![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nog terzijde : ik wens hem naast een jarenlang verblijf in de isoleercel ,als toetje, nog ne langdurige pijnlijke kanker.Dat laatste mag hij wel overleven, als het ondertussen maar pijnlijk genoeg is. Laatst gewijzigd door Pericles : 4 september 2009 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik kan begrijpen dat je na dergelijke mishandeling enige rancune voelt naar de dader, maar om iemand een pijnlijke kanker toe te wensen, dat is gewoon slecht.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Je bent erg laag gevallen: blijkbaar schaam je je echt voor niets meer.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Om mensen te bestempelen als slecht is het beter verder te gaan op hun daden.
Harde woorden na een confrontatie met een rotte soort, klinkt niet poco, maar kan ik wel begrijpen. Of het geval Sekakaki nu depressief is of niet, kan mij niets schelen. Dat we er eindelijk vanaf zijn wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En je aantonen dat je andere mensen ongeluk wenst omwille van hun mening maakt dat jij een bijzonder zielig en slecht persoon bent. Dus jij wenst mensen die niemand verkeerd hebben gedaan, die hun hele leven op het rechte pad blijven, óók zware miserie toe? En waarom dan nog? Durf je dat openlijk toe te geven aan je kinderen? Je broers zusters, je ouders vrienden? Je bent echt klein.
![]() |
![]() |
#30 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die deze zaken niet meemaken weten dikwijls niet waarover ze klappen en Ik wil maar zeggen dat diegenen die minimalizeren misschien best het een en ander eens live moeten meemaken. Bepaalde poco's die het op dit gebied al te bont maken wens ik dat inderdaad toe, ja. Laatst gewijzigd door Pericles : 5 september 2009 om 11:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
![]() Citaat:
niettemin, hierover hoeven wij Belgen op geen enkele manier schuldgevoel te hebben: het is in Marokko en Sekakki had maar niet zo dom moeten zijn om te ontsnappen en dan godbetert naar Marokko te vluchten. Om het cru te stellen: Sekakki heeft gespeeld, en verloren...
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet je Kalikles, het kan mij niet schelen wat je over mij denkt. Niets verplicht u trouwens om met mij te discuteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Na eerst verscheidene dorpen vol vrouwen en kinderen uitgemoord te hebben...
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om vervolgens daarop gepast te reageren in overeenkomst met hun rechtsstelsel en hun kultuur. Bij de weg, heeft iemand al opgemerkt dat dat Sekakieken ook ongelooflijk dom is?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zeg het niet tegen jou. Ik waarschuw anderen die nog vrij zijn van gif voor het gif van de Tarantula, waarvoor Zarathoustra reeds waarschuwde!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen sympathie voor al wat uit rancune voortkomt. Criminelen worden door de goegemeente gevreesd en benijd en diegenen die voor de strengste straffen pleiten zijn ook diegenen die het liefste criminelen zouden zijn, maar het niet durven.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 5 september 2009 om 12:12. |
||||||
![]() |
![]() |