![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het beste argument tegen de monarchie en belgië in zijn totaliteit dat wij véél geld betalen voor overbodige regeringen waarvan een federale die allesbehalve regeert,een waalse regering en een brusselse deelregering die er vooral op uit zijn om vlaanderen tegen te werken... Een belgië waarin vlaanderen volkomen autonoom zonder federale verdeelparaplu zijn beslissingen kan nemen geleid door een vlaamse regering en een vlaamse minister-president kost ons veel minder... Aangezien we dan alléén onze vlaamse regering en vlaamse ambtenaren ten onze laste hebben. En vooral de inkomsten van onze economie ten eigen bate kunnen aanwenden zonder jaarlijks miljarden euro's te zien verdwijnen in de bodemloze waalse putten... Laat het waalse en brusselse gebied maar opdraaien voor de kosten verbonden aan hun regeringen en het aantal aan hun verbonden staatsambtenaren... De federale regering kan direkt de vuilbak in,en de koning moet maar koning gaan spelen voor hen die graag zijn hele hofhouding zullen betalen... Laatst gewijzigd door Svennies : 2 oktober 2009 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het is toch evident dat Z.M. De Koning Zijn jacht permanent laat bewaken? Met al dat stelend crapule tegenwoordig. Ik zou het ook doen, en gij ook Gallebarde.
![]()
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niemand kan met goud en juwelen gevulde zalen veilig houden. Lao-Tse over de Heerser
ab lo dolchor qu'al cor mi vai Laatst gewijzigd door IronChef : 3 oktober 2009 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik snap eigenlijk niet de heisa rond die paar duizenden euro's langs de achterdeur, terwijl er langs de voordeur veel meer centen vertrekken, en niet alleen bij het staatshoofd en de (mogelijke) opvolger, maar ook bij andere heerschappen en dames die uit de juiste vagina werden geperst. Daarvan afgezien vind ik het vreemd dat men een heisa maakt om 35000 euro, waar ik de aanwezigheid van prins Filip op de Bilderbergconfederenties veel schokkender vindt. En natuurlijk de totale onbekwaamheid die de man uitstraalt (de baard verandert daar niet veel aan), maar hij komt wel uit de juiste vagina.
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach daar zijn de kaakslagrepublikeinen weer. Af en toe komen ze eens zeiken om de centen. En dan kunnen ze 's avonds weer languit voor de tv uitzakken, denkende "ik heb het toch weer eens gezegd".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jullie geloven nu toch niet dat dat grapke slechts 35.000 euro kost he. Ge zijt toch niet van gisteren hoop ik. Die mannen krijgen al meer aan premie voor op verplaatsing te gaan. Hoe achterlijk kun je zijn als je die De Crem gelooft. Twee van mijn zonen hebben ook bij het leger gediend en dat waren geen scheepscommandanten hoor, maar ik weet wel wat die trokken zene. Die De Crem denkt dat wij onnozelerrekes zijn. Die pakt ons voor debielen. En hier zijn er schijnbaar nog een hele hoop die daar met hun twee voetjes in trappen ook, zo te zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jep, en straks ga je languit voor de tv zitten en denk je bij jezelf "ik heb het toch weer eens even gezegd".
En volgend jaar vul je braafjes je belastingsformulier in zoals alle andere bange kaakslagflamingantjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk beste kerel. Dit forum bied iedereen de mogelijkheid bepaalde zaken, onregelmatigheden, aan te kaarten en of het je nu aanstaat of niet, dat zal me worst wezen. Wanneer jij de zaak “ koningsjacht en uitleg De Crem” wil verdedigen, dan is dat je goed recht, maar doe het dan met argumentaties. Ik beweer dat DeCrem liegt dat hij zwart ziet en dat is nog niet eens zo moeilijk om dat aan te tonen. Er wordt gesproken over militairen om het jacht te bewaken. Om te bewaken hebben ze MP’s nodig, geen scheepscommandanten, die hebben ze nodig om met dat speelgoedje te varen, niet om het te bewaken!!! Of dacht ge soms dat ons Bertje zelf dat slagschip ging bedienen? En als het voor te bewaken is , dan is het voor continu en niet sporadisch zoals ze beweren. En als dat dan toch allemaal niets kost he, om dat te bemannen met mariniers, dat ze er dan maar enkele leveren om op mijn jacht te doen dienen ook. Het moeten zelfs geen scheepscommandanten zijn, matrozen zijn al voldoende en met de helft van zijn bemanning ben ik al tevreden. Kost toch niets he???? Laatst gewijzigd door Garry : 3 oktober 2009 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jep, en straks ga je languit voor de tv zitten en denk je bij jezelf "ik heb het toch weer eens even gezegd".
En volgend jaar vul je braafjes je belastingsformulier in zoals alle andere bange kaakslagflamingantjes. Ik ben trouwens volbloed republikein, moest je dat niet weten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Kaakslagrepublikijnen, zeiken , languit voor tv....blabla
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Kies je nog een kant of wat is't?!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag is of jij kant durft kiezen, of alleen maar wat komt zagen en vervolgens weer braafjes belgisch burgertje wezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() OK, u bent dus voor een onafhankelijk Vlaanderen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Natuurlijk kost een president ook geld........dat wil jij toch niet als argument gebruiken hé ? In de discussie tussen monarchisten versa republikeinen gaat het eerder over het 'democratisch' gehalte van de zaak, eenvoudig gesteld. Monarchie = koning/koningin niet verkozen (it runs in the family) Republiek = verkozen staatshoofd Maar je kan het de mensen toch niet kwalijk nemen dat ze even de rekeningen checken die ze als burgers betalen voor niet verkozen staatshoofden..... ?????
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 4 oktober 2009 om 00:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Een koning doet niks. Dus is een staatshoofd niet noodzakelijk. Papiertjes kunnen worden aangepast.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Burgemeester
|
![]() € 34.307 voor een paar militairen .
Dat bedrag zal zo zijn zeker : € 34.307 per PERSOON ( x4 dus ) = € 137.228 . Das voor mij toch een dikke 5 jaar loon... Mij nie wijsmaken da die 4 man in totaal maar € 34.307 per jaar verdienen he....En de media speelt nog leuk mee ook nog ( en hoeveel mensen dat er nog intrappen , man man ) |
![]() |
![]() |