Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 september 2009, 13:55   #21
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris

-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Princessje Bekijk bericht
Sterk antwoord
-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2009, 14:06   #22
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

http://proudatheists.wordpress.com/2...-for-the-kids/

http://dearkitty.blogsome.com/2006/08/15/

Een heleboel van jullie klinken als leden van de KKK!!!
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2009, 16:13   #23
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
als uit onderzoek blijkt dat zwarten op sportief niveau boven blanken en aziaten uitsteken doch qua iq over het algemeen minder scoren dan blanken of aziaten moet men die bevindingen dan onder de mat vegen omdat dit niet in het 'gelijkheidsprincipe' past ?
Zodra we de in één of ander opzicht minder begaafde medemens als gelijkwaardig aanvaarden, doet het er niet meer toe, toch niet voor het gelijkheidsbeginsel, of iemands uiterlijk iets over zijn capaciteiten zegt. En dan kunnen we ons toeleggen op de vraag hoe we voor iedereen het beste kunnen bereiken, met inachtneming van de uiteenlopende wijzen waarop elk van ons daartoe kan bijdragen. Je maakt geen metselaar gelijkwaardig aan een timmerman door bij hoog en bij laag vol te houden dat hij goed kan timmeren, terwijl iedereen ziet dat het niet klopt.

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 26 september 2009 om 16:40.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2009, 16:38   #24
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

,

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 26 september 2009 om 16:39.
Oud 26 september 2009, 19:03   #25
-=EXCALIBUR=-
Staatssecretaris

-=EXCALIBUR=-'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht

Een heleboel van jullie klinken als leden van de KKK!!!
Ow ken je er dan persoonlijk?
-=EXCALIBUR=- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2009, 19:44   #26
Jeronimo
Minister-President

Jeronimo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- Bekijk bericht
Ow ken je er dan persoonlijk?
Uiteraard. Iemand die zo gefrustreerd is moèt wel door de KKK gefolterd zijn.
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2009, 15:38   #27
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk bericht
Uiteraard. Iemand die zo gefrustreerd is moèt wel door de KKK gefolterd zijn.

Het begon allemaal met de vondst van een portret van Maria Jacoba van Goor, en een beschrijving van baron van Maasdam als schoorsteenveger, en Willem van Oranje als meer bruyn dan wit en Charless II Stuart als een lange zwarte man. Het eindigde met een theorie op het ontstaan van racisme, namelijk een bevrijdingsideologie van witten die door zwarten werden overheerst.
Oud 21 oktober 2009, 21:26   #28
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hallo Egmond Codfried, van harte welkom op de Nederlandstalige Wikipedia!
Ik zie dat je wat problemen hebt met het plaatsen van een artikel op wikipedia.
........ een probleem is de inhoud van de tekst. Deze zag er in mijn ogen niet helemaal feitelijk uit, maar leek in sommige gedeelten ook wel een opiniestuk.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Overleg...gmond_Codfried
Friedcod tracht zijn onzin ook op wikipedia kwijt te raken doch daar wenst men enkel feiten en geen totaal uit de lucht gegrepen opinies.
Oud 21 oktober 2009, 22:23   #29
Bovenbuur

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is altijd hetzelfde: waneer zwarten één piep laten horen over zwart zijn gedragen witten zich als het einde der tijden is aangebroken. Je hebt de unieke kans, helemaal gratis, om iets anders te horen dan over stelende en verkrachtende en drugssnuivende negers, dus doe je voordeel mee. Als je morgen met een zwarte praat sta je niet weer met een bek vol tanden, want je kan hem vertellen dat een neger op internet over zwarte koningen praat en wat hij daarvan vindt. Reageer aub niet steeds als een oelewapper!
Wat? Je vindt dat hij te fel reageert? Je scheld hier hem, het complete forum en alle blanken ter wereld voor nazi's uit maar zijn reactie is te fel?

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 21 oktober 2009 om 22:27.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2009, 10:44   #30
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Je hebt de unieke kans, helemaal gratis, om iets anders te horen dan over stelende en verkrachtende en drugssnuivende negers, dus doe je voordeel mee.
Zeg Egmond, hoewel ik ongeveer vijftien jaar naast of tussen negers heb gewoond, heb ik nog nooit iets gehoord of gezien van verkrachtende en drugssnuivende negers (van stelende wel een enkele keer, maar dat viel reuze mee). Nu wil ik veelzijdig zijn en alles leren kennen. Zou jij mij niet het unieke genoegen kunnen doen, iets meer over stelende en verkrachtende en drugssnuivende negers te vertellen? Want ik hoor daar ook nooit iemand over praten.

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 22 oktober 2009 om 10:47.
Oud 22 oktober 2009, 11:43   #31
Bovenbuur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Zeg Egmond, hoewel ik ongeveer vijftien jaar naast of tussen negers heb gewoond, heb ik nog nooit iets gehoord of gezien van verkrachtende en drugssnuivende negers (van stelende wel een enkele keer, maar dat viel reuze mee). Nu wil ik veelzijdig zijn en alles leren kennen. Zou jij mij niet het unieke genoegen kunnen doen, iets meer over stelende en verkrachtende en drugssnuivende negers te vertellen? Want ik hoor daar ook nooit iemand over praten.
Ik ken één stelende neger, da's de stationsjunk, ik krijg nog een fiets van hem. Overigens krijg ik ook van iemand anders nog een fiets, maar van wie weet ik niet, die fiets is iets stiekemer gestolen.
Oud 22 oktober 2009, 12:18   #32
cheverrant
Partijlid

Standaard Waarom is er 'Wetenschappelijk Racisme?"

Citaat:
Wat mij opvalt over de jaren is dat witten elkaar over alles kunnen bestrijden. Maar wanneer het over 'brutale zwartjes' gaat trekken links en recht altijd één lijn. Toen de Patriotten in 1795 de Bataafse republiek uitriepen en vol lof waren over gelijkheid, vrijheid en broederschap betekende het niet dat zij aanstalten maakten om de slaven te bevrijden.

Dus broeder, je klinkt nu precies als de ergste nazi's die hier op dit forum heer en meester zijn. Het lijkt soms alsof nazi zijn de ware aard is van de Europeaan, al het andere is een vernisje.
Misschien slaat u daarmee wel spijkers met koppen.
cheverrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2009, 13:13   #33
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cheverrant Bekijk bericht
Misschien slaat u daarmee wel spijkers met koppen.
Ongelooflijk.
Oud 22 oktober 2009, 13:44   #34
Bovenbuur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Ongelooflijk.
Ja, ik kan het ook niet geloven, Egmond krijgt bijval!
Oud 22 oktober 2009, 15:16   #35
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

In de NRC (Krant in Nederland) stond een interview met wel 20 PVV stemmers.
PVV'er voelt zich 'gepakt' - zoals iedereen
Dat is zo te horen voldoende materiaal voor wetenschappelijke studie naar racisme.
Een bekende wetenschapper,Evelien Tonkens heeft ook de intervieuws gelezen in de NRC en heeft er over nagedacht. Minder mag je van een professor van de Universiteit van Amsterdam toch niet verwachten?
Evelien is politiek bekeken groen+rood. En hier is haar ontdekking:
Er zijn minstens vijf soorten racisme te vinden onder de twintig geïnterviewden.
En het fijne van deze ontdekking is: zo heb je een handvat om racisme te bestrijden bij ze. De psycho-pathologie van de PVV -stemmer is nu bekend. Hoera!
Ze zit wel met een probleem: de eerste vier ontdekte racisme-soorten (igno-racisme, gastverwarrings racisme, pragmatisch racisme, blinde-haat racisme) komen niet bij alle PVV stemmers voor. Er zijn er die er vrij van zijn maar die hebben een veel ernstiger racisme: het ervarings racisme. Deze hebben geen vooroordeel meer maar een ervarings-oordeel dat fout is. Maar hoe breng je ze dat aan hun verstand?
Citaat:
Door deze vijf soorten te onderscheiden, kunnen we racisme effectiever en gerichter bestrijden. Bovendien kunnen alle politieke partijen het hunne doen om PVV’ers terug te halen. Linkse partijen door reële problemen met immigratie te erkennen en te bestrijden. Rechtse partijen door betere informatie te geven over de aard en omvang van migratie en moslims, teneinde irreële voorstellingen over een moslimtsunami te ontkrachten.
Geert Wilders kwam met een tsunami van islamisering, de linksen komen ons vertellen over een tsunami van moslims waarover de rechtsen de juiste dingen moeten gaan berichten.
Als de cijfers van de rechtsen niet kloppen, dan kunnen de linksen toch wel vertellen wat de juiste cijfers zijn?
http://extra.volkskrant.nl/opinie/ar..._te_bestrijden
Racisme valt te bestrijden

Laatst gewijzigd door Mahalingam : 22 oktober 2009 om 15:17. Reden: typo
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2009, 17:11   #36
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Racisme valt te bestrijden
Wat zijn je ideeen?

Mijn uitgangspunt is dat racisme niet natuurlijk is. Kleine kinderen zien verschillen in kleur maar verbinden geen oordeel aan kleur. Dat krijgen ze opgedrongen van hun opvoeders, de school, de Staat. De Nederlandse Staat, van een overwegend protestants land, subsidieert een feest rond een katholieke heilige uit Turkije, dus staatsracisme, om kleine kinderen hun eerste traumatische ontmoeting met een zwarte te geven: Pieterbaas de Moor, zodat zij kunnen leren wie hun vijand is: 'De Neeger'.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be