![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Hans Verreyt (Vlaams Blok) - 26 april tot 2 mei "Deze man is een bezige bij. Naast nationaal voorzitter van het Nationalistische Studentenvereniging is hij tevens lid van de raden van bestuur van zowel VBJ nationaal als van VBJ Antwerpen. Vorig jaar nog op een 10de opvolgersplaats maar dit jaar ee |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#22 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#23 | ||||||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#24 |
Burgemeester
|
![]() Aangezien ik in deze thread geen geldige argumenten gelezen heb die zouden aantonen dat de onafhankelijkheid van de NSV niet in het gedrang komt doordat de voorzitter ervan bij het VB zit, beschouw ik deze discussie als gesloten, met het besluit dat de NSV niet onafhankelijk is van het VB.
|
![]() |
![]() |
#25 |
Vreemdeling
|
![]() Je kan het natuurlijk ook omdraaien he, zijn er argumenten dat de nsv afhankelijk is van het blok?
En met argumenten bedoel ik niet de argumenten zoals de nsv is een kweekvijver van het blok maar echte argumenten. |
![]() |
![]() |
#26 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#27 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
is als dan een bende homo's begrijpend lezen, is niet voor iedereen weggelegd zeker niet voor wb |
||
![]() |
![]() |
#28 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
De sexuele geaardheid van de voorzitter van een studentenvereniging is op zich weinig relevant als die studentenvereniging een politieke studentenvereniging is. De politieke geaardheid van de voorzitter van een studentenvereniging is echter zeer relevant als die studentenvereniging een politieke studentenvereniging is. Ik beweer trouwens niet dat elke NSV'er per definitie een Vlaams Blokker is. Ik beweer ook niet dat de NSV statutaire of andere officiële, structurele, openlijke banden heeft met het VB. Ik beweer enkel dat het niet zo is dat de NSV politiek onafhankelijk is van het Vlaams Blok. |
||
![]() |