Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 28 april 2004, 22:30   #21
dronyon
Lokaal Raadslid

dronyon's schermafbeelding

Standaard

Ik was tot enkele seconden overtuigd links, maar deze topic heeft mij meteen overtuigd dat alle Marokkanen, wat zeg ik: alle moslims een duivels complot hebben om onze ouderen van dagen te molesteren.

Stakkers, hebben jullie nog nooit van logisch redeneren gehoord? Jullie gaan zonder complexen van 'criminaliteit door marokkanen' naar '(alle) marokkanen zijn criminelen'. Zonder pedant te willen doen: ik bemerk daar toch wel een denkfoutje...
dronyon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2004, 00:36   #22
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dronyon
Ik was tot enkele seconden overtuigd links, maar deze topic heeft mij meteen overtuigd dat alle Marokkanen, wat zeg ik: alle moslims een duivels complot hebben om onze ouderen van dagen te molesteren.

Stakkers, hebben jullie nog nooit van logisch redeneren gehoord? Jullie gaan zonder complexen van 'criminaliteit door marokkanen' naar '(alle) marokkanen zijn criminelen'. Zonder pedant te willen doen: ik bemerk daar toch wel een denkfoutje...
Hoe durf je met onze GROTE IDEOLOGEN CIRCE en MITGARD SPOTTEN
Dan ben je ongetwijfeld zélf een Marokkaan of een Linkiewinkie-islamcollabo
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2004, 11:44   #23
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard

tut tut...
Amsterdam behoort tot Groot-Dietsland.
Duitse droom uit de jaren 30-40....(slecht afgelopen)
de duitsers waren niet zo te vinden voor een hereniging der nederlanden.
zij wilden vooral dat deutsches reich en voor de rest niet teveel gezever.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2004, 12:04   #24
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dronyon

Het denkfoutje zit bij u.
Quote 1 posting waarin staat dat 'alle marokkanen criminelen zijn'.
Juist .... die vindt u niet, want die statement werd door niemand gedaan, tenzij door uzelf.
Blijkbaar ligt het in de aard van linkiewinkies om anderen conclusies in de mond te leggen, uiteraard zonder enig bewijs. Doel : het systematisch demoniseren van elkeen die het aandurft het spookje van de multiculturele samenleving in vraag te stellen door de klonen van de linkse gedachtedictatuur met de neus op bepaalde feiten te duwen. Feiten die de klonen van de linkse gedachtedictatuur schuwen als de pest. Stel je voor, ze zouden er eens een oplossing voor moeten vinden. Na 40 jaar, gaat men ze toch daarvoor niet uit hun multculdroom halen zeker.
Nee, eenvoudiger wordt het dan om de onverdraagzame verdraagzame uit te hangen en te vervallen in een veralgemenend en demoniserend discours. De luie gedachtekloon op heksejacht met demonserings-en veralgemeningstechnieken, precies die strategieën die hij meent de ontwaren bij de andersdenkende, precies die strategieën waarmee hij zich in zijn selectieve onverdraagzaamheid zal bedienen om zijn heksenjacht tegen de andersdenkende te voeren.
Simpele zieltjes die klonen van de gedachtedictatuur.
En dan komen leuteren over logisch redeneren.
De arme stakkerds toch
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2004, 09:13   #25
Attiladehun
Banneling

Standaard

Inderdaad, vorige posting is gans mijn gedacht.
Zouden de 'Verdraagzamen' niet kunnen vervolgd worden wegens het SYSTEMATISCH demoniseren (wat toch een uiterst sterke vorm van discrimineren is...) van andersdenkenden?
Ik denk van wel. Daar zouden we eens een paar juristen op moeten zetten... 8)
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2004, 19:15   #26
christof
Vreemdeling

Stuur een bericht via Instant Messenger naar christof
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Daar gaan we weer... :roll:
Kun je echter wel eens reageren op het artikel en geen bullshit commentaar geven!!!!
Ik denk dat bij de meesten de maat meer dan vol is. Ik heb er genoeg van en heb geen schrik meer ( misschien ten onrechte) als er een bende kutmarokkanen iemand lastig vallen. En zo zullen er meer en meer zijn.

Paradoxaal genoeg zullen het misschien de " Nieuwe Europeanen" zijn, die stukken harder zijn dan de Belgen ( en die indezelfde buurten zullen wonen, daar die goedkoper zijn) die grote kuis zullen houden.
christof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 april 2004, 22:13   #27
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door christof
Paradoxaal genoeg zullen het misschien de " Nieuwe Europeanen" zijn, die stukken harder zijn dan de Belgen ( en die indezelfde buurten zullen wonen, daar die goedkoper zijn) die grote kuis zullen houden.
Misschien wel? De Polen en de Tjechen(?) hebben Europa al een paar gered van de Islam invasie 8) Daar houden wij onze "croissants" nog van over voor dat ze gaan zeggen dat wij het gecopieerd hebben
dagallemaal is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be