![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(en wat zingen sommige Amerikaanse, Franse, Engelse zangers/zangeressen ???)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over en out met zijn Leve Belgié liedje.
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Moslims kunnen zelfs mijn zwarte kont kussen.... maar hoe ze jullie vernederen.... hoedje af! De coalitie tegen de Vlaming is veel groter... (hoe meerjullie zullen moeten dokken!!) Laatst gewijzigd door Princessje : 28 september 2009 om 21:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alléé vooruit,dan behoor jij ook tot de ongelovigen vanuit hun standpunt gezien....
Zulke uitspraken zijn gevaarlijk,voor je het wéét staat er een rij voor jouw deur om jouw uitspraak in de praktijk te brengen... En dat geldt dan nét zo goed voor jou..... Blijven dromen princesje, ze zijn tegen iederéén die niet hun geloof aanhangt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Parasieten die alleen maar in zwembaden liggen, wachtend op de volgende beurt, zijn we inderdaad liever kwijt dan rijk.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() dus princess en sdx hebben veel gemeen
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk. Daar is absoluut niks mis mee. Met dien verstande dat een en ander met wederzijdse toestemming gebeurt natuurlijk...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementslid
|
![]() Ik was 16 en zij was 28... het werd zomer...
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ge kunt het ook als ringtone downloaden. Gewoon doen. Laat zien wat ge als getrouwde mannen echt denkt. En dat princeske als muurbloemeke aan de kant blijft staan en gene vent vindt, niet aantrekken joengens, ze verdient niet beter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben ook wel geen moslim, maar toch bedank ik je voor de uitnodiging. Als ik een moslim zou zijn, dan toch kus ik liever niet jou gat schat, er zijn al zieke mensen genoeg.
Laatst gewijzigd door Garry : 28 september 2009 om 22:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn er tegenwoordig nog cantussen in omloop ? Vermoed van niet aangezien die liederen vol staan met pedofilie, incest, sodomie en alles wat verboden is.
Wat zingen de studenten tegenwoordig dan ? Oh just. "Clouseau" zeker ? Ik ben mijne cantus al lang kwijt, dus kan helaas niet direct meer iets quooten. Maar "schele vanderlinden" die met vader's fluit speelde terwijl hij nog in moeder's buik zat meen ik me nog te herinneren. Als dat geen toppunt van pedofiele incest is, amai. Die liederen zouden dus niet meer ? Mensen effectief in elkaar slaan of straatmeubilair vernielen daarentegen, da moe kunnen. Laatst gewijzigd door Zucht : 28 september 2009 om 22:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kijk Princessje, er zijn er heel veel voor wie ik liever niet dok, maar jij bent je geld wel waard, voor jou dok ik graag.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |