![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() No mate, maar verkoop geen show ok? Er zijn genoeg Ferrari en Aston Martin bezitters die zich wel houden aan de verkeersregels en rustig rijden. That's the point.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Ik betwijfel heel sterk dat dat het punt is. Aan uw aanvallen naar die persoon te lezen zijt ge gewoon jaloers. DAT, is volgens mij HET PUNT bij JOU.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Staatssecretaris
|
![]() Dit is niet om met diene mens te lachen - integendeel, G'd hebbe zijn ziel want het is erg om zo jong te sterven - maar ik heb wel een vraag bij dit:
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kent U de persoon in deze kwestie hoogstpersoonlijk.... Anders zou U weten dat deze persoon hard heeft gewerkt voor iedere euro die hij heeft verdiend,en dat hij een neus voor zaken doen had....... Dit is namelijk wat een goede vriend van mij over deze betreffende persoon mij gisterenavond nog heeft verteld aangezien deze persoon tot zijn professionele relatiekring behoord... U bent gewoon jaloers mijn beste en bijzonder snel met oordelen.... Laatst gewijzigd door Svennies : 15 september 2009 om 18:27. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach hiere.
Typisch Onzen lambo-man is weer De doodrijder van allemaal: veel te hard gereden enzo. In een bocht waar iedereen die die bocht kent, weet dat het onmogelijk is om tegen 150 die bocht te nemen. Het crapuul! Gelukkig was Sterchele zo niet. Die brave mens had niet gedronken.. o nee! en reed zeker niet te hard..... o, nee! Diep in de nacht van zaterdag op zondag.... Dan nog rijdt Sterchele niet te hard en dronken!... *zucht* Sterchele, arme man, we denken aan u, we zullen u nooit vergeten... Maar onze lamboman... wat is da voor crapuul seg. Om maar aan te tonen hoe hypocriet ons landje in elkaar zit. Oprecht: mijn innige deelneming aan deze mens
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 16 september 2009 om 22:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een Lamborghini is dan ook een met de hand gemaakt kunstwerk, ... zonde toch dat dat in stukskes uit elkaar ligt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb geen reden tot jaloers zijn. Het is niet omdat Johnny Blaze dat hier tegen de openingsposter komt zeggen dat je hem meteen achterna moet komen. 1. een ritje in een lambo zou ik wel eens leuk vinden. op een testparcours dan. voor alledaags gebruik lijkt het me een onhandige wagen. waar is die jaloezie? 2. racen op de openbare weg is verboden en met reden. waar is die jaloezie? 3. neuk KrisKras nog wat in zijn aars en dan krijg je goede puntjes en schouderklopjes. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wie houdt er van deze Amerikaanse boy?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Pick up trucks zijn gay.
Aston Martins in een andere kleur als Oranje zijn best wel coole autos. Als ik er een kreeg zou ik niet nee zeggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ²
Ik wilde zien of er forummers zouden intrappen in zo een walgelijke auto Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]()
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Lijkt voor mij niet zo walgelijk, en is bovendien zeer practisch. Ik heb jaren een ouwe als tweede voertuig gehad, en sinds ik gestopt ben met werken enkel nog een truck wegens de rest allemaal niet meer nodig.
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet je vaak koeien vervoeren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb je eerste bericht ontvangen en zal er met het nodige respect op antwoorden eens het snot uit mijn hoofd is en een hoop andere berichten eerst zijn beantwoord en verwijderd. Beetje geduld
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN