![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb daar gisteren ook de uitzending over gezien, en mij leek toch duidelijk dat mensen bewust werden getreiterd door het bedrijf met de doelstelling mensen zo af te danken. Walgelijk!
Goed dat hier aandacht naar gaat,binnen andere bedrijven zullen die praktijken mogelijk evengoed voorkomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat zelfmoord betreft : Telecom is ondertussen ingehaald door de franse landbouwers, die hebben het zo slecht dat ze het ook niet meer zien zitten en massaal zelfmoord plegen. Citaat:
Citaat:
Merci Sarkozy... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 'k Heb de reportage gezien en vond ze verdacht herkenbaar mbt de praktijken bij Nexans, eveneens Frans. Al zijn bij deze "werkgever", bij mijn weten, geen zelfmoordslachtoffers gevallen, is de taktiek en strategie uit het zelfde vaatje getapt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Werknemers die op pensioen vertrekken worden niet vervangen, de anderen krijgen meer werk te verzetten. Degenen die " in de weg lopen " worden weggepest. Steeds meer druk op de werknemer...Sommigen houden het niet uit, met het gekende resultaat : de ultieme oplossing, uit het leven stappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Vreemdeling
|
![]() Verschrikkelijk, onmenselijk wat ze noemen "Strategie"
Mensen het zo zuur maken op hun werk dat sommige zelfmoord plegen (zie de 7 fasen van rouw van Elisabeth Kübler-Ross) Dit kwam mij heel bekend voor. Een internationaal bedrijf Qpark heeft deze vorm van intimidatie gebruikt in de periode 2003-2010. Ontzettend veel goede werknemers met een vast contract zijn door de directie onder druk van functie moeten veranderen. Dit alles met het gevolg dat velen hun job kwijt zijn en thuis zitten, niet meer in staat om te werken. Q-Park heeft een gigantisch leed veroorzaakt en gaat zo verder zonder dat er wordt ingegrepen. Ondertussen heb ik al meerdere keren deze feiten aan het OM (Openbaar Ministerie) aangegeven tevens het bewijsmateriaal en getuigen. Ondertussen is de media een onderzoek naar deze organisatie gestart en hoop ik dat er een rechtzaak komt. De hoofdschuldigen zullen hiervoor terecht staan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Q-Park is een melkkoetje van de overheid.
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |