![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hun activiteiten op zich zijn niet strafbaar; dat is gewoon commerce voeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na een aantal keer krijgt de schilder naam en alles is waard wat de gek er voor geven wil. Wanneer de bedragen hoog genoeg beginnen op te lopen, breng je voorzichtig zo nu en dan de werken een voor een in verkoop. Laat de beleggers er zich maar op dood vliegen. Zaakjes zijn zaakjes. Laatst gewijzigd door Garry : 21 september 2009 om 23:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou me daar niet over durven uitspreken. Ik weet niet of ge daar wel een leurderskaart voor nodig hebt naargelang hoe je het doet. Wanneer jij de schilderijtjes koopt, niet gesigneerd, en ge signeert ze zelf met uw naam, denk ik niet dat ge onder ambulante handel valt omdat het verkoop is van eigen werk dan. Zo mag ook een sportvisser het teveel aan vis doorverkopen zonder handelaar te zijn of jij bvb. wanneer je een hobby tuinierder bent en het teveel aan groenten verkoopt.
Laatst gewijzigd door Garry : 21 september 2009 om 23:19. |
![]() |
![]() |