![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() ![]() Als ze mijn rottende lichaam ooit moesten vinden in het bos waar ik me te sterven zal hangen of leggen dan moeten ze mijn resten verbranden en over de Schelde uitstrooien. Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 5 september 2009 om 08:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Al geweest? Ik ben er vorige zomer geweest, idd erg indrukwekkend.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 8302 veelal jonge mannen liggen hier!
Margraten, Zuid-Limburg. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 5 september 2009 om 09:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg zo'n dingen niet en zoek hulp als je het echt meent. Begin bij een goede huisarts. Sorry voor de serieuze toon in K&K maar ik moet het hier wel beantwoorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Waw . Ik heb daar al eens van gehoord maar dit is wel mooi . Mss wel de moeite om eens te combineren met een daguitstap if een weekendje Limburg ... Citaat:
Op die site kan je een hele virtuele toer doen ook ![]() Wel een beetje ver en Parijs is nu ni direkt m'n lievelingsstad maar wel iets om te onthouden (je weet maar nooit) ... Er staan hele mooie stukken op da kerkhof , en die mensen die er vlak tegen (of wonen ze er nu tussen) wonen hebben een rustige buurt ... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het grootste van België (Henri-Chapelle)
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik was eens op het kerkhof in Milaan, maar wat voor een gigantische dingen waren dat daar zeg! Ik heb nooit zo'n pompueus kerkhof gezien als daar in Milaan. Dat waren gewoon marmeren huizen/villa's. Maar daar werden dan ook meerdere generatie's in geborgen, en niet zoals bij ons enkel één echtpaar.
Maar ook andere grootstedelijke kerkhoven zoal in Bv Portugal, of in enkele Oostbloklanden kunnen bijzonder indrukwekkend zijn. Hoe meer je naar het zuiden gaat, des te meer belang ze hechten aan het vereren van hun voorouders.
![]() |
#29 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Als we hier foto's over een kerkhof plaatsen dan is dit omwille van de grafmonumenten, de stenen, de materialen, niet omwille van de pesonen die eronder liggen. ![]()
De welvaart en de beschaving van een maatschappij houdt op te bestaan vanaf het moment dat de Koningen verjaagd worden. Zie RUSLAND, CHINA, Roemenië, Cambodja, Iran, en nog zoveel andere landen. Laatst gewijzigd door JuBiLaTe : 5 september 2009 om 11:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Laken
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
veertig-duizend. grootste duitse militaire kerkhof buiten duitsland. onindentificeerbaar. onbekend. nooit een een rouwende aan zijn graf. voor eeuwig vergeten. zoals zovelen. ooit een kind met een levensdroom. van wat hij later wilde worden. bedankt, adolf. Laatst gewijzigd door Mitgard : 5 september 2009 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een tijd van totale oorlog spreek ik niet van soldaten. Soldaten zijn in mijn ogen beroepssoldaten die toch iets of wat training hebben gekregen. Niet three week wonders.
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verschrikkelijk.
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar niet.
![]() |
#38 | |