![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() Ik DUFLOU ben hier enkele dagen geleden nieuw aangekomen.
Naar "Recht" en voor recht Wie en wat is me bijgebleven petrol : Zet het huis onmiddellijk te koop.Opgelost Bhairav : Geld is voor velen nog steeds blijkbaar net zo vanzelfsprekend als zuurstof. willyke : - Een waardige "Recht" - Ik zal precies doen zoals U mij via "privé bericht" aanschreef. - Dit i.v.m. "Eens de zaak achter de rug" en schadevergoeding. Omwille van een Kerst met Kerstboom volg ik niet Bhairav. Morgen stap ik naar de mafia , en betaal onder tafel enorme bedragen. Morgen verdwijn ik DUFLOU op deze thread "Recht" Morgen zal elke inspanning van eenieders typen niets opgeleverd hebben. En wedde dat overmorgen huidige thread meteen afsterft Binnen de week zal de mafia gegarandeerd alles oplossen. Bij deze mijn afscheid ! Sorry |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() Dag iedereen !
Mijn "afscheid" had ik ´n paar dagen geleden geschreven. Ik kon het allemaal niet meer aan ! Dat zo´n individele macht nog kon bestaan. Het waarom dat ik hier terug ben ! Om eenieder , jullie allemaal te bedanken en in het bijzonder de privé berichten. Dank zij die privé berichten begint het zonnetje terug te schijnen. Hierna wens ik een prettig detail uit één van deze hierboven te citeren. "Een fluitje van ´n cent om te achterhalen over welk deurwaarders kantoor het gaat" Een zeer hoog geplaatste magistraat ( gepensioeneerd ) heeft mij een volledige aanklacht overgemaakt (In MS word , doc file overgemaakt , enkel de bedragen moet ik nog invullen). Betreft , schadevergoeding en uit ambt zetten van de deurwaarder. Aanklacht slechts te activeren nadat de uitdrijving voor 100 % achter de rug is. Bon in het nederlands ! Ik ben er hard tegenaan gegaan ! Anno 2010 bereikt men met honing en melk toch slechts 0,00% . Persvrijheid ! Iemand op TV al naar "Villa Politica" gekeken ? Amay wat die van mekaar mogen zeggen en schrijven. Mijn "afscheid" was een inzinking nadat ik via het Immo agenschap méér had vernomen. Met andere woorden het Immo agenschap had contact gehad met de deurwaarder. Vandaag steekt de bewuste deurwaarder het volledig dossier in mijn brievenbus. Op maandag , vandaag is het vrijdag , was hij bij wet verplicht de uitdrijving te verzekeren. Ik heb méér dan 3.000 euro betaald , dat geld steekt echter niet in mijn brievenbus. Diverse jursiten en politici hebben mij ´n emailtje / privé bericht laten geworden. Mooi ! Zoals ik hierboven als schreef , ik ben er hard tegenaan gegaan , op het scherp van de snee. De persvrijheid indachtig heb ik echter niet op de wiite lijn getrap. http://www.seniorennet.be/forum/view...652314#2652314 Boven vermelde link werd voor 100% vernietigd door : lees na www Door wie , wat en waarom , ik weet het , maar heb er geen bewijs van. Inclusief al het typwerk van de reactie´s waarop deze 300 a 500 lezers reageerden. Ik ben natuurlijk ook alles kwijt , maar mijne zoon en dochter , zoals de meest jongeren hebben een programma dat elke dag ne backup neemt van het Forum , mijn harde schijf was te klein slechts 40 , 60 misschien 80 gb , weet het niet precies. Jullie kunnen het al raden , ´n averechts effect Maandag al wil een andere deurwaarder zich 100% inzetten om de uitdrijving te verwezenlijken. Tot slot in alle eerlijkheid. Niet alle gerechtsdeurwaarders zijn malafide. Na de verwijdering van alle berichten door www.s...zie hierboven , kreeg ik de gelegenheid diverse gerechtsdeurwaarders te contacteren , prachtige gewetensvolle deurwaarders. Ondanks het feit dat ik nu perfecte steun krijg wens ik correct de waarheid te schrijven. - iemand schreef in ´n forum , het moest de pers & tv , via het parlement de macht van deurwaarders aan banden leggen. Gewetensvolle deurwaarders : Rechters (via mij) schatten ze slechts op 10 a 20 % Toch spijtijg hé. Het zonnetje schijnt terug en dat is het belangrijkste. Nogmaals aan eenieder die deze rubriek volgde , hartelijke dank en ne dikke merci. Bij deze mijn definitief afscheid aan deze rubriek , 2de keer goeie keer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hoeft niemand te bedanken, ik weet zeker dat iedereen die heeft meegeholpen dit deed vanuit zijn hart.
Verder zoals afgesproken, geen stem meer voor de NVA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
DE OCMW-raad verleent zomaar geen rechtshulp ten bedrage van duizenden € zonder goede reden. Deurwaarders staan ook niet bekend voor hun overmatige gewetensbezwaren bij gedwongen uitzettingen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Soms moet ge u verlagen tot hetzelfde spelleke en uw huurster haar gerief allemaal buitenzwieren terwijl ze niet thuis is, en een nieuwe deur steken.
Als de politie komt kijken (en dat doen die zeker), zorg dan dat ge uw afgetekende inventaris en zelfs een 'door haar' getekend recuke voor het terug betalen van de waarborg in uw hand hebt. Zeg gewoon dat die vrouw al weken weg was, dat ge ze tevergeefs hebt geprobeerd te contacteren, en dat ge uiteindelijk dan maar die rommel hebt buitengezwierd. Die gaat na een scene het gewoon afbollen. Weet ge waarom? Omdat zulke mensen te lui zijn om meer te doen als eens hard te roepen.
![]() |
#26 | |||
Parlementslid
|
![]() [quote=De schoofzak;4360126]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het vaderland van de wijze is de wereld. (Heliodorus) Laatst gewijzigd door Goldband : 5 oktober 2009 om 11:42. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Goldband;4371974]
Citaat:
Tussen vraag en aanbod is er een evenwicht. Als de omstandigheden rond vb. de huurwetgeving een onevenwicht op juridisch gebied gaan vertonen, dan komt dat eerste evenwicht (vraag/aanbod) onmiddellijk in een nieuw evenwicht. En als ge' t nog niet gelooft, denk dan eens na waarom de huurprijzen zo stijgen en wat sommigen, die daar zo over mekkeren, pogen van voorstellen te doen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Ik vertik het om prive te huren. Dat is grote afzetterij. Ik wil geen huisbaas rijk maken die er een goede investering in ziet.
Ik ga zelf kopen. Ik heb 3 maand gehuurd van een particulier, en nooit heb ik mezelf zo vuil gevoeld toen ik iedere maand de huur stortte. Net alsof ik het in de vuilbak smeet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Probeer eens een sluipmoord.
(Naar Tomb niet luisteren hoor) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik peins dat er toch iets mis zit, met dat gevoel van jou. Afgezien daarvan, moet jij graag in Vlaanderen wonen. Want daar is de graad van "in je eigen huis wonen" erg hoog, vergeleken met de rest van de ontwikkelde wereld. (vraag me hiervan geen link, ik kakel maar na wat iemand op dit forum eens zei ... en ik peins dat die gelijk had) post skrotum: heb je hetzelfde gevoel als je een vakansie-woning huurt? Al was het maar een plaatske op een kamping: het is daar ook iemand met spaarsenten die wat inkomsten probeert te puren, liever alzo, dan het gewoon op de bank te zetten, ermee naar het buitenland te vluchten of het op te zuipen ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() nergens lees ik het Woord vrederechter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Hoeveel kost zo'n uitdrijving?
'k Zou het ook wel eens moeten kunnen proberen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Volgens verhuurders met ervaring rond 1500 �* 2000 euro. Zonder de schade van niet geïnde huurgelden. Als die huurder geen fank heeft, of hij verdwijnt over de grens (hetgeen hier in de grensregio regelmatig gebeurt) kan je daar ook naar fluiten.
|
![]() |
![]() |