onze abominabele, zeg maar gerust absurde, belachelijk ingewikkelde en inefficiënte staatsstructuur. En dat is aan beide zijden van de taalgrens zo; zowel in Vlaanderen, Wallonië als Brussel zijn het vooral debielen of opportunisten die het voor het zeggen hebben (en die dan nog elke keer opnieuw verkozen raken ook).

Maar waar ik niet tegen kan, is dat men mij het Belg zijn door de strot wil duwen.

De mening van een stel kwelende commercanten raakt mijn kouwe kleren niet. Ik heb altijd van Clouseau gehouden, maar dit vind ik persoonlijk een afknapper.

Ik denk wel voor mezelf, dank u wel. Ga uw mening ergens anders opdringen, ik hoef ze niet constant door m'n strot geramd te krijgen via radio en tv. Ik duim alvast dat dit nummer géén hit wordt.

Wereldverbeterende artiesten Een bende hypocrieten die hopen centen te verdienen/overheidssteun in de vorm van hetzij subsidies, hetzij wetgevend iniatief te krijgen door zich uit te geven voor "verdraagzaam" en "bezorgd om het land".

Zever.
Wat ik vooral heel goed vind, is het feit dat Clouseau hun standpunten duidelijk uiten. Zou Willy Sommers met "België Barst!" als single komen, zou ik het initiatief ook heel goed vinden. Waarom zouden artiesten over België moeten zwijgen? Ze hebben een mening net als iedereen in België.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 13:58   #36
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Het moet ernstig zijn als dit soort middelen worden ingezet.

Zal wel geforceerd worden langs alle denkbare media kanalen.

Kassa kassa voor de zingende baronnen in spe.
Men zou mij inderdaad ook onder grote druk moeten zetten om enige nationalistische onzin uit te kramen zonder satirische bijbedoelingen...

Je mag me altijd het verschil uitleggen tussen Vlaams, Limburgs, Belgisch, Nederlands, Duits, Frans, Israëlisch, Arabisch enz.. nationalisme en de redenen waarom het ene aanvaardbaarder zou zijn dan het andere....

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2009, 13:59   #37
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Wat ik vooral heel goed vind, is het feit dat Clouseau hun standpunten duidelijk uiten. Zou Willy Sommers met "België Barst!" als single komen, zou ik het initiatief ook heel goed vinden. Waarom zouden artiesten over België moeten zwijgen? Ze hebben een mening net als iedereen in België.

De Dalaï Lama is het ehelemaal eens met U : vrijheid van mening....

Tempo toleras
sed vero aperas
Oud 1 september 2009, 14:00   #38
Sammael
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Ik heb niet gezegd dat ze moeten zwijgen. Het is hun recht om te zingen wat ze willen.

Net als ik het recht heb om te zeggen dat ik daar stenen kloten van krijg, dat de mening van Clouseau over België mij geen reet interesseert, dat ik mij bij voorbaat erger om die rotzooi om de haverklap op de radio te zullen moeten horen en dat ik ernstig twijfel aan hun bedoelingen bij het maken van zo'n single.

Ik zou liever hebben dat ze hun politieke standpunten verkondigen via een boek, een opiniestuk in de gazet of tijdens een gesprek in een politieke talkshow. Dat is makkelijker te negeren dan het gekweel dat op willekeurige tijdstippen als interruptie zal dienen van diverse radioprogramma's.

Laatst gewijzigd door Sammael : 1 september 2009 om 14:03.
Oud 1 september 2009, 14:03   #39
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andres21 Bekijk bericht

Zever.

Ik vind dat uw mening maar eens "hard" gemaakt moet worden : geef Uw nationaliteit op en ruil uw status "met een nationaliteit" tegen de statenloosheid van de zgn. illegaal er zijn er genoeg die graag dat kaartje van lidmaatschap van mensen met een belgische nationaliteit zouden willen hebben. hier op het forum wordt ten overvloede uitgelegd hoe goed die mensen zonder papieren het eigenlijk wel hebben : ze krijgen in dit land van melk en honing alles en worden beter behandeld dan "echte" belgen. Wat houdt U eigenlijk tegen om dit voordelige statuut aan te vragen en één van die misleidden die zo graag belg willen worden toe te laten dit ook te doen?

Al de rest is prietpraat...

Tempo toleras
sed vero aperas
Oud 1 september 2009, 14:06   #40
Sammael
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Ik vind dat uw mening maar eens "hard" gemaakt moet worden : geef Uw nationaliteit op en ruil uw status "met een nationaliteit" tegen de statenloosheid van de zgn. illegaal er zijn er genoeg die graag dat kaartje van lidmaatschap van mensen met een belgische nationaliteit zouden willen hebben. hier op het forum wordt ten overvloede uitgelegd hoe goed die mensen zonder papieren het eigenlijk wel hebben : ze krijgen in dit land van melk en honing alles en worden beter behandeld dan "echte" belgen. Wat houdt U eigenlijk tegen om dit voordelige statuut aan te vragen en één van die misleidden die zo graag belg willen worden toe te laten dit ook te doen?

Al de rest is prietpraat...

En waar heb ik gezegd dat ik niét van België hou en dat ik mijn Belgische nationaliteit wil opgeven?

Misschien is het nét omdat ik van België hou, dat ik zo kritisch ben voor degenen die aan de macht zijn?

Of verkiest u apathie?

EDIT: Om heel eerlijk te zijn: ik zie het verband niet tussen mijn post en uw reply. Sorry.

Laatst gewijzigd door Sammael : 1 september 2009 om 14:06.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be