![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn broer en maar die hier nu naast mij zit zijn overvallen geweest in antwerpen 's avonds laat,werden bedriegd met een mes en hebben al hun geld moeten afgeven. Ze hebben ook hun paspoort moeten laten tonen en hebben gekeken waar ze wonen en gezegd;als je naar de flikken gaat gaan zeggen dan weten we u wel te vinden. Jeanneke die in antwerpen woont is overvallen geweest doro 2 allochtonen,ze liet daarbij het leven,de pers heeft daarover in alle getalen doodgezwegen.Jeanneke was iemand die regelamtig te horen was op zwart of wit van verstrepen zovele jaren geleden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Haha,dom en laks houd,vanwaar haal je dat toch allemaal,rofflll. Je bent duidelijk in het verkeerde land geboren jij ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Amerika;hebben die om te beginnen al een cultuur of eigen waarden en normen?
Voorzover ik zelf al heb gezien helemaal niet. Deftig eten kennen ze daar al niet,leuk om zien hoe je zoiets met belgie vergelijkt. Ik ben dus zelf al naar amerika geweest. Amerikanen worden dom gehouden ook door de politiek net zoals ze hier ook proberen te doen en dat zie ik aan de vele mensen die steeds met oogkleppen blijven oplopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik noem dat eerder meer een soort van trend die komt overwaaien maar het echt een cultuur noemen ![]() Op gebied van eten zie ik zo het probleem niet want das economie,das zeer belangrijk voor iedereen.Ik heb geen probleem er hier pittazaken zijn of pizza zaken alleen ben ik wel tegen een wildgroei ervan zoals nu soms gebeurt. Amerika was van de indianen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() IK ben zelf nen indiaan se,gent supporter e ![]() Als er 1 ding is die ik een multicul verrijking vind dan is het op gebied van eten maar daar blijft het dan ook bij. Laatst gewijzigd door Marlboro : 19 september 2009 om 18:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Maar er is nog zoveel meer dan eten: zowat alle moderne muziekgenres kan je terugtraceren naar de VS, film, tv, moderne kunst, stand up-comedy ... Kortom, ook jouw dagelijks leven zit vol met elementen die wij met graagte hebben overgenomen uit de Amerikaanse populaire cultuur. De Amerikabashers mogen mij dan nu komen uitschelden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een frituur lustnouook nieet , eeeej , bakstenen , ijzer , .... ![]() ![]() ivm de Snacks , ni'alles lust ik ![]() Voor de rest , a'ge ECHT honger hebt ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het echte amerika is niet zoals jij hier nu zo mooi allemaal voorsteld.Ik zeg niet dit er niet is,dat weet jij beter dan mij maar ik ben op minstens 6 verschillende plaatsen geweest en amerika is weldegelijk vooral fastfood en noem maar op. Je vind als je zoekt altijd wel veel betere zaken en dergelijke. Film,tv en eten,geen probleem mee,dit zijn slechts de weinig zaken die ik als een verrijking zie in onze maatschappij. Maar zoals men hier beweerd dat mensen hier dom zijn omdat ze frieten eten en vlees vanuit een frituur val ik toch wle op mijn gat zenne,heeft niks mee te maken met domheid of laksheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wilmen een zaak starten , da's wettelijk !! Wat Bhairav bedoeld metdom & laks , er zijn die nooit ietsander (nieuw willen) proberen !! Ok , daarniks op tegen !! Maar wanneer eenbepaaldiets definief vande wereld is verdwenen .... A'ge'ECHT honger hebt ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou het maar niks vinden in 1 straat die nauwelijks 500meter lang is of zo lang nog niet zelfs er daar meer dan bv 6 frituren zijn?Is niet mooi en ook al niet nodig vind ik. Niks anders willen proberen?Ik heb vorig jaar nog maar pizza beginnen eten en zelfs eens ne pitta zowaar. Ik heb dit jaar nog maar broccoli gegeten en aantal jaar geleden bloemkolen ![]() Ik proef graag eens van zaken die ik nog niet geproefd heb,dus ik sta weldegelijk open voor nieuwe zaken maar het hangt er natuurlijk van af over wat het gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga naar beste !! 30eettenten in een straal van 500m = overconcurrentie !! Ni'goed , klopt !! Citaat:
Pizza , preiroom , broccoli roosoep , kotelet mmmm ![]() Ik proef graag nieuwe ; indien niet (wegens bv ni'lekker) , probeer ikweer iets anders ![]() Maar TE veel TE veel natuurlijk ![]() Citaat:
![]()
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vreet die vettige troep ook niet hoor. Ik ben nochtans een geboren en getogen Belg!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |