![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Geen tsjeef op de kop kunnen tikken ?
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() Helaas... Tot nu toe enkel afzeggingen vanwege CD&V, we zullen wel nog ons uiterste best doen moest er iemand anders afhaken om deze eventueel te vervangen door iemand van CD&V.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Eigenaardig dat Dirk uitgenodigd wordt op een kopstukkendebat. Meervoud is toch geen politieke partij?
Afijn, ik zal komen om voor hem te applaudiseren. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat me wel vaak stoort is dat ze een zaal en de hele hutsekluts te pakken krijgen, maar nooit iemand eens een camera zet en de boel youtube-gewijs op het internet gooit. Ik vind de initiatieven tot zulke debatten prachtig, maar kan niet elke avond naar A'pen, Gent of Brussel snorren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als het een debat in gent is,; kom ik meestal, maar het zou inderdaad handig en intressant zijn om die debatten eens te kunnen (her)bekijken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=f5bEnhokrOg http://www.youtube.com/watch?v=CMDdf-d7LxM |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Vreemdeling
|
![]() beste allen,
Graag jullie attentie: Het NSV! debat zal dus wel degelijk doorgaan aan de Hogeschool Gent. Dit met een wijziging: Peter Mertens wordt vervangen door Robrecht Bothuyne van de CD&V |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() O nee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() Wat is de reden dat Peter Mertens niet komt? Hij zou inderdaad één van de smaakmakers geweest zijn.........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(s)Linkse Vlaams Nationalisten...... Laatst gewijzigd door Henri1 : 3 oktober 2009 om 21:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die bestaan ja.
In tegenstelling tot linkse belgicisten. Die bestaan niet want belgicisme is per definitie extreem rechts reactionair. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Eens benieuwd of het debat echt zal doorgaan op de dag zelf,ik ben zelf al meermaals geweest en extreem links gespuis vond het nodig om het tegen te houden,de deuren en dergelijke meer bezet te houden en scheldwoorden en geweld te gebruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Partijlid
|
![]() ALS gebruikt nooit geweld. Blokkeren, of enige andere vorm van ingrijpen, doet ALS logischer wijs wel. Maar nooit op basis van geweld. Als er iemand geweld gebruikt of dreigt met geweld dan is het NSV wel. Dat zien we maar weer bij onze Antwerpse kameraden die hun ALS-openingsmeeting verstoord zagen door een bende NSV-gefrustreerden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 3 oktober 2009 om 21:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Als ik niet binnnegeraak bij het NSV-debat, ga ik gewoon naar dat van het KVHV
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie trouwens op héél die affiche geen enkel plausibel kopstuk staan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |