![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() das was onze vorige printer hier op het werk. ik dacht een HP??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebt ge die printer al eens schoongemaakt, als het nen inktjet is kunt ge een cleaning programma laten lopen in somige gevallen. Uw printer eens uitstoffen kan helpen (vuile sensor) ofwel is er een sensor gebroken of deffect, en dan smijt ge hem best op t groot vuil vrees ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zat die patroon er al lang in, ? Dan kan het toevoerkanaaltje verstropt zitten ook. Vroeger met die zwart wit printers had ge nooit problemen, af en toe de sensorband binnenin eens proper maken, en de rubberen rollekes nekeer kuisen. De laatste 5 jaar echter maken ze alleen nog bazaar, als ge niet regelmatig print met die dingen, verstoppen ze. tis ook al plastiek wat de klok slaat, sensoren, gears, etc... allemaal plastieken made in china broltech. Als ge een HP hebt, nooit inkt hervullen, uw printkop zit immers op die cartridge, en dus krijgt ge ne volle cartridge met defecte of vuile koppen. Andere merken hebben piezo koppen, die kunnen dus met hervulde inkt werken,maar als daar de kop van sneuvelt, kunt ge heel de printer in de vuilbak gooien. Als ge het niet goedkrijgt, met alles nekeer uit te blazen met droge perslucht of uw eigen adem, en ge er alle paperclips, nietjes, boterhammen en andere vuiligheid uit gehaald hebt, en het werkt dan nog niet pech gehad vrees ik... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Heb je al eens overwogen om een laserprinter te kopen?
Ikzelf heb een monochrome laserprinter en dat ding doet het fantastisch... Het is ook bijzonder simpel geconstrueerd. Er staan maar 2 knoppen aan en 2 lichtjes. Een knop om aan en af te zetten en een knop om de opdracht te cancelen. Verder een groen lichtje dat hij bedrijfsklaar is en een rood lichtje als er iets fout gegaan is. Als enkel zwart-wit printen voor u geen probleem is, zou ik het durven overwegen. Nog een aantal voordelen:
Ikzelf heb het kunnen kopen voor 50 € (het was solden). Normaal gezien kost het rond de 70 € Een inktcartridge vervangen kost rond de 80 € maar daar kan je dan 3000 pagina's mee printen. Het merk van mijn printertje is Samsung... Veel succes en hopelijk is jouw printprobleem gauw opgelost ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de laatste tien jaar al 3 printers versleten van hetzelfde merk en ze hadden alledrie dat probleem. De printer waarmee ik momenteel werk heeft ook datzelfde gedoe met dat oranje lampje. Gewoon negeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt het stripje toch van uw patroon gehaald?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op het oranje lampje drukken, die toets eronder.