Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 september 2009, 07:24   #21
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Beter dan die stoute wolf.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2009, 11:31   #22
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

SPIONERENDE NSB HONDEN. WAAR IS HET FATSOEN? NIET ÉÉN VAN JULLIE DIE AAN DE BEL TREKT EN ZEGT: DIT IS FOUT, WIJ MOETEN OPHOUDEN DEZE ARGELOZE BEZOEKERS TE BESPIONEREN. WIJ ZIJN BESCHAAFDE HOLLANDERS, MAAR WIJ BESPIONEREN DEZE ARGELOZE ALLOCHTONEN.

Mijn boodschap van vandaag aan de lieve en beschaafde bibliotheeklui!

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 29 september 2009 om 11:31.
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2009, 11:35   #23
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Een 'pittige uitbarsing op schrift' als woorden in de Nederlandse taal, daar zou ik in mijn humaniora-tijd gegarandeerd een dikke rode streep voor gekregen hebben. Dus wil ik nog wel aannemen dat je toneelstukken 'goed' zijn, maar nog niet dat ze 'gewaardeerd' zijn.
Tot zo ver ben jij een anonieme nobody. Van mijn kant sta ik uitgebreid met mijn eigen naam op het internet, ten goed als ten kwade. Ik kan niet anders want ik schrijf, publiceer boeken en was enigszins succesvol als toneelschrijver onder mijn eigen naam. Voor mij toneelwerk werd ik ook dik betaald. En nu jij?
Oud 29 september 2009, 12:22   #24
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht

Dat spioneren gaat via de harde schijf waarover je per dag de beschikking hebt. Floppies en DVD van huis zijn om te up- of downloaden. Er worden zogenaamde 'auto-herstel' documenten aangemaakt, een functie die de bezoeker niet kan instellen. Ze kunnen ook niet verwijderd worden want dan verschijnt een bericht 'document elders in gebruik.'
Als je iets niet begrijpt, stel vragen. Ga er niet meteen vanuit dat je een idioot voor je hebt. Of ben jij één van die soort mensen die anderen graag begluurt?
Beste,

U heeft hier al meer dan 600 posts geplaatst. Ik denk dat u niet kan zeggen dat iemand in uw geval 'meteen' van iets uitgaat.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2009, 12:30   #25
abou Anis
Minister-President

Standaard

http://dewanand.com/wfor1196.htm
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2009, 12:50   #26
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
http://www.google.nl/search?hl=nl&so...meta=&aq=f&oq=

dewanand crimineel

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...rbrieven&meta=

dewanand verstuurde poederbrieven aan hindoe-organisaties

http://www.google.nl/search?hl=nl&ei...stoord&spell=1

dewanand geestelijk gestoord
Oud 29 september 2009, 12:51   #27
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

hotschizodiscocop's schermafbeelding

Standaard

De profetieën van Aldous Huxley en Oswald Spengler zijn koude gruwelijke realiteit geworden.
hotschizodiscocop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2009, 13:08   #28
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
SPIONERENDE NSB HONDEN. WAAR IS HET FATSOEN? NIET ÉÉN VAN JULLIE DIE AAN DE BEL TREKT EN ZEGT: DIT IS FOUT, WIJ MOETEN OPHOUDEN DEZE ARGELOZE BEZOEKERS TE BESPIONEREN. WIJ ZIJN BESCHAAFDE HOLLANDERS, MAAR WIJ BESPIONEREN DEZE ARGELOZE ALLOCHTONEN.

Mijn boodschap van vandaag aan de lieve en beschaafde bibliotheeklui!
Hallo, als je met die attitude een bib intrekt is het niet vreemd dat je raar bekeken wordt! Volgens mij bent u toe aan een pilletje!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2009, 13:16   #29
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Hallo, als je met die attitude een bib intrekt is het niet vreemd dat je raar bekeken wordt! Volgens mij bent u toe aan een pilletje!
Echt he.

Zo ga je een bib in en dan moet je je registreren. Je kijkt de man of vrouw achter het bureau aan en zegt "moet ik registreren?" "Ja want anders kunnen we je geen boeken uitlenen" "En dan ga je me controleren????" "Neen, dat is voor het geval je je uitleenmateriaal niet of te laat binnen brengt" "Heeeeeeeeeeeeeelp er zit hier een spionerend big achter de toog! Roep de politie! Of nee... die zijn ook bij de NWO. Ik zet wel een flink artikel op PrisonPlanet".

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2009, 14:21   #30
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht

Aha...het is mijn attitude! Dus dat tuig mag spioneren want mijn atittude is niet goed. Dank je voor het advies, ik ga aan mijn attitude werken.
Oud 29 september 2009, 14:26   #31
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hotschizodiscocop Bekijk bericht
De profetieën van Aldous Huxley en Oswald Spengler zijn koude gruwelijke realiteit geworden.

Er was zaterdag een demonstratie in DH tegen de verregaande, steeds verdergaande inbreuk op burgerrechten in Ned. Tegenwoordig moet elke burger bij de aanvraag van een paspoort vingerafdrukken afstaan. Als er 200 demonstanten waren, dan waren er zeker ook 200 politieagenten al bij voorbaat paraat, opgesteld waar je ze goed kon zien. Twee enorme ME bussen, gewone agenten op de fiets, lopend etc. Hoeveel stillen? Want nu hebben wij ook vrijwillige politie en burgernetwerken die alles in de gaten houden. Zeer intimiderend allemaal, terwijl ik gezinnen met kleine kinderen zag meelopen, met hun hond voor wie geen oppas was.

http://docs.google.com/gview?a=v&q=c...er&hl=nl&gl=nl

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 29 september 2009 om 14:52.
Oud 29 september 2009, 22:42   #32
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan je wel. Ben schrijver van enkele zeer goede toneelstukken en sta bekend om mijn pittige uitbarstingen op schrift.
Ben jij soms de auteur van " De Witte Neger " ?
webzwerver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2009, 22:46   #33
webzwerver
Banneling

Standaard

Citaat:
Aha...het is mijn attitude! Dus dat tuig mag spioneren want mijn atittude is niet goed. Dank je voor het advies, ik ga aan mijn attitude werken.
Is het niet normaal dat gevaarljke krankzinnigen in het oog gehouden worden ?
webzwerver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2009, 10:21   #34
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

http://www.vrijheidsparade.nl/leesni...eptember_2009/

Citaat:
Wat is de Vrijheidsparade?
De vrijheidsparade is de dag waar mensen opkomen voor hun vrijheid. Deze dag is nodig omdat onze vrijheden bedreigd worden.

Waarom?
De Nederlandse overheid breekt persoonlijke vrijheid, privacy en burgerrechten in steeds rapper tempo af. De afgelopen jaren is dit stapsgewijs gedaan, zonder uw instemming te vragen. Enkele voorbeelden hiervan zijn:

• Herintroductie van het persoonsbewijs (met vingerafdrukken en gezichtsscan).
• De omgekeerde bewijslast (U moet uw onschuld bewijzen).
• Europese politiemacht, Europese grondwet (U had toch nee gestemd?).
• Exponentieel toegenomen centrale gegevensregistratie (controledrift, cameratoezicht)
• Afbraak democratie, neutraal internet, arbeidsrechten, zorgstelsel, nutsvoorziening.
• Beperking van vrije meningsuiting.
Wij vinden dat de macht over het persoonlijke en het maatschappelijke leven thuis hoort bij het individu. De Vrijheidsparade is een gezamenlijk signaal van ongenoegen over het gevoerde beleid; een aanklacht tegen verdeeldheid; een promotie voor eenheid!
Oud 30 september 2009, 10:24   #35
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

IN NEDERLAND WORDT DE PENSIOENLEEFTIJD VERHOOGD VAN 65 NAAR 67 JAAR

Citaat:
'Hoge kosten door verhoging AOW-leeftijd in fasen'
Gepubliceerd: zaterdag 19 september 2009 21:01
Update: zaterdag 19 september 2009 21:23
Pensioenfondsen voorzien een chaos als de AOW-leeftijd stapsgewijs verhoogd wordt tot 67 jaar. De administratieve kosten voor de verhoging zullen de pan uit rijzen. Dat meldt RTL Nieuws zaterdag op basis van een notitie van de rekenmeesters van het pensioen, het Actuarieel Genootschap.
Iedereen krijgt door het plan een 'eigen' pensioendatum, waarbij veel administratieve rompslomp komt kijken. Minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid Piet Hein Donner (CDA) denkt erover om vanaf 2013 de AOW-leeftijd in twaalf stappen te verhogen. De leeftijd van het pensioen moet hieraan gelijk lopen.
Deskundigen stellen dat het beter is om de pensioenleeftijd in een keer naar 67 te verhogen. De administratieve kosten dienen bovendien eerst berekend te worden, stelt het Actuarieel Genootschap. Minister Donner erkent dat de verhoging van de AOW-leeftijd veel geld zal kosten, maar wil vasthouden aan het stappenplan.
http://www.depers.nl/economie/338432...tijd-duur.html
Oud 30 september 2009, 10:47   #36
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tot zo ver ben jij een anonieme nobody. Van mijn kant sta ik uitgebreid met mijn eigen naam op het internet, ten goed als ten kwade. Ik kan niet anders want ik schrijf, publiceer boeken en was enigszins succesvol als toneelschrijver onder mijn eigen naam. Voor mij toneelwerk werd ik ook dik betaald. En nu jij?

Beste Cotsvriend,
jouw dopgeld, leefloon en ocmw-hulp werd en wordt je betaald omdat je niet in staat bent zelf te voorzien in je onderhoud, niet omwille van je vermeende auteursrechten ...

maar, tot zolang jij geen linken geeft naar echt gepubliseerde dinges, blijf ook jij aan mijn anonieme nobodie-zijde in dit nobodie-forum ... (weliswaar erken ik in vele dinges jou als mijn meester, niet in het minst vb. in de beheersing van onze moedertaal, om nog maar te zwijgen van de varkenshumor ..)

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2009, 13:21   #37
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
maar, tot zolang jij geen linken geeft naar echt gepubliseerde dinges,
http://www.gebladerte.nl/11226f77.htm

Citaat:
Egmond Codfried - Huize de Verlichting
artikelen 24-27: over de wijze waarop de troonopvolging is gereguleerd.
Een schizofrene kroonprins zit samen met zijn vader in een tehuis voor doorgedraaide aristocraten. Terwijl Nederland een republiek is, probeert de kroonprins door middel van obscure handel in koninklijk sperma de erfopvolging te waarborgen. Huize de Verlichting is een extravagante satire op de Nederlandse monarchie in het jaar 2028.
Regie
Bart Kiene
Spel
Mohammed Azaay, Sinan Cihangir, Karim e; Guennouni
http://www.denieuwamsterdam.nl/index...1&limitstart=5

Citaat:
De Ware Tijd:
Interview Egmond Codfried
Beeld Susanna du Plessis:
Feit of folklore

Tekst: Bonnie van Leeuwaarde en Hilde Neus!
Beeld: Stefano Tull

DWT 01/08/2009

Wrede slavenmeesteres, babymoordenaar en ziekelijk jaloers; zo kennen we Susanna Du Plessis. Volgens schrijver Egmond Codfried klopt dit beeld niet en moeten we naar het grotere plaatje kijken. In zijn onderzoek stelt hij de vraag: 'Maria Susanna Du Plessis (1739-1795), dader of slachtoffer?'

Hij beantwoordt de vraag direct: “In de zin dat Maria Susanna Du Plessis mensen exploiteerde, was ze dader. Maar slachtoffer was ze door haar huwelijk met haar tweede echtgenoot Frederik Stolkert, van wie ze wilde scheiden omdat hij gewelddadig was. Er is reden om aan te nemen dat hij de laster over de verdronken baby heeft verspreid.”
http://www.weerwoord.nl/weerwoord/vi...9c945f5c1ef688

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 30 september 2009 om 13:27.
Oud 30 september 2009, 13:32   #38
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Ik heb mijn mondhoeken even naar omhoog getrokken ....

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2009, 13:34   #39
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Echt he.

Zo ga je een bib in en dan moet je je registreren. Je kijkt de man of vrouw achter het bureau aan en zegt "moet ik registreren?" "Ja want anders kunnen we je geen boeken uitlenen" "En dan ga je me controleren????" "Neen, dat is voor het geval je je uitleenmateriaal niet of te laat binnen brengt" "Heeeeeeeeeeeeeelp er zit hier een spionerend big achter de toog! Roep de politie! Of nee... die zijn ook bij de NWO. Ik zet wel een flink artikel op PrisonPlanet".

[Camerabril]

Gisteren liepen ze opgewonden rond, iedereen van de bib die steeds naar mij kwam kijken. De geheime bibliotheek politieman liep opzichtig aantekeningen te maken terwijl hij streng naar mij keek. Vandaag zag ik hem met een helblonde, patricische jonge vrouw, vlak tegenover mij, met een enorme bril op die lijkt op een bril met ingebouwde camera.

Is dit niet de omgekeerde wereld: mag ik geen bezwaar maken tegen spionage? En mag ik zo in mijn eigen documenten?

Ik weet niet voor Belgie maar in Nederland schrijft justitie, de racistische Zuid Afrikaanse politie in Den Haag, een heel scenario en voert hele toneelstukjes uit met ingehuurde spelers om je thuis of op straat te compromitteren, uit te lokken. Men stuurt ongure typen om s'nachst op je deur te bonzen zodat de hele straat wakker wordt en een vreemd beeld van je relaties krijgt.

Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 30 september 2009 om 13:58.
Oud 30 september 2009, 13:36   #40
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb mijn mondhoeken even naar omhoog getrokken ....

Indrukwekkend hé? Maar peanuts in vergelijking wat ik nog voor de mensheid ga betekenen.

Maar goed, jij houdt het op anonimiteit...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be