Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 oktober 2009, 16:24   #21
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jodewa Bekijk bericht
Mijn moeder is op vakantie in spanje en vertelde mij dat ze met het openbaar vervoer van Malgratte naar Barcelona was geweest én de kostprijs van de reis:
Een treinreis van +/- 60 km in spanje heen en terug : € 6,80 - een vergelijkbare treinreis in belgie € 23,40
Ze was er ook bij de dokter geweest - Medicijnen op voorschrift in Spanje gratis!!!
en er zijn nog voorbeelden....
We spreken hier dus over twee europese landen.
Wat ik nu bij mij niet ingaat is datwe in Belgie werkelijk alles superduur moeten betalen, dat onze belastingsgraad de hoogte toppen scoren van europa en onze regeringen dan nog niet toekomen met al het belastinggeld.
Hoe komt het dat dit in andere landen wel mogelijk blijkt en bij ons niet??
Ik spreek misschien met gezond boereverstand, maar ik meen dat dit juist het ontbrekende element is binnen onze politiek.
Gezond, gewoon boereverstand.
Net weer wat tijd gehad om op te zoeken.

Een senioren-tiket van Oostende naar Arlon: 5 € . Enkele rit welteverstaan ...

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be