![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Zijn hondenliefhebbers normaal ? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
18 | 72,00% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
6 | 24,00% |
Geen mening |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,00% |
Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Een hond kunt ge dwingen voedsel te weigeren , ge kunt hem bijvoorbeeld een hele dag lang kwijlend naar een biefstuk doen kijken. Katten zullen dat biefstuk zogezegd negeren tot je je rug draait ... Met hondenliefhebbers is het altijd wat , voeden ze hun hond niet op , zorgen ze voor overlast , is ie wel opgevoed is het een karakterloos slaafs beest. Doe mij dan maar een cavia .
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En als er al overlast zou zijn, ligt dit aan de opvoeding van de baasjes, heel zelden aan de honden zelf. Sommige mensen zou men moeten verbieden om huisdieren te hebben, omdat ze er simpelweg niet mee overweg kunnen. Terwijl een hond hebben en opvoeden, echt niet moelijk is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik heb u hierboven het voorbeeld gegeven, en dat is echt niet gezeverd. katten zijn katten, een beetje bizar, maar het hangt veel af van hoe ze opgevoed zijn, alleen , in een appartement, of niet, met meerdere, strenge consequente baas, of iemand die direct toegeeft... Als je direct toegeeft, ooh zo een lief beestje,... wel then your fucked for life... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze zijn alleen gevaarlijk voor inbrekers, home jackers, getuigen van Jehova en ander gespuis dat je huis wil binnendringen. Het is in onze "moderne" samenleving een must aan 't worden.
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Hangt ervan af hoever de liefde voor de hond gaat. Niets mis met huisdieren houden (als je er goed voor zorgt), maar als mensen zich bezighouden met flauwekul als doggydance, honden in schattige kleertjes steken en hun hond van hun ijsje laten likken, dan stel ik me toch vragen bij die mensen hun verstandelijke vermogens. Dat geldt overigens ook voor alle mensen die over hun dieren (ik heb zelf al jaren twee katten) spreken als 'hun kindjes' en dergelijke. Dieren zijn geen mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wie doet nu al die absurde moeite voor zo'n harig mormel. Ik heb ooit eens een meisje zien tongkussen met een hond op café , de hondenbezitters aldaar vonden dat logisch , alsmede het feit dat zo'n griezel dan nog eens op hun been kwam rijden.
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Maar verder zijn de meeste honden, al heb ik er zelf geen, dikwijls aangenamer gezelschap dan de meeste mensen al zal het "voor iets kunnen zorgen" waarschijnlijk ook regelmatig de oorzaak zijn van zo'n dier in huis te halen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Mijn honden blaffen alleen als er iemand belt of als ze abnormale geluiden horen zoals bv. roepende en tierende mensen die 's nachts passeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Natuurlijk zijn die mensen normaal. Alleen de preutenlikkers en hondenneukers niet. Duh!
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Achter mij hebben ze nogal wat jachthonden, en nu in't jachtseizoen hoort ge die. Als het dicht is blaffen die beesten nog twee weken en dan is het gedaan. Of ik ben het gewoon dat kan ook. Als ik nu met mijn beest ga wandelen dan neem ik geen plastieken zak mee. Ik zit toch grotendeels tussen de weiden, als 'm presteert op iemand oprit te schijten dan trek ik 'm verder of slinger er de slipketting heen.
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Om te eten , wel .
Om te houden , nee . Die ogen , zo droevig ![]()
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor mensen heeft hij het ook niet zo.
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gore kutbeesten!
...met dank aan Djiezes ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 20 september 2009 om 13:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Liever beesten zien dan mensen, dat is normaal. |
|
![]() |
![]() |